Bütün xəbərlər
24 yanvar, 14:55

“Nümunəvi, normal hesab etdiyimiz ailələrimiz coxdur və onlar cəmiyyətimizin bəzəyini təşkil edirlər. Lakin elə ailələrimiz var ki, onlara əxlaqi-mənəvi cəhətdən, uşaqların tərbiyəsinin inkişaf etdirilməsi baxımından yardım göstərmək  lazımdır”.

Bunu “Azərbaycan müəllimi”nə pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, Əməkdar müəllim Ənvər Abbasov deyib.

Onun sözlərinə görə, cəmiyyətin gələcəyi olan uşaqların ümumi inkişaf istiqamətləri hər kəsə bəlli olmalı və onları düşündürməlidir. Eyni zamanda, həm məktəbin, həm də valideynin üzərinə düşən vəzifələr ayrılıqda və konkret şəkildə müəyyənləşdirilməlidir:

“Məktəbdə xoşagəlməz halların baş verməsi bu hadisədə cavabdehlik daşıyanın, başqa sözlə, günahkarın tapılıb cəzalandırılması ilə yekunlaşmır. Bir anlıq XIX əsrin sonu XX əsrin əvvəllərinə qədərki mollaxana, mədrəsə tədris mühitini xatırlayaq. Valideyn öz övladını mollaxanaya gətirər və “əti sənin, sümüyü mənim deyə” mollaya müraciət edir, övladını təhvil verib gedir. Göründüyü kimi, valideyn öz övladının təlim-tərbiyəsini, taleyini tamamilə mollaya həvalə edir və gözləntilərdə də mollanın məsuliyyəti aydın görünür. Bu, doğrudan da, belə olmalıdırmı? Məktəbdə oxuyan hər bir şagirdin bütün fəaliyyətlərinə yalnız məktəb, müəllim məsuliyyət daşımalıdırmı? Yaxud cəmiyyət öz övladlarının tərbiyəsində zəruri tələblərini yalnız məktəbin qarşısında qoymalıdırmı? Yoxsa orada ailənin də məsuliyyəti müəyyən olunmalıdır?”

Ə.Abbasov qeyd edib ki, uşaqların inkişafı prosesində məktəb və ailənin vəzifələri bazasında fəaliyyətlər iki istiqamətdə aparılmalıdır. Birinci, onlar başlıca olaraq bir-birinin fəaliyyət məqsədləri baxımından potensial imkanlarını öyrənib dəyərləndirməli və uşağın təhsili ilə bağlı qətiyyətli addım atmalıdırlar. İkincisi, uşağın təhsili ilə bağlı əldə olunmuş diaqnostik məlumatlara, məktəb və valideynin birgə fəaliyyətinə əsaslanan strategiya müəyyənləşdirilməlidir.

Xəbər lenti

4 fevral, 18:55

2032-ci ildə Yerə dəyə biləcək asteroid kəşf olunub 

4 fevral, 17:44

Uşaqlar rol-modellərini necə seçirlər?

4 fevral, 17:40

Uşaqları ekran qarşısından uzaqlaşdırmaq üçün “meşə məktəbləri” yanaşması 

4 fevral, 17:33

Ümumi təhsil müssisələrində fəaliyyət göstərən metodistlərlə görüş keçirilib

4 fevral, 17:21

Şirvan-Salyan regionunda 4 məktəb üçün yeni bina tikilir 

4 fevral, 17:17

Süni intellekt fundamental fizikada inqilab edə bilər

4 fevral, 16:51

Doktorantura birpilləli olarsa, elm daha da gəncləşəcək - Mütəxəssis

4 fevral, 16:36

“Post-it” pedaqogikası 

4 fevral, 16:31

Liderlik qabiliyyətinin inkişafı şagirdlərin sosial-ictimai həyatına necə təsir edir?

4 fevral, 16:05

Məşğulluq imkanlarını artırmaq üçün tələbələrin ehtiyacı olan 5 bacarıq

4 fevral, 15:48

Nəzakət Mehdiyeva: Müəllim üçün ən yaxşı öyrənmə metodu “dərsin qeybətini etmək”dir

4 fevral, 15:43

Arxeoloqlar 1300 illik artefakt tapıblar 

4 fevral, 15:40

Mikroplastiklər yediyimiz qidalarda, içdiyimiz suda, hətta aldığımız havada mövcuddur - TƏDQİQAT

4 fevral, 15:03

Məktəblərdə davranış problemlərinin həllində cərimələr rol oynaya bilər?

4 fevral, 14:53

Şagirdlər üçün fövqəladə hallarla bağlı təlimlər keçirilib

4 fevral, 14:48

Hərbi xidmətini intellektual qabiliyyətli bölmələrdə keçirmək istəyənlərin nəzərinə!

4 fevral, 14:40

Summativ və formativ qiymətləndirmə sistemləri arasındakı əsas fərq nədir?

4 fevral, 14:36

Fizikanın tədrisində yeni təhsil texnologiyalarından istifadə

4 fevral, 14:09

Prezident “Vətən” İdman Liseyində yaradılan şəraitlə tanış olub

4 fevral, 14:07

Doktorant və dissertantlar üçün növbəti seminar keçirilib

Şərhlər (0)

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.