Məlum olduğu kimi, dünyanın nüfuzlu reytinq təşkilatlarından  olan “Times Higher Education” (THE) tərəfindən “THE Impact 2024” reytinqinin nəticələri elan edilib. Universitetlərin fəaliyyətinin Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Dayanıqlı İnkişaf Məqsədlərinə uyğun olaraq qiymətləndirildiyi sözügedən reytinqdə Azərbaycan universitetləri əhəmiyyətli nəticələr əldə edib. 
 
Universitetlərimizin qlobal əhəmiyyət daşıyan reytinqdə uğurlu nəticələr göstərməsi hansı faktorlarla bağlıdır və bu tendensiya ali təhsil müəssisələrimiz üçün nə kimi əhəmiyyət daşıyır?
 
“Azərbaycan müəllimi”nin suallarını “Times Higher Education” (THE) şirkətinin kommersiya direktoru Lachyn İtalmazova şərh edir
 
- Azərbaycan universitetlərinin “İmpact Rankings 2024” reytinqində müvəffəqiyyət amillərini necə izah edərdiniz?
 
- Azərbaycan ali təhsil müəssisələrinin adıçəkilən tədqiqatda uğurlarını bir neçə aspektdən qiymətləndə bilərik:
 
Davamlı təcrübələr və siyasət: Azərbaycan universitetləri BMT-nin Davamlı İnkişaf Məqsədlərinə (SDG) uyğun strategiyaları fəal tətbiq edir. Bu, özündə resursların davamlı idarə edilməsini, sosial məsuliyyəti və ekoloji davamlılığı  ehtiva edir.
 
Beynəlxalq əməkdaşlıq: Xarici universitetlərlə tərəfdaşlıq və beynəlxalq layihələrdə iştirak biliklərin və  qabaqcıl təcrübələrin mübadiləsinə kömək edir ki, bu da təhsil və tədqiqatların keyfiyyətini yaxşılaşdırır.
 
Təhsil və tədqiqatların keyfiyyəti: Azərbaycan universitetləri öz təhsil proqramlarını və tədqiqat layihələrini yaxşılaşdırır ki, bu da onların qlobal rəqabət qabiliyyətini artırır və xarici tələbə və tədqiqatçıları cəlb edir.
İnnovativ yanaşmalar: Yeni texnologiya və tədris metodlarının tətbiqi, habelə innovasiya və tədqiqat fəaliyyətinə vurğu universitetlərin yüksək nəticələr əldə etməsinə kömək edir.
 
- Reytinqin Azərbaycan universitetləri və ali təhsil sistemi üçün əhəmiyyəti barədə nə deyərdiniz?
 
- Bu məsələyə də bir neçə aspektdən yanaşmaq vacibdir:
 
Prestij və tanınma: beynəlxalq reytinqlərdə iştirak universitetlərin nüfuzunu artırır, dünyanın hər yerindən tələbə və müəllimlərin diqqətini çəkir.
 
İnvestisiyaların cəlb edilməsi: reytinqdəki yüksək mövqelər həm hökumətdən, həm də özəl sektordan əlavə investisiyalar cəlb edə bilər ki, bu da universitetlərin və infrastrukturun inkişafına kömək edir. 
 
Strateji inkişaf: reytinqlər universitetləri strateji inkişafa, qabaqcıl texnologiya və tədris metodlarını tətbiq etməyə və elmi tədqiqat səviyyələrini artırmağa sövq edir.
 
Daxili islahatlar: beynəlxalq səviyyədə tanınma daxili islahatların aparılmasına, təhsilin keyfiyyətinin və idarəetmə proseslərinin yaxşılaşdırılmasına səbəb olur ki, bu da uzun müddətdə ölkədə ali təhsil sisteminin ümumi inkişafına səbəb olur.
 
Beləliklə, Azərbaycan universitetlərinin “THE Impact Rankings 2024”də iştirakı və uğuru onların inkişafına və qlobal arenada rəqabət qabiliyyətinin artırılmasına kömək edir. Davamlı təcrübə və siyasətləri fəal şəkildə tətbiq edən universitetlər davamlı gələcəyə yönəlmiş cəmiyyətin və iqtisadiyyatın inkişafını dəstəkləyir. 
 
“THE Impact Rankings”də iştirak etmək həm təhsil sisteminin, həm də bütövlükdə iqtisadiyyatın inkişafı üçün müxtəlif üstünlüklərə malikdir.
 
- Dünya universitetləri tərəfindən maraqla izlənilən Banqkok ali təhsil forumu başa çatdı. Əgər ümumiləşdirəsi olsaq, konfransda universitetlərə hansı mesajlar verildi? 
 
- İlk növbədə, universitetlər daha çox beynəlmiləlləşməyə, xarici universitetlərlə tərəfdaşlıq qurmağa çalışmalıdırlar. Həm də sosial ehtiyacları və problemləri nəzərə almalı, davamlı inkişafı dəstəkləməli və cəmiyyətdə fəal iştirak etməlidirlər.
Elmi tədqiqat və inkişafa investisiyaları artırmaq, yeniliyi təşviq etmək və gəncləri elmi işlərində dəstəkləmək vacibdir.
 
Dəyişikliyə uyğunlaşma: Universitetlər çevik olmalı və iqtisadi, sosial və texnoloji dəyişikliklər daxil olmaqla sürətlə dəyişən şərtlərə uyğunlaşmalıdır.
 
Elmi nailiyyətlərin təşviqi: elmi nailiyyətlərinizi fəal şəkildə təbliğ edin, geniş auditoriya ilə bölüşün və aktual problemləri həll etmək üçün tətbiq edin.
 
Brend və reputasiyanın gücləndirilməsi: universitetin brendini və beynəlxalq aləmdə nüfuzunu gücləndirmək üzərində işləmək, bu, ən yaxşı tələbə və müəllimləri cəlb etməyə, həmçinin təhsil və elmi proqramlara inamı artırmağa kömək edəcək.
 
Sonda qeyd edək ki, Lachyn İtalmazova dünyanın müxtəlif ölkələrindən olan  universitetlərlə əməkdaşlıq edir, ali təhsil sahəsində on ildən artıq beynəlxalq təcrübəyə malikdir. Son 10 il ərzində o, Times Higher Education (THE) komandasının bir hissəsi oaraq qlobal təhsil və beynəlxalq inkişafa dəstək verir. THE-nin kommersiya direktoru kimi L.İtalmazova universitetlərə beynəlxalq strategiyaların işlənib hazırlanmasında və onların nüfuzunun idarə olunmasında, həmçinin beynəlxalq akademik və tələbələrin işə qəbulunun asanlaşdırılmasında dəstək göstərir.  
 
Oruc MUSTAFAYEV