Bütün xəbərlər
23 yanvar, 16:24

Yeni bir araşdırmaya görə, postdoktorantların 40%-dən çoxu akademik karyeralarını davam etdirmirlər.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, “Proceedings of the National Academy of Sciences” jurnalında dərc olunan araşdırma 45,500-ə yaxın tədqiqatçının karyerasını araşdıraraq postdoktorantların akademiyada qalmaq və ya tərk etmək qərarını nəyin təyin etdiyini öyrənib.

25 illik dövrü əhatə edən bu tədqiqat 19 fərqli akademik sahəni əhatə edir və “Microsoft Academic Graph” məlumat bazasındakı 257 milyon nəşr üzərində aparılıb.

Əvvəlki araşdırmalar doktorluq proqramından məzun olanların akademik mövqe tutmaq üçün nüfuzlu təhsil müəssisələrində təhsil almasının vacibliyini vurğulamışdı. Lakin bu araşdırma postdoktorant təcrübəsinin fakültə mövqeyi əldə etmək və erkən karyera uğuru ilə əlaqəsini öyrənib.

Nəticələrə görə, çox sayda postdoktorant yüksək akademik mövqelərinin olmasına baxmayaraq, fakültə mövqeləri bu tələbi qarşılamır. Bu səbəbdən postdoktorantların 41%-i akademiyadan ayrılır. Tədqiqatçılar bildirirlər ki, postdoktorant dövründə az sayda məqalə dərc edənlər akademiyanı tərk etməyə daha çox meyillidirlər.

Tədqiqatçılar bu sualı cavablandırmaq üçün elmi fəaliyyətin göstəricisini ölçən yeni bir kriteriya — η indeksini inkişaf etdiriblər. Bu ölçü tədqiqatçının nəşr etdiyi məqalələrin sitat sayına əsaslanır və yalnız fakültə mövqeyini qazandıqdan sonra 2-4 il ərzində dərc olunan məqalələri nəzərə alır.

Araşdırmalar göstərib ki, postdoktorant dövründə yüksək sitat alan məqalələr dərc edən tədqiqatçılar həm akademik mövqe qazanmağa, həm də fakültə dövründə yüksək sitat alan işlər ortaya qoymağa daha çox meyillidirlər.

Tədqiqatın müəllifi Bedoor AlShebli postdoktorant dövründə nəşr etməyin vacibliyini bir daha təsdiqlədiklərini bildirir. Həmçinin doktorantura təhsilindən postdoktorant təhsilinə keçərkən universitet və ya tədqiqat mövzusunun dəyişdirilməsinin fakültə mövqeyi əldə etməyə kömək edə biləcəyini vurğulayır.

Tədqiqatın nəticələrini şərh edən Melbourne Universitetinin professoru Gwilym Croucher bu araşdırmanın akademik karyera yüksəlişi ilə bağlı mühüm bir boşluğu doldurduğunu bildirir. Lakin müəllimlik təcrübəsi kimi digər amillərin də rolunu nəzərə almadığını qeyd edir.

Şərhlər

Xəbər lenti

21 iyun, 11:28

Sertifikatlaşdırma qaydalarında dəyişiklik gözlənilirmi? – AÇIQLAMA

21 iyun, 11:07

Gələcəyin müəllimləri məzun oldu: ADPU-da “Məzun günü”

21 iyun, 11:05

Türkiyənin məktəblərində yenidən vahid geyim forması tətbiq olunacaq

21 iyun, 10:55

Hafiz Paşayev: ADA-da yeni ixtisaslar açılacaq, tədris binaları istifadəyə veriləcək

21 iyun, 10:46

Qırğızıstanda təhsil almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ!

21 iyun, 10:33

İmtahandan uğurla keçən 123 nəfərin təhsil xərclərini TİF qarşılayıb

21 iyun, 10:12

Nazir müavini Azərbaycan və Özbəkistanın Hökumətlərarası Komissiyasının iclasında çıxış edib

21 iyun, 09:54

Universitetlərin reytinqində Azərbaycan ən çox irəliləyən iki ölkədən biridir

21 iyun, 09:54

Təhsildə hər bir nöqsanın aradan qaldırılması zaman tələb edir – MÜSAHİBƏ

21 iyun, 09:45

9-cu sinif şagirdlərinin NƏZƏRİNƏ!

21 iyun, 09:43

Sergey Xristolyubov: Reytinq Azərbaycanın Qafqazda ali təhsil sahəsində danılmaz liderliyini təsdiqləyir

21 iyun, 09:33

Təkrar sertifikatlaşdırmada iştirak edənlər: Çox sanballı suallar seçilmişdi

21 iyun, 09:25

Universitetlərimiz əsas indikatorlar üzrə müsbət dinamika nümayiş etdiriblər – Təhsil eksperti  

21 iyun, 09:00

Məktəbəhazırlıq qruplarına qəbul başlayır

20 iyun, 18:15

Şəhid övladı olan müəllim sertifikatlaşdırmada yüksək nəticə göstərdi

20 iyun, 17:33

Cəlilabad Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzində “Karyera Günü” keçirilib

20 iyun, 17:30

“İşəgötürənləri dərslərdə iştirak etməyə dəvət edirik” – Ceyhun Kərəmov

20 iyun, 17:20

“Aylarla hazırlığa ehtiyac yoxdur” – Sertifikatlaşdırma təcrübələri

20 iyun, 16:55

Rəhim Bayramlı: “Baku ID” lokal çərçivədən çıxaraq regional miqyas alır

20 iyun, 16:49

“Olimpiadalardan həmişə medallarla dönmüşəm” – 10 qızıl medalın sahibi  

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.