Bütün xəbərlər
30 yanvar, 16:20

Təhsil prosesində süni intellekt həllərindən istifadə təhsil sistemlərində çoxsaylı müzakirələrə səbəb olur. Bəziləri hesab edir ki, bu texnologiya risklər və mənfi təsirlər yaradır, digərləri isə süni intellekt alətlərini təlim prosesinə uğurla inteqrasiya edir və bununla da müəllimlərin iş yükünü azaldır. Bir sıra ölkələrdə süni intellekt artıq təhsildə geniş istifadə olunur və gələcəkdə onların bəziləri bunu imtahan sistemində də tətbiq etməyi planlaşdırır.

Bir neçə ölkənin təcrübəsində süni intellektin tədris prosesində tətbiqinə baxaq. 

Almaniya: Tələbələrə süni intellektin əsasları öyrədilir

Alman məktəblərində süni intellekt alətləri müxtəlif sahələrdə istifadə olunur. Məsələn, sinifdə süni intellekt şagirdlərin öyrənmə xüsusiyyətlərini təhlil etməyə, onların öyrənmə nümunələrini müəyyənləşdirməyə və həm tələbələrə, həm də müəllimlərə fərdi tövsiyələr verməyə kömək edir. Alman müəllimləri də tələbə işini qiymətləndirmək üçün süni intellektdən istifadə edirlər. 

Bu texnologiya böyük həcmli tapşırıqların sürətli qiymətləndirilməsinə imkan verir, əl ilə yoxlama ehtiyacını azaldır. Avtomatlaşdırılmış qiymətləndirmə insan səhvi potensialını azaldır, daha obyektiv və ardıcıl qiymətləndirmə prosesini təmin edir. 

Alman liseylərində 15-18 yaşlı şagirdlərə 2019-cu ildə tətbiq edilən xüsusi “KI macht Schule” (“MI məktəblərə daxil olur”) proqramı təklif olunur. O, tələbələri AI-nin əsas prinsipləri, etik, sosial və texniki aspektləri ilə tanış edir. 

Proqram 60-dan çox gənc alim, tələbə və mütəxəssis tərəfindən həyata keçirilir və tələbələrə süni intellekt potensialını və onun təlim prosesində faydalılığını anlamağa kömək edən interaktiv seminarlar təklif edir.

Danimarka: İmtahanlarda da süni intellektdən istifadə etməyi planlaşdırır

Danimarkada getdikcə daha çox orta məktəb şagirdlərinə süni intellekt platformalarından istifadə etməyə imkan verilir. Eyni zamanda, təhsildə süni intellekt alətlərindən istifadənin vahid qaydalarının hazırlanması ilə bağlı müzakirələr aparılır. Sinifdə AI analitik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün istifadə olunur.

Məsələn, ingilis dili dərslərində tələbələr əvvəlcə mətnləri müstəqil təhlil edir, sonra isə texnologiyanın imkanları və məhdudiyyətləri haqqında biliklərini genişləndirmək üçün süni intellektdən istifadə edirlər. Danimarka siniflərdə süni intellektdən istifadəni təşviq etmək üçün iki illik layihəyə başlayıb və ölkənin Təhsil Nazirliyi bu texnologiyaya imtahanlarda da icazə verməyi planlaşdırır. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, AI-nin təhsilə inteqrasiyası fırıldaqçılıq hallarını azaltmağa və təlim prosesini daha səmərəli etməyə kömək edəcək.

Litva: Süni intellekt alətləri populyarlıq qazanır, lakin onlar fərqli qiymətləndirilir

Litvada təhsil prosesində süni intellektdən istifadə hələ də müxtəlif fikirlərə səbəb olur. Bununla belə, Baltikyanı ölkələrdə "Samsung" texnologiya şirkəti tərəfindən təşkil edilən sorğu nəticəsində məlum olub ki, AI alətləri litvalı tələbələr arasında populyardır - demək olar ki, hər ikinci tələbə ev tapşırığı üçün süni intellektdən istifadə edir (45%), tələbələrin yalnız 3 faizi texnologiyanın geniş şəkildə mənimsənilməsini göstərən AI və onun alətləri haqqında məlumatlı deyil. 

Latviya: Tələbələrin 49%-i süni intellekt alətlərindən istifadə edir

"Sabahı həll et"* təşkilatının gənclər arasında keçirdiyi sorğuya əsasən, Latviyada sorğuda iştirak edən gənclərin demək olar ki, yarısı və ya 49%-i təlim tapşırıqları üçün süni intellekt həllərindən istifadə edir. Gənclər ən çox süni intellektin (AI) verdiyi imkanlardan öyrənmə tapşırıqları üçün istifadə edirlər, lakin üçüncüsü əyləncə üçün (29%) və analoji sayda - gündəlik həyat ehtiyacları üçün (28%) istifadə edir. Bu tendensiyadan xəbərdar olan “Samsung” “Sabahı həll et” müsabiqəsi çərçivəsində tələbələri süni intellektin təhsilə necə daha uğurla inteqrasiya olunacağına dair ideyalar hazırlamağa dəvət edir.

Şərhlər

Xəbər lenti

14 mart, 09:56

Qazaxıstanlı tələbələr ADNSU-da təcrübə keçiblər

14 mart, 09:48

Tələbələr dağ-mədən sənayesində inşaat mühəndisliyinin rolu barədə məlumatlandırılıb

13 mart, 21:23

Emin Əmrullayev Turin Politexnik Universitetinin rektoru ilə görüşüb

13 mart, 19:52

Universitetlərarası Azərbaycan Çempionatının qalibləri müəyyənləşdi

13 mart, 17:31

“Mexanika mühəndisliyində rəqəmsal simulyasiya texnikaları” mövzusunda təlim keçirilib

13 mart, 17:20

Xarici dildə təhsil: Gələcək üçün şans, yoxsa ailə üçün çətinlik?

13 mart, 16:47

Ölkə üzrə 530-a yaxın məcburi köçkünün peşə bacarıqları artırılır

13 mart, 16:30

MDU-da Təhsil ixtisasları üzrə işçi qrupun iclası keçirilib

13 mart, 16:25

Rumıniyanın ali təhsil müəssisələrinə təqaüd proqramı elan edilir

13 mart, 16:20

Gəncədə 100 məcburi köçkün peşə təliminə cəlb edilib

13 mart, 16:08

“Sabahın alimləri” XIV Respublika Müsabiqəsinin II günü – FOTOLAR

13 mart, 15:05

Ənənə və müasirliyi birləşdirən təhsil ocağı – Şəki məktəbindən REPORTAJ

13 mart, 14:45

Xankəndi şəhərində solo konsert keçirilib

13 mart, 13:58

34 ildən sonra – Xankəndi məktəbinin bir dərs günü  

13 mart, 13:40

Xankəndidə suverenlik mövzusunda ilk tədbir keçirilib

13 mart, 12:32

“Nə? Harada? Nə zaman?” – Qalib komanda bu gün seçilir

13 mart, 11:55

Ben Sauter: Azərbaycanın ali təhsil sisteminin beynəlxalq məkanda tanınması artıb

13 mart, 11:43

İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə işləyən müəllimlərin sayı açıqlanıb

13 mart, 11:38

ADNSU tələbələri üçün “Effektiv kommunikasiya” mövzusunda təlim keçirilib

13 mart, 11:31

“Mədən sənayesində qadınların rolunun artırılması” mövzusunda seminar keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.