Bütün xəbərlər
18 noyabr, 20:58

"İqlim dəyişikliyinə dair təsirləri görünən, ölçülə bilən və hiss edilə bilən etmək çox vacib bir addımdır ki, bu istiqamətdə müsbət nəticələri görə bilək. İkinci addım isə bunu məktəb proqramlarımıza daxil etməkdir. Məsələn, iqlim savadlılığını tədris edərkən insanlara fakt ilə rəy arasında fərqi ayırd etməyi, qeyri-müəyyənliklər içində düzgün istiqamət tapmağı aşılaya bilərik. Riyaziyyat tədris edərkən isə eksponensial funksiyaların necə işlədiyini öyrədə bilərik ki, bu da iqlim dəyişikliyini və təkamülü daha yaxşı başa düşməyimizə kömək edir".

Bu fikirləri "Azərbaycan müəllimi" və Təhsil TV-yə açıqlamasında İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) Təhsil və bacarıqlar üzrə direktoru, PISA-nın yaradıcısı Andreas Şleyxer deyib.

O qeyd edib ki, biz ölkələr olaraq elmi öyrədərkən gənclərə "yaşıl mühəndis" və ya "yaşıl sahibkar" olmağın yollarını göstərə bilərik. Bu, gələcəyimizi həm iqlim uyğunlaşması, həm də iqlim dəyişikliklərinə qarşı tədbirlər baxımından dəyişdirəcək. Ən əsası isə müəllimləri bu bacarıqlarla təmin etməkdir ki, onlar tələbələrə, şagirdlərə gələcəyin yaşıl mühəndisləri olmağa kömək edə bilsinlər. İqlim savadlılığını ölçmək çox vacibdir, çünki görə bilmədiyimizi inkişaf etdirə bilmərik.

"Bu ilk addımı atmaq üçün PISA ideal bir fürsət təqdim edir. PISA qlobal təhsil göstəricilərini ölçən beynəlxalq tədqiqatdır.

Artıq onlarla ölkə bu proqrama qoşulub. Buna görə də, düşünürəm ki, PISA yalnız riyaziyyat, elm və oxu üzrə ölçmələrlə məhdudlaşmamalı, iqlim savadlılığını da özündə əks etdirməlidir", - deyə A.Şleyxer açıqlama verib.

Şərhlər

Xəbər lenti

3 iyul, 20:58

Ayköl Manas adına Xıdırlı kənd tam orta məktəbinin açılışı olub

3 iyul, 20:00

#AzərbaycanMüəllimləri müsabiqəsinin qalibləri mükafatlandırılıb

3 iyul, 18:33

MİQ üzrə imtahanların ilk günü başa çatdı – Davamiyyət 81 faiz olub

3 iyul, 17:15

Tələbə krediti üçün il sonunadək ayrılan vəsaitin həcmi açıqlandı

3 iyul, 17:15

"Müəllim işləmək uşaqlıq arzum olub” - Naxçıvanda MİQ imtahanı həyəcanı

3 iyul, 16:45

Azərbaycan dili imtahanının nəticələri elan olunub

3 iyul, 16:29

DİM 393 abituriyentin yazı işinə düzəliş edib: 6-sının balı endirilib

3 iyul, 16:27

Qəbul imtahanı ilə bağlı apellyasiya nəticələri açıqlanıb

3 iyul, 16:01

“Elm və təhsil obyektivdə" foto-video müsabiqəsinə qeydiyyat davam edir

3 iyul, 15:45

Hava şəraiti ilə bağlı xəbərdarlıq verilib

3 iyul, 15:15

MİQ imtahanının ilk gününün birinci seansında davamiyyət 83 faiz olub

3 iyul, 15:08

İyulun 13-də keçiriləcək qəbul imtahanlarında iştirak edənlərin NƏZƏRİNƏ!

3 iyul, 14:52

"Müəllimlərin "çətin" hesab etdiyi suallar nəzəri baxımdan mürəkkəb deyil" – Nəzakət Mehdiyeva

3 iyul, 14:50

“Hüquqşünaslıq” üzrə təhsil alanların 81 faizi peşə tanınması imtahanından kəsilib

3 iyul, 14:48

Nəzakət Mehdiyeva: Kimya müəllimlərinin 85 faizi sertifikatlaşdırmada 30 balı keçib

3 iyul, 14:43

Müəllim və şagirdlər premium səviyyəli süni intellektdən pulsuz istifadə edəcəklər

3 iyul, 13:07

“Öz üzərimdə mütəmadi çalışmağım yüksək bal toplamağıma çox kömək etdi” – Kimya müəllimi

3 iyul, 12:50

İnklüziv təhsil: Qlobal yanaşmalar və Azərbaycan təcrübəsi

3 iyul, 12:44

BDU-da “Code8 Hackathon” keçirilib

3 iyul, 12:42

“Mobil proqramçı” ixtisası üzrə təlimə qeydiyyat başlayıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.