Ümumdünya İqtisadi Forum:“Bu, təhsildə və gələcək həyatda uğurun olduqca yaxşı göstəricisidir”


“First Book” (“Birinci Kitab”) ehtiyacı olan uşaqlara yeni kitablar, tədris materialları və digər zəruri resursları  təqdim edən qeyri-kommersiya sosial müəssisəsidir. 1992-ci ildə qurulduğu gündən bəri “First Book” aztəminatlı ailələrin uşaqlarına xidmət göstərən proqramlar və məktəblər arasında 225 milyondan çox kitab və tədris vəsaiti paylayıb. O, hər yerdə uşaqların eyni imkana malik olmasını təmin etmək istəyir.

 

“First Book”  təhsil müəssisəsinin prezidenti, baş direktoru və həmtəsisçisi Kayl Zimmer heç də zəngin mühitdə böyüməyib, lakin onun ailəsi həmişə təhsilə üstünlük verib. Ailəsi hər zaman çalışıb ki, onun oxumaq üçün kifayət qədər kitabı olsun.

 

Bu gün Kayl Zimmerin “Birinci Kitab” təşkilatı ABŞ, Kanada və getdikcə daha uzaqlarda milyonlarla uşaq üçün eyni işi görür. K.Zimmer uşaqları  kitablarla təmin edir və getdikcə təhsildə bərabərlik tədqiqatı sahəsində aparıcı səs və müdafiəçi kimi çıxış edir.
 K.Zimmer Ümumdünya İqtisadi Forumunda deyib ki, “təhsil uşaqlıqdan bəri mənim ən böyük həvəsim olub.  Təhsilə üstünlük verən bir ailədə böyüdüyüm üçün bəxtim gətirdi və bu, mənim üçün dünyanı dəyişdi. Mən Appalachia şəhərində böyümüşəm. Bu, ABŞ-ın çoxlu yoxsulluq və çoxlu problemlərə malik bölgəsidir...

 

Ailəmin təhsilə diqqəti mənə qapıları açmağa imkan verdi. Hüquq məktəbinə gedin. Öz qeyri-kommersiya təşkilatınızı qurun və həqiqətən yaşamaq istədiyiniz həyatı yaşayın, etmək istədiyiniz töhfələri verin. Bunu bacarmağımın digərlərindən fərqi odur ki, evimdə kitablarım var idi. Təhsilim ön planda idi”.

 

K.Zimmer qeyd edir ki, “Birinci Kitab” kitablar haqqındadır, lakin  təkcə kitablarla məhdudlaşmır.  “Biz əsas diqqətimizi ABŞ-da, Kanadada və getdikcə qlobal miqyasda ehtiyacı olan uşaqlar üçün təhsil bərabərliyinə yönəldirik. Amma hələ görüləsi çox iş var. Məktəb kitabxanalarının təqribən 30%-i savadlılıqla zəngin təlimatlara cavab vermir və pedaqoqların 54%-i sinif kitabxanalarında uşaq başına 10 və ya daha az kitab olduğunu bildirir”-deyən Zimmer əlavə edib:“Biz, həqiqətən də, ehtiyacı olan uşaqların yaşadıqları hər şəraitdə onların həyatına necə daha çox kitab və təhsil resursları gətirəcəyimizə diqqət etməklə başladıq”.

 

“First Book” Zimmerin tədqiq edilmədiyinə inandığı bir sahə: təhsildə bərabərlik və nailiyyətlər haqqında fikirlər təqdim edən aparıcı tədqiqat proqramına da malikdir. “First Book”, həmçinin hər il 15 milyondan çox kitabın satıldığı tamamilə qeyri-kommersiya onlayn kitab bazarını da idarə edir.

 

Texnologiya, oxumaq və kitablar arasındakı əlaqəyə gəldikdə, Zimmer  zamanla ayaqlaşmağın çox vacib olduğunu bildirir:

 

“Sosial medianın gücünü görürəm. Açıq desək, sosial medianın mərkəzində hekayələr dayanır. Bəzən kiçik hekayələr, bəzən filmlər və ya şoular. Və düşünürəm ki, bu, qeyri-adi bir vasitədir."

 

O, həmçinin uşağın həyatını qurmaq və onlara imkan vermək üçün bir vasitə kimi oxumağın məhdudiyyətlərini qəbul edir. Onun fikrincə, əgər uşaq yemək yeməyibsə, yatmayıbsa, onun öyrənməyə də hazır olmasını gözləmək olmaz.

 

"Təhsil mürəkkəbdir.  Bəzən biz bu barədə sanki ayrıca bir məsələ kimi  danışırıq, amma elə deyil. Təhsil aclığı əhatə edir. Bu, mənzil problemlərini, psixi sağlamlıq problemlərini əhatə edir. Və bütün bunlar cəmiyyətimizdəki təhsil işçilərinin köməyi ilə aradan qaldırılır".

 

Ümumdünya İqtisadi Forumdakı çıxışında K.Zimmer qeyd edib ki, COVID-19 və makroiqtisadi dəyişikliklər kimi problemlər tez-tez bu problemləri, xüsusən də psixi sağlamlığı daha da gücləndirmək təhlükəsi yaradır. O əlavə edib  ki, “Birinci Kitab” şəbəkəsindəki pedaqoqların 80%-dən çoxu xidmət etdikləri uşaqlarda aktiv kritik psixi sağlamlıq problemlərini gördüklərini bildirirlər”. Bu isə Zimmerə görə,  açıq  zərbədir.

 

Onun sözlərinə görə, dünya getdikcə mürəkkəbləşdikcə, uşaqları mümkün qədər daha yaxşı və ədalətli öyrətməyimiz vacibdir:”Yeni nəsil mühəndislərə, yaradıcılara və yenilikçilərə ehtiyacımız olacaq. Və bu o deməkdir ki, onlar təhsilli olmalıdırlar. Onları bu tənqidi problemlərin həllinin nə olduğunu təsəvvür etməyə həvəsləndirən "yanacaqları" olmalıdır. Buna ehtiyacımız var. Bu, hamımız üçün sağ qalmaqdır”.
 

 

“İqlim haqqında məlumat dəyişdiyindən, tez-tez texnologiyalar kimi digər məsələlər haqqında da yeni məlumatlar gəldikcə, öyrənmək və yenidən öyrənmək qabiliyyətinə malik olan “ömür boyu şagird” olmağımız çox vacibdir. Bu, yalnız iqlim probleminə dair son hadisələrdən xəbərdar olmaq üçün vacib deyil. Bu həm də daim dəyişən əmək dünyasında dəyərli bacarıqdır”.

 

Onun sözlərinə görə, dünya getdikcə mürəkkəbləşdikcə, uşaqları mümkün qədər daha yaxşı və ədalətli öyrətməyimiz vacibdir:”Problemlər getdikcə artır, sektorlar, təşkilatlar, ölkələr arasında əməkdaşlıqlar daha mürəkkəbləşir.  Hər gün əməkdaşlıq etməyi öyrənməsək, qarşılaşdığımız bəzi problemlərin öhdəsindən gələ bilmərik”.
 

Oruc Mustafayev
 

Ümumdünya İqtisadi Forumun materialları əsasında