Bütün xəbərlər
30 yanvar, 16:20

Təhsil prosesində süni intellekt həllərindən istifadə təhsil sistemlərində çoxsaylı müzakirələrə səbəb olur. Bəziləri hesab edir ki, bu texnologiya risklər və mənfi təsirlər yaradır, digərləri isə süni intellekt alətlərini təlim prosesinə uğurla inteqrasiya edir və bununla da müəllimlərin iş yükünü azaldır. Bir sıra ölkələrdə süni intellekt artıq təhsildə geniş istifadə olunur və gələcəkdə onların bəziləri bunu imtahan sistemində də tətbiq etməyi planlaşdırır.

Bir neçə ölkənin təcrübəsində süni intellektin tədris prosesində tətbiqinə baxaq. 

Almaniya: Tələbələrə süni intellektin əsasları öyrədilir

Alman məktəblərində süni intellekt alətləri müxtəlif sahələrdə istifadə olunur. Məsələn, sinifdə süni intellekt şagirdlərin öyrənmə xüsusiyyətlərini təhlil etməyə, onların öyrənmə nümunələrini müəyyənləşdirməyə və həm tələbələrə, həm də müəllimlərə fərdi tövsiyələr verməyə kömək edir. Alman müəllimləri də tələbə işini qiymətləndirmək üçün süni intellektdən istifadə edirlər. 

Bu texnologiya böyük həcmli tapşırıqların sürətli qiymətləndirilməsinə imkan verir, əl ilə yoxlama ehtiyacını azaldır. Avtomatlaşdırılmış qiymətləndirmə insan səhvi potensialını azaldır, daha obyektiv və ardıcıl qiymətləndirmə prosesini təmin edir. 

Alman liseylərində 15-18 yaşlı şagirdlərə 2019-cu ildə tətbiq edilən xüsusi “KI macht Schule” (“MI məktəblərə daxil olur”) proqramı təklif olunur. O, tələbələri AI-nin əsas prinsipləri, etik, sosial və texniki aspektləri ilə tanış edir. 

Proqram 60-dan çox gənc alim, tələbə və mütəxəssis tərəfindən həyata keçirilir və tələbələrə süni intellekt potensialını və onun təlim prosesində faydalılığını anlamağa kömək edən interaktiv seminarlar təklif edir.

Danimarka: İmtahanlarda da süni intellektdən istifadə etməyi planlaşdırır

Danimarkada getdikcə daha çox orta məktəb şagirdlərinə süni intellekt platformalarından istifadə etməyə imkan verilir. Eyni zamanda, təhsildə süni intellekt alətlərindən istifadənin vahid qaydalarının hazırlanması ilə bağlı müzakirələr aparılır. Sinifdə AI analitik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün istifadə olunur.

Məsələn, ingilis dili dərslərində tələbələr əvvəlcə mətnləri müstəqil təhlil edir, sonra isə texnologiyanın imkanları və məhdudiyyətləri haqqında biliklərini genişləndirmək üçün süni intellektdən istifadə edirlər. Danimarka siniflərdə süni intellektdən istifadəni təşviq etmək üçün iki illik layihəyə başlayıb və ölkənin Təhsil Nazirliyi bu texnologiyaya imtahanlarda da icazə verməyi planlaşdırır. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, AI-nin təhsilə inteqrasiyası fırıldaqçılıq hallarını azaltmağa və təlim prosesini daha səmərəli etməyə kömək edəcək.

Litva: Süni intellekt alətləri populyarlıq qazanır, lakin onlar fərqli qiymətləndirilir

Litvada təhsil prosesində süni intellektdən istifadə hələ də müxtəlif fikirlərə səbəb olur. Bununla belə, Baltikyanı ölkələrdə "Samsung" texnologiya şirkəti tərəfindən təşkil edilən sorğu nəticəsində məlum olub ki, AI alətləri litvalı tələbələr arasında populyardır - demək olar ki, hər ikinci tələbə ev tapşırığı üçün süni intellektdən istifadə edir (45%), tələbələrin yalnız 3 faizi texnologiyanın geniş şəkildə mənimsənilməsini göstərən AI və onun alətləri haqqında məlumatlı deyil. 

Latviya: Tələbələrin 49%-i süni intellekt alətlərindən istifadə edir

"Sabahı həll et"* təşkilatının gənclər arasında keçirdiyi sorğuya əsasən, Latviyada sorğuda iştirak edən gənclərin demək olar ki, yarısı və ya 49%-i təlim tapşırıqları üçün süni intellekt həllərindən istifadə edir. Gənclər ən çox süni intellektin (AI) verdiyi imkanlardan öyrənmə tapşırıqları üçün istifadə edirlər, lakin üçüncüsü əyləncə üçün (29%) və analoji sayda - gündəlik həyat ehtiyacları üçün (28%) istifadə edir. Bu tendensiyadan xəbərdar olan “Samsung” “Sabahı həll et” müsabiqəsi çərçivəsində tələbələri süni intellektin təhsilə necə daha uğurla inteqrasiya olunacağına dair ideyalar hazırlamağa dəvət edir.

Xəbər lenti

30 yanvar, 22:34

Bakı və ətraf ərazilərdəki təhsil müəssisələrində iş qrafiki dəyişəcək

30 yanvar, 21:28

Paytaxtdakı təhsil müəssisələrinin nəqliyyat sıxlığına təsiri qiymətləndiriləcək

30 yanvar, 21:25

Bakıda məktəb avtobuslarından istifadəyə başlanılacaq

30 yanvar, 18:15

Nazirlik: Doktorantura təhsilinin birpilləli sistemə keçirilməsi müzakirə edilir

30 yanvar, 17:40

Bu il Ayda ilk data mərkəzi yaradılacaq

30 yanvar, 17:24

“Yenidən təhsil alsam, seçimim yenə də SABAH olardı” – Tələbələrlə söhbət 

30 yanvar, 17:14

XXI əsrin təhsili və müasir dünya tələbləri 

30 yanvar, 16:55

Təhsil françayzinqi nədir?

30 yanvar, 16:45

Ənənəvi təhsil metodları və müasir yanaşmalar

30 yanvar, 16:39

Əlilliyi olan tələbələrin universitetə hazırlığının artırılması yolları

30 yanvar, 15:52

Olimpiadada sualları səhvsiz yazacağıma inanırdım - Region birincisi 

30 yanvar, 15:50

“Müəllimlər, psixoloqlar və digər təhsil işçiləri kiberzorakılıqla bağlı məlumatlı olmalıdırlar”

30 yanvar, 15:40

Çankaya Universitetinin prorektoru ADPU-da olub

30 yanvar, 15:35

Təhsilin ömrü nə qədər uzatdığı hesablanıb

30 yanvar, 14:40

18 nömrəli məktəbdə yeni antibullinq layihəsi tətbiq ediləcək

30 yanvar, 14:27

Elm və təhsil naziri Qvineya Respublikasının ölkəmizdəki səfiri ilə görüşüb

30 yanvar, 14:02

Naxçıvanda kimya dərsi: “Firon ilanı”, “Nilin qana bulanması”… – MÜSAHİBƏ

30 yanvar, 13:20

Latviyada şagirdlərin şəxsi əşyaları yoxlanılacaq

30 yanvar, 13:10

Universal dizaynın inteqrasiyası ilə inklüziv siniflərin yaradılması

Şərhlər (0)

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.