Təhsil prosesində süni intellekt həllərindən istifadə təhsil sistemlərində çoxsaylı müzakirələrə səbəb olur. Bəziləri hesab edir ki, bu texnologiya risklər və mənfi təsirlər yaradır, digərləri isə süni intellekt alətlərini təlim prosesinə uğurla inteqrasiya edir və bununla da müəllimlərin iş yükünü azaldır. Bir sıra ölkələrdə süni intellekt artıq təhsildə geniş istifadə olunur və gələcəkdə onların bəziləri bunu imtahan sistemində də tətbiq etməyi planlaşdırır.
Bir neçə ölkənin təcrübəsində süni intellektin tədris prosesində tətbiqinə baxaq.
Almaniya: Tələbələrə süni intellektin əsasları öyrədilir
Alman məktəblərində süni intellekt alətləri müxtəlif sahələrdə istifadə olunur. Məsələn, sinifdə süni intellekt şagirdlərin öyrənmə xüsusiyyətlərini təhlil etməyə, onların öyrənmə nümunələrini müəyyənləşdirməyə və həm tələbələrə, həm də müəllimlərə fərdi tövsiyələr verməyə kömək edir. Alman müəllimləri də tələbə işini qiymətləndirmək üçün süni intellektdən istifadə edirlər.
Bu texnologiya böyük həcmli tapşırıqların sürətli qiymətləndirilməsinə imkan verir, əl ilə yoxlama ehtiyacını azaldır. Avtomatlaşdırılmış qiymətləndirmə insan səhvi potensialını azaldır, daha obyektiv və ardıcıl qiymətləndirmə prosesini təmin edir.
Alman liseylərində 15-18 yaşlı şagirdlərə 2019-cu ildə tətbiq edilən xüsusi “KI macht Schule” (“MI məktəblərə daxil olur”) proqramı təklif olunur. O, tələbələri AI-nin əsas prinsipləri, etik, sosial və texniki aspektləri ilə tanış edir.
Proqram 60-dan çox gənc alim, tələbə və mütəxəssis tərəfindən həyata keçirilir və tələbələrə süni intellekt potensialını və onun təlim prosesində faydalılığını anlamağa kömək edən interaktiv seminarlar təklif edir.
Danimarka: İmtahanlarda da süni intellektdən istifadə etməyi planlaşdırır
Danimarkada getdikcə daha çox orta məktəb şagirdlərinə süni intellekt platformalarından istifadə etməyə imkan verilir. Eyni zamanda, təhsildə süni intellekt alətlərindən istifadənin vahid qaydalarının hazırlanması ilə bağlı müzakirələr aparılır. Sinifdə AI analitik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün istifadə olunur.
Məsələn, ingilis dili dərslərində tələbələr əvvəlcə mətnləri müstəqil təhlil edir, sonra isə texnologiyanın imkanları və məhdudiyyətləri haqqında biliklərini genişləndirmək üçün süni intellektdən istifadə edirlər. Danimarka siniflərdə süni intellektdən istifadəni təşviq etmək üçün iki illik layihəyə başlayıb və ölkənin Təhsil Nazirliyi bu texnologiyaya imtahanlarda da icazə verməyi planlaşdırır. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, AI-nin təhsilə inteqrasiyası fırıldaqçılıq hallarını azaltmağa və təlim prosesini daha səmərəli etməyə kömək edəcək.
Litva: Süni intellekt alətləri populyarlıq qazanır, lakin onlar fərqli qiymətləndirilir
Litvada təhsil prosesində süni intellektdən istifadə hələ də müxtəlif fikirlərə səbəb olur. Bununla belə, Baltikyanı ölkələrdə "Samsung" texnologiya şirkəti tərəfindən təşkil edilən sorğu nəticəsində məlum olub ki, AI alətləri litvalı tələbələr arasında populyardır - demək olar ki, hər ikinci tələbə ev tapşırığı üçün süni intellektdən istifadə edir (45%), tələbələrin yalnız 3 faizi texnologiyanın geniş şəkildə mənimsənilməsini göstərən AI və onun alətləri haqqında məlumatlı deyil.
Latviya: Tələbələrin 49%-i süni intellekt alətlərindən istifadə edir
"Sabahı həll et"* təşkilatının gənclər arasında keçirdiyi sorğuya əsasən, Latviyada sorğuda iştirak edən gənclərin demək olar ki, yarısı və ya 49%-i təlim tapşırıqları üçün süni intellekt həllərindən istifadə edir. Gənclər ən çox süni intellektin (AI) verdiyi imkanlardan öyrənmə tapşırıqları üçün istifadə edirlər, lakin üçüncüsü əyləncə üçün (29%) və analoji sayda - gündəlik həyat ehtiyacları üçün (28%) istifadə edir. Bu tendensiyadan xəbərdar olan “Samsung” “Sabahı həll et” müsabiqəsi çərçivəsində tələbələri süni intellektin təhsilə necə daha uğurla inteqrasiya olunacağına dair ideyalar hazırlamağa dəvət edir.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
Bölmələrimiz
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)