Bütün xəbərlər
11 fevral, 19:48

Uşaqların özlərinə uyğun bir ritmdə çalışacaqları və proqram təminatından istifadə edərək əsas bacarıqları öyrənəcəkləri bir məktəb yaratmalıyıq.

Bu məqamda bir neçə il öncə araşdırdığım Salman Xan Akademiyasının fəaliyyətinə nəzər yetirmək istərdim.

Helen Parkherstin 100 il öncə irəli sürdüyü nəzəri fikirlər yeni təhsil modeli erasının yaradıcılarından olan Salman Xan tərəfindən rəqəmsal inkişaf dövrünün məktəb arzuları kimi səsləndirilir.

O, “The One World Schoolhouse” (“Dünya bir məktəbdir”) kitabında təklif edir ki, bütün köhnə metodlardan – ev tapşırıqlarından, 40-50 dəqiqə davam edən dərs prosesindən, sinif qiymətləndirilməsindən, tədrisin yaş prinsipi üzrə qurulmasından xilas olmaq lazımdır. Bütün şagirdlərin eyni mövzunu öyrənməyə məcbur olduqları ənənəvi yanaşma primitivlik və anaxronizmdir (anaxronizm – lüğəvi mənası zamana qarşı deməkdir).

Bu hal sürətlə oxumaq, mənimsəmək qabiliyyəti olan şagirdi “sürətini” azaltmağa, zəif şagirdləri isə, ümumiyyətlə, mövzunu anlamadan onun üstündən keçməyə vadar edir. Belə dərslər uşaqları yaradıcı işləməyə qoymur. Xan qeyd edir ki, bu, passiv tədrisdir, müasir dünya isə informasiyanın daha aktiv işlənməsi fikrini dəstəkləyir.

“Wired” jurnalı onun fikirlərini şərh edərkən yazır: “Xan bu tənqidi fikirlərlə çıxış edən ilk təhsil mütəxəssisi deyil. Təhsil islahatçıları bu barədə 100 ildən çoxdur ki danışırlar. Amma Xan deyir ki, daha ilhamverici, yaradıcı təhsil modelini meydana gətirmək üçün biz yalnız rəqəmsal inqilaba arxalana bilərik. Salman Xan təklif edir ki, biz uşaqların özlərinə uyğun bir ritmdə çalışacaqları və proqram təminatından istifadə edərək əsas bacarıqları öyrənəcəkləri bir məktəb yaratmalıyıq.

Bu, zamanın zərurətidir. Bu sistemdə müəllimlər yalnız şagirdlərin fəaliyyətini izləyəcək və lazım gəldikdə onlara kömək edəcəklər. Günlərinin çox hissəsi isə qarışıq yaş qruplarında yaradıcı layihələrin hazırlanmasına, onların icrasına sərf olunacaq. Xan bu gün bu ideyaları nəzəriyyə və utopiya hesab etsə də, xəyallarındakı məktəbin gerçəkləşəcəyi ümidini itirmir”. (B.Mikayıllı, 2021) Şagirdin öz sürəti ilə işləməsi imkanları onu asta-asta olsa da düşüncələrinin reallaşmasına doğru aparır.

Böyükağa Mikayıllı,

Təhsil eksperti

Şərhlər

Xəbər lenti

24 aprel, 20:56

Azərbaycanlı tələbənin çəkdiyi rəsm 15 min dollara satıldı

24 aprel, 20:20

Çin astronomları qalaktikada qeyri-adi obyekt aşkar ediblər

24 aprel, 19:00

Süni intellekt aritmiya riskini əvvəlcədən müəyyən edə biləcək

24 aprel, 18:17

Ədliyyə Akademiyasında Elm və Təhsil Nazirliyinin əməkdaşları üçün təlim keçirilib

24 aprel, 18:02

“Qrafik dizayner” ixtisası üzrə qısamüddətli təlimlər davam edir

24 aprel, 17:16

NDU-da II Respublika elmi konfransı keçirilib

24 aprel, 17:10

“Qədim yurd yerlərimiz, söykökümüz - Aşıq Ələsgər” adlı tədbir keçirilib

24 aprel, 17:06

Yağmurlu hava şəraiti ilə bağlı xəbərdarlıq edilib

24 aprel, 17:05

Region məktəblərində iqlim dəyişikliyi ilə bağlı təlimlər keçirilib

24 aprel, 17:01

İş yerini dəyişdirmək istəyən müəllimlərin NƏZƏRİNƏ!

24 aprel, 16:55

Dövlət Proqramı iştirakçısı beynəlxalq tədbirdə çıxış edib

24 aprel, 16:55

BDU-da Dayanıqlı İnkişaf Məqsədlərinin tədris və tədqiqata inteqrasiyasına dair təlim keçirilib

24 aprel, 16:37

Azərbaycanda PISA qiymətləndirməsi tam elektronlaşdırılacaq

24 aprel, 16:32

Leyla Əliyeva Çin Milli İnsan Genomu Mərkəzində olub

24 aprel, 16:14

697 məktəbdə summativ qiymətləndirmə elektron formada keçirilib

24 aprel, 15:41

“Qərbi Azərbaycan toponimləri: milli kimliyin izləri” mövzusunda görüş keçirilib

24 aprel, 15:26

Fərqli dillərdə təhsil alan şagirdlər mayın 4-də imtahan verəcəklər

24 aprel, 15:23

Elektron jurnaldan istifadə edən məktəblərin sayı açıqlanıb

24 aprel, 15:17

Rektor elmi-tədqiqat təcrübəsi keçən qazaxıstanlı tələbələrlə görüşüb

24 aprel, 15:14

ADPU-da “Peşəkar təcrübə proqramı”nın bağlanış mərasimi keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.