Bütün xəbərlər
11 fevral, 19:48

Uşaqların özlərinə uyğun bir ritmdə çalışacaqları və proqram təminatından istifadə edərək əsas bacarıqları öyrənəcəkləri bir məktəb yaratmalıyıq.

Bu məqamda bir neçə il öncə araşdırdığım Salman Xan Akademiyasının fəaliyyətinə nəzər yetirmək istərdim.

Helen Parkherstin 100 il öncə irəli sürdüyü nəzəri fikirlər yeni təhsil modeli erasının yaradıcılarından olan Salman Xan tərəfindən rəqəmsal inkişaf dövrünün məktəb arzuları kimi səsləndirilir.

O, “The One World Schoolhouse” (“Dünya bir məktəbdir”) kitabında təklif edir ki, bütün köhnə metodlardan – ev tapşırıqlarından, 40-50 dəqiqə davam edən dərs prosesindən, sinif qiymətləndirilməsindən, tədrisin yaş prinsipi üzrə qurulmasından xilas olmaq lazımdır. Bütün şagirdlərin eyni mövzunu öyrənməyə məcbur olduqları ənənəvi yanaşma primitivlik və anaxronizmdir (anaxronizm – lüğəvi mənası zamana qarşı deməkdir).

Bu hal sürətlə oxumaq, mənimsəmək qabiliyyəti olan şagirdi “sürətini” azaltmağa, zəif şagirdləri isə, ümumiyyətlə, mövzunu anlamadan onun üstündən keçməyə vadar edir. Belə dərslər uşaqları yaradıcı işləməyə qoymur. Xan qeyd edir ki, bu, passiv tədrisdir, müasir dünya isə informasiyanın daha aktiv işlənməsi fikrini dəstəkləyir.

“Wired” jurnalı onun fikirlərini şərh edərkən yazır: “Xan bu tənqidi fikirlərlə çıxış edən ilk təhsil mütəxəssisi deyil. Təhsil islahatçıları bu barədə 100 ildən çoxdur ki danışırlar. Amma Xan deyir ki, daha ilhamverici, yaradıcı təhsil modelini meydana gətirmək üçün biz yalnız rəqəmsal inqilaba arxalana bilərik. Salman Xan təklif edir ki, biz uşaqların özlərinə uyğun bir ritmdə çalışacaqları və proqram təminatından istifadə edərək əsas bacarıqları öyrənəcəkləri bir məktəb yaratmalıyıq.

Bu, zamanın zərurətidir. Bu sistemdə müəllimlər yalnız şagirdlərin fəaliyyətini izləyəcək və lazım gəldikdə onlara kömək edəcəklər. Günlərinin çox hissəsi isə qarışıq yaş qruplarında yaradıcı layihələrin hazırlanmasına, onların icrasına sərf olunacaq. Xan bu gün bu ideyaları nəzəriyyə və utopiya hesab etsə də, xəyallarındakı məktəbin gerçəkləşəcəyi ümidini itirmir”. (B.Mikayıllı, 2021) Şagirdin öz sürəti ilə işləməsi imkanları onu asta-asta olsa da düşüncələrinin reallaşmasına doğru aparır.

Böyükağa Mikayıllı,

Təhsil eksperti

Şərhlər

Xəbər lenti

15 sentyabr, 16:03

İş yerini qarşılıqlı dəyişdirmək istəyən müəllimlərin NƏZƏRİNƏ!

15 sentyabr, 16:00

Elm və təhsil naziri Xıdırlı kənd tam orta məktəbində olub

15 sentyabr, 15:57

İlham Əliyev Xocalının Badara, Daşbulaq, Seyidbəyli və Şuşakənd kəndlərinin sakinləri ilə görüşüb

15 sentyabr, 15:56

Şirvan və Biləsuvarda məktəb açılışları olub

15 sentyabr, 15:54

Göyçay rayonu Qarabaqqal kənd məktəbinin əsaslı təmirdən sonra açılışı olub

15 sentyabr, 15:50

BSU təqaüd qalibləri beynəlxalq mübadilə imkanı qazanıblar

15 sentyabr, 15:28

Mingəçevir Dövlət Universitetində “Bilik günü” tədbiri keçirilib  

15 sentyabr, 15:10

Nazir müavini Saray qəsəbəsi 1 nömrəli tam orta məktəbdə “Bilik günü”ndə iştirak edib

15 sentyabr, 14:48

Rektor: MDU-da 20 tələbəyə birdəfəlik təqaüd ayrılıb

15 sentyabr, 14:40

“NEQSOL Holding” məktəb tikdi, görməyə valideynlər də gəldi – REPORTAJ

15 sentyabr, 13:47

Yenilənən Sumqayıt şəhər 36 nömrəli tam orta məktəbdə “Bilik günü” qeyd olunub – FOTOLAR

15 sentyabr, 13:15

Somali vətəndaşları ilk dəfə HTP çərçivəsində Azərbaycanda təhsil alacaqlar

15 sentyabr, 13:08

ARTİ “Dərsdinləmə vərəqi”nin nümunəsini təqdim edib

15 sentyabr, 13:08

“Bilik günü”nü yeni məktəblərində qeyd etdilər

15 sentyabr, 13:07

Firudin Qurbanov: Təhsil sahəsində dövlətin siyasəti lazımi səviyyədə həyata keçirilir

15 sentyabr, 13:01

Məleykə Abbaszadə "Bilik günü" münasibətilə təbrik ünvanlayıb

15 sentyabr, 12:43

Nazir Şuşada “Bilik günü”ndə iştirak edib 

15 sentyabr, 12:19

Qusarın Cibir kəndində yeni məktəb binası istifadəyə verilib 

15 sentyabr, 12:07

İdris İsayev: İstərdik ki, özəl şirkətlərimiz məktəb tikintisində aktiv iştirak etsin

15 sentyabr, 11:56

Nazir müavini: Son 20 ildə 3 500-dən çox məktəb yenidən inşa olunub

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.