Bütün xəbərlər
23 yanvar, 16:24

Yeni bir araşdırmaya görə, postdoktorantların 40%-dən çoxu akademik karyeralarını davam etdirmirlər.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, “Proceedings of the National Academy of Sciences” jurnalında dərc olunan araşdırma 45,500-ə yaxın tədqiqatçının karyerasını araşdıraraq postdoktorantların akademiyada qalmaq və ya tərk etmək qərarını nəyin təyin etdiyini öyrənib.

25 illik dövrü əhatə edən bu tədqiqat 19 fərqli akademik sahəni əhatə edir və “Microsoft Academic Graph” məlumat bazasındakı 257 milyon nəşr üzərində aparılıb.

Əvvəlki araşdırmalar doktorluq proqramından məzun olanların akademik mövqe tutmaq üçün nüfuzlu təhsil müəssisələrində təhsil almasının vacibliyini vurğulamışdı. Lakin bu araşdırma postdoktorant təcrübəsinin fakültə mövqeyi əldə etmək və erkən karyera uğuru ilə əlaqəsini öyrənib.

Nəticələrə görə, çox sayda postdoktorant yüksək akademik mövqelərinin olmasına baxmayaraq, fakültə mövqeləri bu tələbi qarşılamır. Bu səbəbdən postdoktorantların 41%-i akademiyadan ayrılır. Tədqiqatçılar bildirirlər ki, postdoktorant dövründə az sayda məqalə dərc edənlər akademiyanı tərk etməyə daha çox meyillidirlər.

Tədqiqatçılar bu sualı cavablandırmaq üçün elmi fəaliyyətin göstəricisini ölçən yeni bir kriteriya — η indeksini inkişaf etdiriblər. Bu ölçü tədqiqatçının nəşr etdiyi məqalələrin sitat sayına əsaslanır və yalnız fakültə mövqeyini qazandıqdan sonra 2-4 il ərzində dərc olunan məqalələri nəzərə alır.

Araşdırmalar göstərib ki, postdoktorant dövründə yüksək sitat alan məqalələr dərc edən tədqiqatçılar həm akademik mövqe qazanmağa, həm də fakültə dövründə yüksək sitat alan işlər ortaya qoymağa daha çox meyillidirlər.

Tədqiqatın müəllifi Bedoor AlShebli postdoktorant dövründə nəşr etməyin vacibliyini bir daha təsdiqlədiklərini bildirir. Həmçinin doktorantura təhsilindən postdoktorant təhsilinə keçərkən universitet və ya tədqiqat mövzusunun dəyişdirilməsinin fakültə mövqeyi əldə etməyə kömək edə biləcəyini vurğulayır.

Tədqiqatın nəticələrini şərh edən Melbourne Universitetinin professoru Gwilym Croucher bu araşdırmanın akademik karyera yüksəlişi ilə bağlı mühüm bir boşluğu doldurduğunu bildirir. Lakin müəllimlik təcrübəsi kimi digər amillərin də rolunu nəzərə almadığını qeyd edir.

Şərhlər

Xəbər lenti

31 may, 15:52

Naxçıvanda "Ümumi təhsilin aktual problemləri" mövzusunda konfrans keçirilib

31 may, 15:39

BSU tərəfindən özbək dilinə tərcümə olunan "Qərbi Azərbaycana qayıdış" Konsepsiyası sərgilənib

31 may, 14:16

“Zəkaların mübarizəsi” olimpiadası qaliblərinin mükafatlandırılması keçirilib

31 may, 12:42

Fuad Qarayev: Öyrənməyi sevən şagirdlər mütləq seçilirlər

31 may, 11:44

4SİM: Azərbaycanın süni intellekt təcrübəsi Davos İqtisadi Forumunda təqdim olunacaq

31 may, 09:01

Azərbaycan Texnologiya Universiteti Özbəkistanın universitetləri ilə əlaqələrini genişləndirir

30 may, 23:45

Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü çərçivəsində maraqlı təşəbbüs

30 may, 23:09

“Məktəblilərarası Milli Hakaton - 2025” müsabiqəsinin olimpiada mərhələsi keçirilib

30 may, 21:58

6 nəfərin buraxılış imtahanı nəticəsi ləğv olunub

30 may, 21:51

Buraxılış imtahanında maksimal bal toplayanların sayı açıqlandı - SİYAHI 

30 may, 21:49

Buraxılış imtahanının nəticələri elan olunub

30 may, 18:20

UNEC-də III Xarici Dil Müəllimləri Forumu keçirilib

30 may, 17:48

ADNSU-da “Qazaxıstan – Azərbaycan: yeni üfüqlər” adlı konfrans keçirilib

30 may, 17:29

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – May 2025

30 may, 17:07

Elm və təhsil naziri Astarada vətəndaşları qəbul edib

30 may, 16:41

Magistraturaya qəbul imtahanında 3 nəfər ən yüksək nəticə göstərdi

30 may, 16:38

ADNSU 6 min manatdan yuxarı əməkhaqqı ilə tədqiqatçı-müəllim axtarır

30 may, 16:35

Magistraturaya qəbul imtahanının yekun nəticələri elan olunub

30 may, 16:27

ATU-da narkomaniya və dini radikalizmlə bağlı seminar keçirilib

30 may, 16:23

Özbəkistanda “Study in Azerbaijan” təhsil sərgisi keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.