
“Xeyirxahlıq” “süni intellekt”ə qalib gəlib

Mnemonika uşaqlara nə verir?

Müəllimi yaxşı edən nədir? – Harvard professorunun fikirləri

Piqmalion effekti və müəllim-şagird münasibətləri

İkidilli təlimdə dərslik yaradıcılığı və tədrisin təşkili problemləri

Məktəbdə psixoloji xidmət - QƏZETİN ARXİVİNDƏN

Tələbə həyatını asanlaşdıran qaynaqlar

Ali məktəb müəllimlərinin dərs planı

Uşaqların sosial inkişafının zəruriliyi

Təhsilin yeni çağırışları: Bacarıqlı işçilər və məlumatlı istehlakçılar

Təhsil transformasiyasının idarə edilməsi – MOPAN qiymətləndirməsinə dair refleksiyalar

Məktəblərdə rifah: Kiçik təhdidlər nələrdir?

Təhsilli cəmiyyətə açılan pəncərə...

Məktəbəqədər yaşlı uşaqların sosial-emosional inkişafına ailə və bağçanın təsiri məsələləri

Məktəbdə tədqiqat əsaslı öyrənmə mühiti və gender yönümlü həssas yanaşma

Ənənəvi kitabxanalar interaktiv platformalara çevrilir

Çevik peşə və təlim standartları üçün effektiv bacarıq siyasətləri

Şagirdlərin qərar qəbuletmə prosesinə cəlbi təhsil nəticələrini yaxşılaşdırır

Avropa Komissiyasının 2024-cü il üzrə təhsil və təlim hesabatı dərc edilib

Beynəlxalq Təhsil İcmalı Dekabr 2024

Uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi mexanizmi: Azərbaycan təhsil sistemində görülən işlər
_1200.jpeg)
Psixoloji problemlərinin öhdəsindən gəlmək üçün uşaqlara necə kömək etmək olar?

Azərbaycanın təhsil sistemi milli təhlükəsizlik konsepsiyamızın tərkib hissəsidir

Məktəblərin xarici qiymətləndirilməsi necə aparılır? – Avropa ölkələrinin təcrübəsi



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.