Bütün xəbərlər
14 yanvar, 09:43

Cənubi Koreyanın Təhsil Nazirliyi 2025-ci ilin martından başlayaraq ibtidai və orta məktəblərdə süni intellektə əsaslanan rəqəmsal dərsliklərin tətbiqinə başlayır.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bununla Cənubi Koreya təhsildə bərabərsizlik problemini, habelə özəl təhsildən asılılığı və ölkənin yüksək rəqabətli təhsil mədəniyyətini təşviq etməyə çalışır. Süni intellektdən şagirdlərin öz sürət templərinə uyğun öyrənə bilmələri üçün fərdi öyrənmə imkanları yaratmaq məqsədilə istifadə ediləcək. Proqram riyaziyyat, ingilis dili və kompüter elmləri ilə başlayacaq və sonda bütün digər fənləri əhatə edəcək. Nazirlik müəllimlər və süni intellekt arasında ortaq bir yanaşmanın vacibliyini vurğulayır.

Ötən il dekabrın əvvəllərində UNESCO-nun təhsilin gələcəyi üzrə beynəlxalq forumunda çıxış edən Koreyanın baş nazirinin müavini və təhsil naziri Li Ju Ho bildirib: “Yeni rəqəmsal dərsliklər məzmunu hər bir tələbənin səviyyəsinə və tempinə uyğunlaşdıraraq fərdiləşdirilmiş öyrənməni dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulub. Müəllimlər daha fərdi təhsil planlarının hazırlanmasına imkan verən analitik məlumatlara da giriş əldə edəcəklər”.

Təşəbbüsün tərəfdarları fərdiləşdirilmiş öyrənmənin potensialını qeyd edirlər. Koreyanın Təhsil və Tədqiqat Məlumatları Xidmətinin direktoru Chiang Si-Joon qeyd edir ki, “süni intellektə əsaslanan rəqəmsal dərsliklər müəllimlərə fərdi şagird dəstəyi üçün güclü bir vasitə təqdim edir. Müəllimlər problemlərin sadə həlli ilə yanaşı, şagirdlərin tələffüzünü yoxlaya və kodlaşdırma kimi sahələrdə zəif cəhətlərini aşkar edə bilərlər".
Yeni təşəbbüs həm də koreyalı şagirdlərə təhsilin aktuallığını və davamlılığını qoruyaraq süni intellekt və rəqəmsal savadlılıq sahəsində yeni bacarıqlar əldə etməyə kömək etməyə yönəlib.

Koreya Müəllimlər Dərnəkləri Federasiyasının sözçüsü Cho Song Chol siniflərdə bu cür alətlərin olmasının vacibliyini vurğulayaraq onların ənənəvi kağız dərslikləri əvəz etmək əvəzinə onları tamamlayacağını bildirib. 
Bununla belə, tənqidçilər artan ekran vaxtının şagirdlərə potensial mənfi təsiri ilə bağlı həyəcan təbili çalırlar. Huichito Dövlət Universitetindən Ben Jae Hvan rəqəmsal cihazların tez-tez istifadəsinin təhsilalanlarda idrakın inkişafına mane ola biləcəyini, uşaqlarda və yeniyetmələrdə psixoloji problemlərə yol açacağını göstərən çoxsaylı araşdırmalara istinad edir.

Cənubi Koreyanın son rəqəmsal layihəsi iddialıdır. Rəqəmsal infrastrukturun yaradılmasına və süni intellekt dərsliklərinə 70 milyon dollar sərmayə ayrılıb. Qismən “sinif inqilabı” adlanan təşəbbüsün bir hissəsi olaraq, ümumilikdə məktəblərin rəqəmsallaşdırılması üçün büdcədən 276 milyon dollardan çox vəsait ayrılıb. 

Təhsil Nazirliyi bütün müəllimləri siniflərdə yenilik etmək üçün rəqəmsal texnologiyadan səmərəli istifadəni öyrətmək niyyətində olduğunu və üç il ərzində bu səylərə 760 milyon dollar ayırdığını, Koreya Müəllimlər Dərnəkləri Federasiyası isə bu təşəbbüsü "balanslı bir yanaşma" olaraq alqışladığını bildirib.
Hökumətin məqsədləri aydındır: daha fərdiləşdirilmiş öyrənmə təcrübəsi yaratmaq, öyrənmə nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün məlumat toplamaq və Cənubi Koreyanı süni intellekt təhsilində dünya lideri etmək.

Sonda qeyd edək ki, Dünya İqtisadi Forumunun “Gələcək təhsilin formalaşması 2024” hesabatında belə bir nəticəyə gəlinir ki, süni intellektin təhsilə inteqrasiyası təhsilalanların öyrənmə təcrübəsini və nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün böyük potensiala malikdir. O, həmçinin bütün səviyyələrdə tələbələri gələcək əmək bazarına hazırlamaq üçün süni intellekt savadlılığının miqyasına ehtiyacın olduğunu göstərir.

Şərhlər

Xəbər lenti

26 iyun, 18:45

BŞTİ: Direktor və müavinin maşınının işçilər tərəfindən yuyulması araşdırılır

26 iyun, 13:21

Bakı Mühəndislik Universitetində “Məzun günü” keçirilib

26 iyun, 11:10

LDU-da “Məzun günü” keçirilib

26 iyun, 10:51

Sertifikasiyada neqativ hal: 7 müəllimin nəticəsi ləğv ediləcək

26 iyun, 10:47

Naxçıvan Hərbi Kolleci – Peşəkar orduya aparan zəfər yolu

26 iyun, 10:15

Sinifdə də, səngərdə də qəhrəman müəllim 

26 iyun, 09:11

BDU-da “Məzun günü” keçirilib

25 iyun, 20:54

Gözünü arı sancan kimya müəllimi: “Tək gözlə 55 bal topladım”

25 iyun, 19:00

İmtahana könüllü qatıldı – 56 bal topladı

25 iyun, 18:50

Nazir müavini: BDU 100 ildən artıqdır ki, insan kapitalının formalaşdırılması missiyasının öhdəsindən gəlir

25 iyun, 18:41

"Elm və təhsil obyektivdə" foto-video müsabiqəsinə qeydiyyat uzadılır

25 iyun, 18:20

Zəhmətin zirvəsi Müəllimlərin sertifikasiya sevinci

25 iyun, 18:04

“Qərbi Azərbaycana qayıdış” olimpiadasının qalibləri mükafatlandırılıblar

25 iyun, 18:00

50 dəqiqəyə maksimal bal topladı – İmtahandan uğurla keçənlər danışdı

25 iyun, 17:00

“Müəllim nə qədər savadlı olsa da, öz üzərində daim  işləməlidir” – Müəllimlərin fikirləri 

25 iyun, 16:30

Sertifikasiyadan keçən kimya müəllimləri: “Sualların 25-30-u çox sadə idi…”

25 iyun, 16:15

Çiçəkli qarşılama, ailə dəstəyi – İmtahanın sonuncu günü 

25 iyun, 16:12

“Qərbi Azərbaycana qayıdış” mövzusuna həsr olunmuş forum keçirilib

25 iyun, 16:01

Proses kifayət qədər şəffaf keçir – Orxan Məmmədli

25 iyun, 15:59

Media qurumlarının rəhbərləri və influenserlər sertifikatlaşdırma imtahanını izləyiblər

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.