Bütün bloqqerlər
Nərmin Xankişiyeva
Mən, Xankişiyeva Nərmin Mahir qızı, 20 sentyabr 1992-ci ildə Ağdam rayonunda anadan olmuşam. Azərbaycan Respublikasının vətəndaşıyam.
Orta təhsilimi 2000-2009-cu illərdə Ağdam rayonunun 9 saylı tam orta məktəbində almışam.
Ali təhsilimi iki mərhələdə tamamlamışam:
I.	2009-2013-cü illərdə Kompüter mühəndisliyi fakültəsində bakalavr təhsili almışam.
II.	2014-2016-ci illərdə İnformatika ixtisası üzrə magistr dərəcəsi almışam.(ADPU)
Hazırda 5 nömrəli tam orta məktəbdə informatika müəllimi kimi fəaliyyət göstərirəm. "Python. Proqramın məntiqi və işləmə prinsipləri" adlı kitabın müəllifiyəm. 
Fəaliyyətim müddətində bir çox təlimlərdə iştirak etmişəm. Bunlardan bir neçəsi:
I.	Developia Engineering Academy: Python üzrə metodlar, funksiyalar və proqram yazılışı kursu
II.	METU(ODTÜ): Python Programlama
III.	Theodor Heuss Kolleg:  Networking opportunities
İştirak etdiyim könüllüllük proqramları:
I.	Qızıl Aypara Cəmiyyəti
II.	İrəli İctimai Birliyi
III.	Xəzər Mühəndislər Cəmiyyəti (CES)

Müəllim

Nərmin Xankişiyeva

Mən, Xankişiyeva Nərmin Mahir qızı, 20 sentyabr 1992-ci ildə Ağdam rayonunda anadan olmuşam. Azərbaycan Respublikasının vətəndaşıyam. Orta təhsilimi 2000-2009-cu illərdə Ağdam rayonunun 9 saylı tam orta məktəbində almışam. Ali təhsilimi iki mərhələdə tamamlamışam: I. 2009-2013-cü illərdə Kompüter mühəndisliyi fakültəsində bakalavr təhsili almışam. II. 2014-2016-ci illərdə İnformatika ixtisası üzrə magistr dərəcəsi almışam.(ADPU) Hazırda 5 nömrəli tam orta məktəbdə informatika müəllimi kimi fəaliyyət göstərirəm. "Python. Proqramın məntiqi və işləmə prinsipləri" adlı kitabın müəllifiyəm. Fəaliyyətim müddətində bir çox təlimlərdə iştirak etmişəm. Bunlardan bir neçəsi: I. Developia Engineering Academy: Python üzrə metodlar, funksiyalar və proqram yazılışı kursu II. METU(ODTÜ): Python Programlama III. Theodor Heuss Kolleg: Networking opportunities İştirak etdiyim könüllüllük proqramları: I. Qızıl Aypara Cəmiyyəti II. İrəli İctimai Birliyi III. Xəzər Mühəndislər Cəmiyyəti (CES)

Populyar bloqlar

21 oktyabr, 10:43
1625

Tələbələrin motivasiya edilməsi üçün effektiv yanaşmalar

20 oktyabr, 20:17
1288

İqlim dəyişikliyi ilə mübarizədə müəllimin rolu

9 oktyabr, 22:43
1261

Müasir təhsil sistemində qiymətləndirmə: trendlər, texnologiyalar və strateji yanaşmalar (I YAZI)

15 oktyabr, 21:07
1220

Müasir təhsil sistemində qiymətləndirmə: trendlər, texnologiyalar və strateji yanaşmalar (II YAZI)

22 oktyabr, 21:18
1157

Müasir təhsil sistemində qiymətləndirmə: trendlər, texnologiyalar və strateji yanaşmalar (III YAZI)

21 oktyabr, 00:11
765

Yaponiyadan maraqlı mədəniyyət nümunəsi

8 oktyabr, 13:34
756

Şagirdlərdə media savadlılığını formalaşdırmaq: Haradan başlamalı?

5 noyabr, 23:21
713

Müəllimlərin peşəkar inkişafı və liderlik rolu (I YAZI)

18 oktyabr, 15:22
685

İqlim dəyişikliyi ilə mübarizədə təhsilin rolu: COP29-dan alınmalı dərslər

30 oktyabr, 20:03
649

BEAR Qiymətləndirmə Sistemi nədir?

18 oktyabr, 15:41
513

Gələcəyimizi quranlar - tərbiyəçi-müəllimlər üçün diaqnostik qiymətləndirmə zərurəti

18 oktyabr, 02:42
507

Süni yağış necə təşkil edilir?

24 oktyabr, 22:19
505

Tədrisdən tədqiqata doğru...

7 oktyabr, 12:35
491

Məktəb mühiti şagirdlərin akademik nailiyyətlərinə necə təsir edir?

6 yanvar, 11:21
471

Texnologiya ilə sağlam məsafə: Balansı necə qoruya bilərik?

16 dekabr, 00:21
464

Rəhbərlik tərəfindən aparılan dərsdinləmələr: məqsədi, təşkili və əhəmiyyəti

18 oktyabr, 01:53
463

Müasir cəmiyyətdə müəllimlər üçün 10 qızıl qayda

18 oktyabr, 01:34
430

Elmin sehrindən doğan ixtiralar - Lev Termen

11 oktyabr, 15:40
422

Qızlarımız dəyərimiz və gələcəyimizdir

8 oktyabr, 10:38
387

Müəllimlərin dərslərdə təqdimat hazırlayarkən istifadə edə biləcəyi ən faydalı resurslar

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.