.jpeg)
“Keyfiyyət monitorinqləri çərçivəsində aparılan dərs dinləmələri zamanı planlaşdırma mərhələsində bir sıra sistemli problemlər müşahidə olunub”.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu fikirləri bu gün təşkil edilən “2025–2026-cı tədris ili: yeniliklər və hədəflər” adlı tədbirdə Təhsil İnstitutunun direktoru səlahiyyətlərini müvəqqəti icra edən, elm və təhsil nazirinin müşaviri Elnur Əliyev səsləndirib.
O qeyd edib ki, dərs planlarının bir çox hallarda formal xarakter daşıdığı, təlim nəticələrinin aydın ifadə olunmadığı, təlim metod və formalarının düzgün seçilmədiyi, həmçinin şagirdlərin əvvəlki bilikləri ilə yeni mövzular arasında əlaqənin zəif qurulduğu asşkarlanıb.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər