Bütün xəbərlər
15 avqust, 16:40

ABŞ-də 9 min müəllim arasında keçirilən araşdırma göstərir ki, süni intellekt platformalarından mütəmadi istifadə edən pedaqoqlar getdikcə daha çox müəllim yönümlü məhsuldarlıq alətlərinə — dərs planlaşdırma və qiymətləndirmə kimi tapşırıqları dəstəkləyən funksiyalara üstünlük verirlər.

Stenford Universitetinin tədqiqatçıları “SchoolAI” platformasının istifadə qeydlərini təhlil edərək müəyyən ediblər ki, daimi istifadəçilər şagirdlərə yönəlmiş “chatbot”lardan çox müəllimlərin işini asanlaşdıran alətlərə üstünlük verirlər. Bu, müəllimin təcrübəsini və peşəkar qərarvermə qabiliyyətini qoruyan “insan nəzarətində” yanaşmanı əks etdirir.

Araşdırma “SchoolAI” platformasına  qoşulan müəllimlərin 90 günlük istifadə vəziyyətini müəyyən edib. Nəticədə məlum olub ki, istifadəçilərin 16%-i platformadan yalnız bir dəfə yararlanıb, 43%-i qısamüddətli istifadəçi olub, 41%-i isə 8–49 gün ərzində platformaya daxil olaraq “daimi istifadəçi” kateqoriyasına daxil edilib, cəmi 1%-i isə 50 və ya daha çox gün ərzində daxil olan “güclü istifadəçilər” olub.

Maraqlıdır ki, “güclü istifadəçilər” platformaya daxil olduğu vaxtdan zamanlarının 80%-dən çoxunu dərs planı generatorları, qiymətləndirmə köməkçiləri və müəllim “chatbot”larına ayırıb. “Yüngül istifadəçilər” isə daha çox şagirdlər üçün nəzərdə tutulmuş “chatbot”larla işləyiblər.

Tədqiqat həmçinin göstərib ki, müəllimlərin əksəriyyəti bu alətlərdən günün səhər saatlarında istifadə edir. Bu da onların dərsə başlamazdan öncə materialları hazırlamaq və ideyalar toplamaq üçün AI-dan faydalandıqlarını göstərir.

Stenford Universitetinin Təhsil üçün Generativ Süni İntellekt Mərkəzinin direktoru Kris Agnyu bildirib ki, bu tendensiya süni intellektin müəllimlər üçün “tədris tərəfdaşı” rolunu gücləndirdiyini göstərir: “Müəllim AI-nin verdiyi nəticələri öz təcrübəsinə əsaslanaraq süzgəcdən keçirir və dərs prosesinə uyğunlaşdırır. Bu, şagirdlərə birbaşa təsir edən, onların formalaşmaqda olan bacarıq və mühakiməsinə müdaxilə edən alətlərdən daha sağlam yanaşmadır.”

Tədqiqatın növbəti mərhələsində müəllim–AI qarşılıqlı əlaqələrinin məzmunu və şagirdlərin bu platforma ilə işləmə nümunələri ayrıca araşdırılacaq.

Alidə Məmmədova,
III “Maarifçi” tələbə-məzun təcrübə proqramının iştirakçısı

Şərhlər

Xəbər lenti

21 oktyabr, 21:44

Bakıda məktəbdə yanğın olub? – BŞTİ-dən AÇIQLAMA

21 oktyabr, 21:15

Qarabağ Universitetində startap və rəqəmsallıq mövzusunda görüş keçirilib

21 oktyabr, 21:07

Qarabağ Universiteti təhsil və innovasiyanın mərkəzinə çevrilir

21 oktyabr, 18:55

Türkiyənin Ali Təhsil Şurasının sədri Qarabağ Universitetini ziyarət edib

21 oktyabr, 16:52

Məktəblilər arasında qaçış üzrə Muxtar Respublika birinciliyi keçirilib

21 oktyabr, 16:49

ADNSU-da 7-ci Beynəlxalq Avrasiya Risk Konfransı öz işinə başlayıb

21 oktyabr, 16:20

MDU-da Energetiklər Gününə həsr olunmuş elmi-praktik konfrans keçirilib

21 oktyabr, 16:03

Naxçıvanda IX-XI siniflər üçün buraxılış qiymətləndirmə monitorinqi keçiriləcək

21 oktyabr, 15:54

Tədqiqat universitetləri ali məktəblərin bazasında yaradılacaq

21 oktyabr, 15:50

ASA ilə Akdeniz Universiteti arasında ikili diplom proqramı başlayır

21 oktyabr, 15:46

“Alim” adı elmə töhfə qatan şəxslərə veriləcək – Nicat Məmmədli

21 oktyabr, 15:44

Nicat Məmmədli: Gəncləri elm sahəsinə təşviq etmək lazımdır

21 oktyabr, 15:42

LDU-da ideoloji mövzuda konfrans keçirilib

21 oktyabr, 15:40

İlkin mərhələdə ixtisarlar planlaşdırılmır – Nazirin müşaviri

21 oktyabr, 14:13

Qəbələ Peşə Təhsil Mərkəzinin tələbələri “Qarabağ Kuboku”nda uğur qazanıblar

21 oktyabr, 13:58

Optimallaşdırma məsələlərinin həlli müəyyən qədər vaxt aparacaq – Nicat Məmmədli

21 oktyabr, 13:25

Elmə xərclənən pul “ölçülən nəticə”yə necə çevrilə bilər? – Alim mövqeyi

21 oktyabr, 12:42

“Məktəbli Kuboku”na Siyəzəndə start verilib

21 oktyabr, 12:39

İqlim böhranına qarşı hərəkətə keçmək üçün vaxtımız azdır - Kristina Ozdene

21 oktyabr, 12:23

İSESKO rəsmisi: Təhsil islahatları yalnız ümumi prinsiplərə əsaslanmamalıdır

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.