26 noyabr 2024

Bütün xəbərlər
test
25 noyabr, 17:45
22

Rəy effektiv tədrisin əsas elementlərindən biridir, lakin onun təsir gücü çox vaxt necə təqdim və qəbul edildiyindən asılıdır. “Education Week” tərəfindən yayımlanan son məqalə Amerika Təhsil Araşdırmaları Assosiasiyasının illik toplantısında təqdim olunan araşdırmalara əsaslanaraq, rəyin tələbələr üçün tətbiq edilə bilən strategiya olduğunu vurğulayır.

Konkret rəyin əhəmiyyəti

“Yaxşıdır” və ya “daha da inkişaf etdirmək lazımdır” kimi ümumi rəylər şagirdləri inkişaf üçün kifayət qədər təmin etmir. Əvəzində, konkret rəy inkişaf üçün yol xəritəsi təqdim edir. Məsələn, “zəif arqumentdir” deməkdənsə, müəllimlər “arqumentinizi gücləndirmək üçün mətnə əsaslanan daha çox faktlar əlavə edin” deyə bilərlər. Dəqiq rəy tələbələrə zəif və güclü tərəflərini necə inkişaf etdirmək barədə konkret addımlar göstər.

Rəyin tədris məqsədləri ilə uyğunlaşdırılması

Effektiv rəy tapşırığın məqsədlərinə və kriteriyalarına birbaşa uyğun olmalıdır. Şagirdlər rəyin tədris məqsədləri ilə necə əlaqəli olduğunu başa düşdükdə, gözləntiləri qarşılamaq üçün daha hazırlıqlı olurlar. Məsələn, əgər tapşırıq tənqidi düşüncəni inkişaf etdirməyi hədəfləyirsə, rəy tələbələrin məlumatı necə təhlil və sintez etdiyini vurğulamalı, yalnız səthi məsələlərə, məsələn, qrammatikaya diqqət yetirməməlidir.

Konstruktiv və tətbiq edilə bilən rəylər 

Çox tənqidi və ya ümumi rəy şagirdləri ruhdan sala bilər, lakin tətbiq oluna bilən təkliflər onları həvəsləndirir. Səhvləri sadəcə göstərmək əvəzinə, müəllimlər konstruktiv təlimatlar təqdim edə bilərlər. Məsələn, bir şagirdin inşasının məna ardıcıllığı zəif olarsa, müəllim paraqraf sıralamasını dəyişməyi və ya keçid cümlələri əlavə etməyi təklif edə bilər.

Müsbət rəy mədəniyyətinin yaradılması

Rəy bacarıqları mühakimə deyil, inkişaf vasitəsi kimi təqdim edildikdə, şagirdlər onu qəbul etməyə daha meyilli olurlar. Sinifdə rəyi tədris prosesinin bir hissəsi kimi normallaşdıran bir mədəniyyət yaratmaq uğursuzluq qorxusunu azalda bilər. Həmyaşıdların bir-birinə rəy verməsini təşviq etmək və konstruktiv rəy verməyi və qəbul etməyi modelləşdirmək bu mədəniyyəti daha da gücləndirə bilər.

Rəyin qiymətləndirmədən ayrı şəkildə verilməsi

Məqalədə müzakirə olunan əsas məqamlardan biri də rəyin qiymətləndirmədən fərqləndirilməsidir. Rəy qiymətləndirilmə ilə birləşdirildikdə, şagirdlər tez-tez yalnız rəqəmə diqqət yetirir və inkişafa əhəmiyyət vermirlər. Rəyin müstəqil olaraq təqdim edilməsi şagirdlərin ona daha düşüncəli yanaşmasına imkan yaradır və onu yekun qiymətləndirmə deyil, inkişaf üçün bir bələdçi kimi görmələrini təmin edir.

Müəllimlər üçün praktiki tətbiqlər

Bunu təcrübədə daha effektiv tətbiq etmək üçün müəllimlər:
– Gözləntiləri qarşılamaq və rəyi tədris məqsədləri ilə uyğunlaşdırmaq üçün rubrikalardan istifadə edə bilərlər;
– Hər bir rəydə inkişaf üçün yalnız bir-iki nüansa diqqət yetirərək, şagirdləri yormaqdan çəkinə bilərlər.
– Şagirdlərin rəyi nəzərdən keçirməsini və növbəti tapşırıq üçün konkret məqsədlər müəyyən etmələrini təşviq edə bilərlər.

Bu yanaşmaları tətbiq etməklə, müəllimlər rəyi passiv şərhdən aktiv öyrənm alətinə çevirə bilərlər. Məqsəd rəyi tənqid deyil, akademik uğura gedən yol kimi görməyə kömək etməkdir.

Mənbə: EducationWeek
Tərcümə edən: Gülsüm Xəlilova

Xəbər lenti

25 noyabr, 18:33
28

Türkiyə Azərbaycan Universitetinin tələbələri tərəfdaş universitetlərdə olublar

25 noyabr, 18:06
23

Paytaxt məktəblərindən birində toplanan 2 tona yaxın kağız təkrar emala yönləndirilib

25 noyabr, 17:37
24

Səfir məzunu olduğu məktəbdə şagirdlərlə görüşüb

25 noyabr, 17:33
15

Türkiyədə fəaliyyət göstərən Azərbaycanlı Elm Adamları Dərnəyinin ilk ümumi iclası keçirilib

25 noyabr, 17:14
21

UNEC ilə Qərbi Makedoniya Universitetinin birgə magistr proqramının məzunlarına diplomlar təqdim edilib

25 noyabr, 16:51
18

Bu dəfə PIRLS tədqiqatı rəqəmsal formatda aparılacaq

25 noyabr, 16:30
34

PIRLS 2026 Oxu Qiymətləndirməsi üzrə Çərçivə Sənədi ictimaiyyətə təqdim olunub

25 noyabr, 16:02
15

ARTİ tərəfindən təbiət fənni üzrə tapşırıqların panel müzakirəsi keçirilib

25 noyabr, 15:27
57

Tələbələrin kredit borcunun 433 min manatı bağışlanıb

25 noyabr, 14:50
24

Bölgələrdə yeni layihəyə start verilib

25 noyabr, 14:37
125

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə müdir vəzifəsinə işə qəbula start verilir

25 noyabr, 14:36
20

Şərqşünas-alim Gövhər Baxşəliyeva “Şöhrət” ordeni ilə təltif edilib

25 noyabr, 14:30
24

Paytaxt məktəblisi beynəlxalq yarışda qızıl medal qazandı

25 noyabr, 14:28
1038

Biləsuvarın tanınmış məzunları olan internat məktəbindən REPORTAJ

25 noyabr, 13:14
21

“BilBacar” müsabiqəsinin noyabr ayı üzrə “Yarış” mərhələsinə start verilib

25 noyabr, 12:55
38

Şəhid övladlarının xaricdə təhsilinə maliyyə ayrılacaq 

25 noyabr, 12:53
16

ARTİ tərəfindən layihə çərçivəsində seçilmiş 67 məktəbdə mentorluq davam edir

25 noyabr, 12:36
20

BMU-da “Yaşıl enerji” mövzusunda elmi seminar keçirilib

25 noyabr, 12:34
25

Elm və Ali Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin rəsmi saytı istifadəyə verilib

Şərhlər (0)

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.