Bütün xəbərlər
11 fevral, 15:24

Müəllimlər sonrakı həyatda uğurlarımıza davamlı təsir göstərə bilər. 

Harvard Universitetinin Ali Təhsil Məktəbinin pedaqoji təhsil və təcrübə kafedrsının professoru Hizer Hill universitetin saytında yaxşı bir müəllimin hansı bacarıqlara sahib olduğuna dair fikirlərini bölüşüb.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, Hizer Hill qeyd edib ki əksər alimlər yaxşı bir müəllimin üç əsas iş gördüyünü söyləyirlər: müəllim və tələbə arasında güclü, qayğıkeş bir əlaqə qurur; şagirdləri düşünməyə, öz fikirlərini ifadə etməyə təşviq edir; və mövzunun mahiyyətini dəqiq və aydın şəkildə ifadə edir.

“Yaxşı müəllim öz şagirdlərinin şəxsiyyət kimi necə düşündükləri, onların mədəniyyəti və icmaları haqqında dərin biliklərə sahibdir. 
Onlar nəinki tədris etdikləri fənni mükəmməl bilirlər, həm də sinif işlərinə xas olan bir şəkildə başa düşürlər. Məsələn, şagirdlərinə mövzu haqqında aydın bir anlayış inkişaf etdirməyə kömək edəcək şəkildə biliklər verirlər. Yaxşı müəllim idrak inkişaf nəzəriyyəsindən istifadə etməyi bilir ki, öyrənənlər inkişaf etdikcə dünya getdikcə daha da mürəkkəbləşir və təhsilalanlar problemləri həll edərkən hansı səhvlərə yol verəcəklər.

Tədris olunan material, tələbələr və müəllim haqqında demək olar ki, həç nə bilmirsinizsə, auditoriyalarda "düzgün qərarları" obyektiv müəyyənləşdirmək mümkün deyil (mən buna çalışdım).

Yaxşı müəllimlər materialın məzmununu şagirdlərə aydın şəkildə izah edə, sinifdə müzakirələr apara, həmçinin kiçik qruplarda iş təşkil edə və idarə edə bilərlər. Ancaq bəlkə də müəyyənləşdirmək ən çətin olan ən vacib bacarıqlardan biri müəllimlərin qərar qəbul etmə qabiliyyətidir.

Dərs zamanı nə edəcəyinizi və ya danışacağınızı bilmək həmişə asan deyil, çünki qismən şagirdləri dərsə cəlb etmək, məzmunu təqdim etmək və ya şagirdin səhvini düzəltmək üçün "ən yaxşı yol" yoxdur. Əslində, təlimin hansı növbəti mərhələsinin effektiv olacağı müəllimin dərsdəki məqsədlərindən, bu uşaqların kimliyindən və tədris olunan məzmuna necə münasibət göstərməsindən asılı olacaq.

Ən yaxşı müəllimlər yuxarıdakı bütün məqamları qeyd edirlər. Onlar şagirdlərin materialı başa düşmədikləri və ya diqqətlərinin yayındığı vəziyyətlərə çevik reaksiya verə bilərlər. Və bu cür siniflərdə oxuyan şagirdlər nəinki işlərində daha yaxşı nəticə göstərirlər, öyrənməyi sevirlər və öyrənməyə həvəslidirlər — başqa sözlə, yaxşı işlər görürlər.

Bəzi yerlərdə tədris ciddi şəkildə tənzimlənir, bu da müəllimləri vəziyyəti sağlam qiymətləndirmək imkanından məhrum edir. Bu, məktəb fəaliyyətinə yeni başalyanlar üçün yaxşıdır, lakin yəqin ki, ruhdan düşə biləcək təcrübəli müəllimlər üçün o qədər də yaxşı deyil.

Məndən tez-tez soruşurlar ki, yaxşı müəllimlər peşə ilə doğulur, yoxsa sonradan yaxşı müəllim olurlar. Bu işə uyğun olmayan bəzi müəllimlər olsa da, müəllimlərin ilk bir neçə ildə çox şey öyrəndikləri fikri də doğrudur. Bütün bu biliklər tələbələrin test nəticələrində olduqca aydın şəkildə əks olunur-təcrübəli müəllimlərin tələbələri il ərzində təcrübəsiz müəllimlərin şagirdlərindən daha çox bilik əldə edirlər.

Yaxşı (və pis) müəllimlər də öz həmkarlarından çox şey öyrənirlər. Bu biliklərdən bəziləri tamamilə optimal olmaya bilər.

Lakin müəllimlərlə birgə öyrənmə prosesi bir çox cəhətdən həqiqətən müsbətdir — bu, böyük təcrübəyə malik olan müəllimlərin başqalarına hər cür problemləri həll etməyə kömək etməsidir ki, bu da öyrənənlərin öyrənməsi üçün açıq üstünlüklər verir.

Bəzi formal öyrənmə növləri adi müəllimlərin yaxşı müəllimlərə çevrilməsinə kömək edə bilər. Məsələn, STEM tədrisində müəllimlər kurikulum materiallarından necə istifadə etməyi öyrəndikdə bu, tələbə öyrənməsinə də fayda verir.

Kouçinq müəllimlərə tədris bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək etməkdə nisbətən effektivdir. Şagird-müəllim münasibətlərini yaxşılaşdırmaq üçün bir neçə effektiv və nisbətən qısa yollar var, məsələn, müəllimlərə ən çətin tələbələr üçün empatiya yaratmaqda kömək edə bilər”.

Şərhlər

Xəbər lenti

11 iyul, 17:21

Lənkəran məktəbindən böyük uğur: Bir sinifdən 9 qırmızı attestat

11 iyul, 17:02

“MİQ məktəblərdə yüksək bilikli kollektiv formalaşdırır” – İmtahandan uğurla keçən müəllim

11 iyul, 16:59

Məktəblərdə riyaziyyatın öyrədilməsi metodikası

11 iyul, 16:23

9 illik fasilədən sonra geri döndü – MİQ-də rekord bal topladı

11 iyul, 15:55

MDU-nun tələbələri üçün mentor proqramı fəaliyyətə başlayır

11 iyul, 15:52

Kenquru Beynəlxalq Riyaziyyat Müsabiqəsinin qalibləri üçün yay düşərgəsi təşkil olunub

11 iyul, 14:55

BMU Pekin İnformasiya Elmləri və Texnologiyaları Universiteti ilə əməkdaşlığa başlayır

11 iyul, 14:33

Mikayıl Cabbarov: Təhsilin bütün səviyyələrində rəqəmsal biliklərin aşılanması əhəmiyyətlidir

11 iyul, 14:23

“Elm və təhsil obyektivdə" foto-video müsabiqəsinə qeydiyyat bitdi

11 iyul, 14:20

Vaşinqton Universitetinin professoru Pedaqoji Kollecdə seminar keçirib

11 iyul, 13:53

AzMİU-da sərbəst güləş turnirinə start verilib

11 iyul, 13:31

Biz o yerlərə qayıdacağıq…

11 iyul, 12:50

Liseylərə imtahan verən 200 şagirdin nəticəsi yenidən araşdırılacaq – Komissiya yaradılıb

11 iyul, 12:45

Lisey və gimnaziyalara qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI

11 iyul, 12:42

BDU-da yüksək bal toplayanlar üçün yeni təqaüd təsis edilib

11 iyul, 12:25

İspaniya universitetinin Azərbaycanda fəaliyyətə başlama imkanı nəzərdən keçirilir – Səfir

11 iyul, 12:15

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

11 iyul, 11:38

MİQ üzrə müsabiqənin test imtahanı mərhələsi yekunlaşıb

11 iyul, 11:35

Bağçalara qəbul başlayır

11 iyul, 11:30

İzmirdə ikili diplom proqramının akademik heyəti və məzun tələbələrlə görüş keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.