Bütün xəbərlər
14 yanvar, 09:43

Cənubi Koreyanın Təhsil Nazirliyi 2025-ci ilin martından başlayaraq ibtidai və orta məktəblərdə süni intellektə əsaslanan rəqəmsal dərsliklərin tətbiqinə başlayır.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bununla Cənubi Koreya təhsildə bərabərsizlik problemini, habelə özəl təhsildən asılılığı və ölkənin yüksək rəqabətli təhsil mədəniyyətini təşviq etməyə çalışır. Süni intellektdən şagirdlərin öz sürət templərinə uyğun öyrənə bilmələri üçün fərdi öyrənmə imkanları yaratmaq məqsədilə istifadə ediləcək. Proqram riyaziyyat, ingilis dili və kompüter elmləri ilə başlayacaq və sonda bütün digər fənləri əhatə edəcək. Nazirlik müəllimlər və süni intellekt arasında ortaq bir yanaşmanın vacibliyini vurğulayır.

Ötən il dekabrın əvvəllərində UNESCO-nun təhsilin gələcəyi üzrə beynəlxalq forumunda çıxış edən Koreyanın baş nazirinin müavini və təhsil naziri Li Ju Ho bildirib: “Yeni rəqəmsal dərsliklər məzmunu hər bir tələbənin səviyyəsinə və tempinə uyğunlaşdıraraq fərdiləşdirilmiş öyrənməni dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulub. Müəllimlər daha fərdi təhsil planlarının hazırlanmasına imkan verən analitik məlumatlara da giriş əldə edəcəklər”.

Təşəbbüsün tərəfdarları fərdiləşdirilmiş öyrənmənin potensialını qeyd edirlər. Koreyanın Təhsil və Tədqiqat Məlumatları Xidmətinin direktoru Chiang Si-Joon qeyd edir ki, “süni intellektə əsaslanan rəqəmsal dərsliklər müəllimlərə fərdi şagird dəstəyi üçün güclü bir vasitə təqdim edir. Müəllimlər problemlərin sadə həlli ilə yanaşı, şagirdlərin tələffüzünü yoxlaya və kodlaşdırma kimi sahələrdə zəif cəhətlərini aşkar edə bilərlər".
Yeni təşəbbüs həm də koreyalı şagirdlərə təhsilin aktuallığını və davamlılığını qoruyaraq süni intellekt və rəqəmsal savadlılıq sahəsində yeni bacarıqlar əldə etməyə kömək etməyə yönəlib.

Koreya Müəllimlər Dərnəkləri Federasiyasının sözçüsü Cho Song Chol siniflərdə bu cür alətlərin olmasının vacibliyini vurğulayaraq onların ənənəvi kağız dərslikləri əvəz etmək əvəzinə onları tamamlayacağını bildirib. 
Bununla belə, tənqidçilər artan ekran vaxtının şagirdlərə potensial mənfi təsiri ilə bağlı həyəcan təbili çalırlar. Huichito Dövlət Universitetindən Ben Jae Hvan rəqəmsal cihazların tez-tez istifadəsinin təhsilalanlarda idrakın inkişafına mane ola biləcəyini, uşaqlarda və yeniyetmələrdə psixoloji problemlərə yol açacağını göstərən çoxsaylı araşdırmalara istinad edir.

Cənubi Koreyanın son rəqəmsal layihəsi iddialıdır. Rəqəmsal infrastrukturun yaradılmasına və süni intellekt dərsliklərinə 70 milyon dollar sərmayə ayrılıb. Qismən “sinif inqilabı” adlanan təşəbbüsün bir hissəsi olaraq, ümumilikdə məktəblərin rəqəmsallaşdırılması üçün büdcədən 276 milyon dollardan çox vəsait ayrılıb. 

Təhsil Nazirliyi bütün müəllimləri siniflərdə yenilik etmək üçün rəqəmsal texnologiyadan səmərəli istifadəni öyrətmək niyyətində olduğunu və üç il ərzində bu səylərə 760 milyon dollar ayırdığını, Koreya Müəllimlər Dərnəkləri Federasiyası isə bu təşəbbüsü "balanslı bir yanaşma" olaraq alqışladığını bildirib.
Hökumətin məqsədləri aydındır: daha fərdiləşdirilmiş öyrənmə təcrübəsi yaratmaq, öyrənmə nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün məlumat toplamaq və Cənubi Koreyanı süni intellekt təhsilində dünya lideri etmək.

Sonda qeyd edək ki, Dünya İqtisadi Forumunun “Gələcək təhsilin formalaşması 2024” hesabatında belə bir nəticəyə gəlinir ki, süni intellektin təhsilə inteqrasiyası təhsilalanların öyrənmə təcrübəsini və nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün böyük potensiala malikdir. O, həmçinin bütün səviyyələrdə tələbələri gələcək əmək bazarına hazırlamaq üçün süni intellekt savadlılığının miqyasına ehtiyacın olduğunu göstərir.

Şərhlər

Xəbər lenti

18 iyul, 18:10

Müəllimlər intellektual qabiliyyətlərini yoxladılar - Qaliblərin oyun təəssüratları 

18 iyul, 17:27

BŞTİ media nümayəndələri ilə görüş keçirib

18 iyul, 16:53

Yüksəliş” müsabiqəsinin final mərhələsinə start verilib

18 iyul, 16:36

Fərhad Hacıyev: Bu il “Yüksəliş”ə rekord sayda müraciət olub

18 iyul, 16:11

Ölkə birincisi: Hər bir işə məsuliyyətlə yanaşmaq lazımdır

18 iyul, 16:08

Fərəh Əliyeva: Əsas məqsəd dəyər yaratmaq iqtidarında olan gəncləri aşkara çıxarmaqdır

18 iyul, 15:48

Elnur Nəsibov: Təhsilə dəstək üçün artıq onlayn formada ianə vermək olar

18 iyul, 15:38

Fərhad Hacıyev: “Yüksəliş”in finalçılarının 55%-i 600-dən yüksək bal toplayıb

18 iyul, 15:16

Nazirin müşaviri: “TəhsilPlus” kartı müəllimlərin rifahının artırılmasına səbəb olacaq

18 iyul, 15:14

Avqustun 4-də jurnalistika ixtisası üzrə qabiliyyət imtahanı keçiriləcək

18 iyul, 15:08

BMU-da “Huawei” şirkəti ilə əlaqələr müzakirə olunub

18 iyul, 14:49

Naxçıvanın builki məzunları 30 ilin ən yüksək nəticəsini göstərdi

18 iyul, 14:32

Bir sinfin 4 qızıl “ulduz”u - Uğur necə əldə olundu?

18 iyul, 14:17

Ölkə birincisi: “Zəhmət çəkən insan mütləq istədiyinə nail olur

18 iyul, 13:52

Qızıl nişanla parlayan yeniyetmələrimiz

18 iyul, 12:48

Prezident İlham Əliyev Ağdamda körpələr evi-uşaq bağçasının açılışında iştirak edib

18 iyul, 12:40

Ağdam şəhər 1 nömrəli tam orta məktəbin binasının açılışı olub

18 iyul, 12:29

150 illik miras - “Əkinçi” bağlandı, amma gözlər açıldı

18 iyul, 12:26

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

18 iyul, 12:13

Arzularla başlayan yol qızıl mükafatla tamamlandı – Uğur hekayələri

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.