Bütün xəbərlər
18 noyabr, 20:58

"İqlim dəyişikliyinə dair təsirləri görünən, ölçülə bilən və hiss edilə bilən etmək çox vacib bir addımdır ki, bu istiqamətdə müsbət nəticələri görə bilək. İkinci addım isə bunu məktəb proqramlarımıza daxil etməkdir. Məsələn, iqlim savadlılığını tədris edərkən insanlara fakt ilə rəy arasında fərqi ayırd etməyi, qeyri-müəyyənliklər içində düzgün istiqamət tapmağı aşılaya bilərik. Riyaziyyat tədris edərkən isə eksponensial funksiyaların necə işlədiyini öyrədə bilərik ki, bu da iqlim dəyişikliyini və təkamülü daha yaxşı başa düşməyimizə kömək edir".

Bu fikirləri "Azərbaycan müəllimi" və Təhsil TV-yə açıqlamasında İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) Təhsil və bacarıqlar üzrə direktoru, PISA-nın yaradıcısı Andreas Şleyxer deyib.

O qeyd edib ki, biz ölkələr olaraq elmi öyrədərkən gənclərə "yaşıl mühəndis" və ya "yaşıl sahibkar" olmağın yollarını göstərə bilərik. Bu, gələcəyimizi həm iqlim uyğunlaşması, həm də iqlim dəyişikliklərinə qarşı tədbirlər baxımından dəyişdirəcək. Ən əsası isə müəllimləri bu bacarıqlarla təmin etməkdir ki, onlar tələbələrə, şagirdlərə gələcəyin yaşıl mühəndisləri olmağa kömək edə bilsinlər. İqlim savadlılığını ölçmək çox vacibdir, çünki görə bilmədiyimizi inkişaf etdirə bilmərik.

"Bu ilk addımı atmaq üçün PISA ideal bir fürsət təqdim edir. PISA qlobal təhsil göstəricilərini ölçən beynəlxalq tədqiqatdır.

Artıq onlarla ölkə bu proqrama qoşulub. Buna görə də, düşünürəm ki, PISA yalnız riyaziyyat, elm və oxu üzrə ölçmələrlə məhdudlaşmamalı, iqlim savadlılığını da özündə əks etdirməlidir", - deyə A.Şleyxer açıqlama verib.

Şərhlər

Xəbər lenti

30 iyul, 17:27

Məktəbəqədər təhsil uşaqların uğurlu gələcəyinin əsasını qoyur – İlahə Rəsulova

30 iyul, 17:11

ETN-də ictimai birliklər ilə tərəfdaşlıq məsələləri müzakirə olunub

30 iyul, 16:16

Həvəsləndirmə tədbirləri tətbiq olunan məktəblər üzrə vakansiya seçimi başlayır

30 iyul, 16:10

MÜTDA: Sertifikatlaşdırmada uğur qazanmayanların sosial vəziyyəti diqqətdə saxlanılır

30 iyul, 16:03

MİQ-də yenilik: Müəllimlərin yaşadıqları ərazidəki məktəblərə yerləşdirilməsinə üstünlük veriləcək 

30 iyul, 16:00

MÜTDA: Məktəbli geyiminə görə hansısa satış məntəqəsinə yönləndirilmə yolverilməzdir

30 iyul, 15:57

Sertifikatlaşdırmanın müsahibə mərhələsinin vaxtı açıqlandı

30 iyul, 15:52

MÜTDA: 8 yaşı tamam olmuş uşaqlar fərdi təhsilə cəlb edilirlər

30 iyul, 15:45

55 minə yaxın uşaq məktəbəhazırlıq qruplarına qəbul edilib

30 iyul, 15:44

121 min uşağın birinci sinfə qəbulu tamamlanıb

30 iyul, 15:40

Bu il 41 bağça müdiri işdən çıxarılıb

30 iyul, 15:36

MÜTDA: İlk dəfə “Oyuncaq siyasəti” sənədi hazırlanıb

30 iyul, 15:32

Gələn ilin sonunadək bağça müəllimləri sertifikasiyadan keçəcəklər

30 iyul, 15:28

Vakant bağça müdiri və müəllim yerlərinin sayı açıqlanıb

30 iyul, 15:24

11 yeni bağça açılacaq

30 iyul, 15:22

İlahə Rəsulova: Ehtiyac olan bağçalarda əlavə qruplar yaradılır

30 iyul, 15:15

Bu günədək 32 381 uşaq bağçaya qəbul edilib

30 iyul, 14:12

Bərpa olunan enerji üzrə yeni emalatxanalar istifadəyə verilib

30 iyul, 13:07

Peşə Təmayüllü Siniflər üçün proqramların yenilənməsi üzrə “dəyirmi masa” keçirilib

30 iyul, 12:43

Naxçıvanda təhsildən yayınan 33 uşağın dərsə davamiyyəti bərpa edilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.