Bütün xəbərlər
test
25 noyabr, 17:45

Rəy effektiv tədrisin əsas elementlərindən biridir, lakin onun təsir gücü çox vaxt necə təqdim və qəbul edildiyindən asılıdır. “Education Week” tərəfindən yayımlanan son məqalə Amerika Təhsil Araşdırmaları Assosiasiyasının illik toplantısında təqdim olunan araşdırmalara əsaslanaraq, rəyin tələbələr üçün tətbiq edilə bilən strategiya olduğunu vurğulayır.

Konkret rəyin əhəmiyyəti

“Yaxşıdır” və ya “daha da inkişaf etdirmək lazımdır” kimi ümumi rəylər şagirdləri inkişaf üçün kifayət qədər təmin etmir. Əvəzində, konkret rəy inkişaf üçün yol xəritəsi təqdim edir. Məsələn, “zəif arqumentdir” deməkdənsə, müəllimlər “arqumentinizi gücləndirmək üçün mətnə əsaslanan daha çox faktlar əlavə edin” deyə bilərlər. Dəqiq rəy tələbələrə zəif və güclü tərəflərini necə inkişaf etdirmək barədə konkret addımlar göstər.

Rəyin tədris məqsədləri ilə uyğunlaşdırılması

Effektiv rəy tapşırığın məqsədlərinə və kriteriyalarına birbaşa uyğun olmalıdır. Şagirdlər rəyin tədris məqsədləri ilə necə əlaqəli olduğunu başa düşdükdə, gözləntiləri qarşılamaq üçün daha hazırlıqlı olurlar. Məsələn, əgər tapşırıq tənqidi düşüncəni inkişaf etdirməyi hədəfləyirsə, rəy tələbələrin məlumatı necə təhlil və sintez etdiyini vurğulamalı, yalnız səthi məsələlərə, məsələn, qrammatikaya diqqət yetirməməlidir.

Konstruktiv və tətbiq edilə bilən rəylər 

Çox tənqidi və ya ümumi rəy şagirdləri ruhdan sala bilər, lakin tətbiq oluna bilən təkliflər onları həvəsləndirir. Səhvləri sadəcə göstərmək əvəzinə, müəllimlər konstruktiv təlimatlar təqdim edə bilərlər. Məsələn, bir şagirdin inşasının məna ardıcıllığı zəif olarsa, müəllim paraqraf sıralamasını dəyişməyi və ya keçid cümlələri əlavə etməyi təklif edə bilər.

Müsbət rəy mədəniyyətinin yaradılması

Rəy bacarıqları mühakimə deyil, inkişaf vasitəsi kimi təqdim edildikdə, şagirdlər onu qəbul etməyə daha meyilli olurlar. Sinifdə rəyi tədris prosesinin bir hissəsi kimi normallaşdıran bir mədəniyyət yaratmaq uğursuzluq qorxusunu azalda bilər. Həmyaşıdların bir-birinə rəy verməsini təşviq etmək və konstruktiv rəy verməyi və qəbul etməyi modelləşdirmək bu mədəniyyəti daha da gücləndirə bilər.

Rəyin qiymətləndirmədən ayrı şəkildə verilməsi

Məqalədə müzakirə olunan əsas məqamlardan biri də rəyin qiymətləndirmədən fərqləndirilməsidir. Rəy qiymətləndirilmə ilə birləşdirildikdə, şagirdlər tez-tez yalnız rəqəmə diqqət yetirir və inkişafa əhəmiyyət vermirlər. Rəyin müstəqil olaraq təqdim edilməsi şagirdlərin ona daha düşüncəli yanaşmasına imkan yaradır və onu yekun qiymətləndirmə deyil, inkişaf üçün bir bələdçi kimi görmələrini təmin edir.

Müəllimlər üçün praktiki tətbiqlər

Bunu təcrübədə daha effektiv tətbiq etmək üçün müəllimlər:
– Gözləntiləri qarşılamaq və rəyi tədris məqsədləri ilə uyğunlaşdırmaq üçün rubrikalardan istifadə edə bilərlər;
– Hər bir rəydə inkişaf üçün yalnız bir-iki nüansa diqqət yetirərək, şagirdləri yormaqdan çəkinə bilərlər.
– Şagirdlərin rəyi nəzərdən keçirməsini və növbəti tapşırıq üçün konkret məqsədlər müəyyən etmələrini təşviq edə bilərlər.

Bu yanaşmaları tətbiq etməklə, müəllimlər rəyi passiv şərhdən aktiv öyrənm alətinə çevirə bilərlər. Məqsəd rəyi tənqid deyil, akademik uğura gedən yol kimi görməyə kömək etməkdir.

Mənbə: EducationWeek
Tərcümə edən: Gülsüm Xəlilova

Xəbər lenti

26 dekabr, 15:18

AMEA xaricdə ən çox elmi məqalə nəşr etdirən alimlərinin adlarını açıqlayıb

26 dekabr, 14:52

AMEA əməkdaşlarının beynəlxalq elmi bazalarda bu il 59 məqaləsi dərc olunub

26 dekabr, 14:39

Naxçıvan məktəblərində təyyarə qəzasında həlak olanlarla bağlı guşələr yaradılıb

26 dekabr, 14:22

İsmayıllıda peşə təmayüllü siniflərin kollektivi satış yarmarkası keçirdilər 

26 dekabr, 13:14

Naxçıvanda müəllimlərə dəstək təliminə başlanılıb

26 dekabr, 13:06

LDU imtahan sessiyasına hazırlığını müzakirə edib

26 dekabr, 13:03

Geoloqlar işğaldan azad olunmuş ərazilərdə tədqiqatları davam etdirəcəklər

26 dekabr, 12:31

Yaxın günlərdə hüquqşünas kimi işə başlayacaqdı – Hökümə Əliyevanın atası danışdı

26 dekabr, 12:01

Təyyarə qəzasında həyatını itirən insanların xatirəsi yad edilib

26 dekabr, 09:55

Liseydən təsirli paylaşım: “Biz səmaya baxanda Saşanı xatırlayacağıq…”

25 dekabr, 19:28

Sabah təhsil müəssisələrində tədris ənənəvi qaydada davam edəcək - RƏSMİ

25 dekabr, 17:28

Sumqayıtın hər zaman təhsil ənənələri olub - Rektor

25 dekabr, 17:28

Rüfət Əzizov: Ali təhsilin əmək bazarına uyğunlaşdırılması ilə bağlı görüləcək işlər çoxdur

25 dekabr, 15:48

Azərbaycanda matəm elan olundu

25 dekabr, 14:17

Prezident təyyarə qəzası ilə bağlı başsağlığı verib

25 dekabr, 12:58

Qarabağ Universitetinin tələbələri üçün yeni təqaüd təsis edilə bilər

25 dekabr, 12:33

Paytaxtda 47 mindən çox şagird oxuduğu məktəbi dəyişib

25 dekabr, 12:25

Tanınması həyata keçirilən peşə ixtisaslarının sayı 26-ya çatdırılıb – Agentlik direktoru

25 dekabr, 12:14

Bakıda şagirdlərdən Yeni il şənliyi üçün pul yığılır? - AÇIQLAMA

25 dekabr, 12:13

Bu 3 ixtisas üzrə xaricdə oxuyanların çoxu peşə tanınması prosedurundan keçə bilmir

Şərhlər (0)

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.