Bütün xəbərlər
15 yanvar, 17:47

Şagirdlərin öyrənmə bacarıqlarının inkişafında məktəb mühiti və müəllim-şagird münasibətləri mühüm rol oynayır. Müəllimlər yalnız bilik ötürücüsü deyil, həm də şagirdlərin motivasiyasını artıran və onların məktəbə olan münasibətini formalaşdıran əsas təməldir.

Araşdırmalar göstərir ki, şagirdlər müəllimlərinin onları fərdi olaraq dəyərləndirdiyini və onların uğurlarına önəm verdiyini hiss etdikdə məktəbə daha çox bağlanır və akademik göstəriciləri yüksəlir. Ədalətli yanaşma, şagirdlərə seçim azadlığı vermək və onların ehtiyaclarına uyğun dəstək göstərmək bu münasibətlərin qurulmasında əsas amillərdən biridir.

PISA 2018 nəticələrinə əsasən, şagirdlər öz müəllimlərinin dərslərə həvəsli yanaşdığını və onlara dəstək olduğunu düşündüklərində daha yüksək akademik nailiyyətlər əldə edirlər. Məsələn, PISA sorğusunda Azərbaycan şagirdlərinin 86%-i müəllimlərinin onların öyrənməsinə maraq göstərdiyini, 83%-i isə mövzunun tam başa düşülməsinə qədər izahın davam etdirildiyini bildirib.

Tədqiqatlar məktəb mühitində yaranan xoşagəlməz hallar, məsələn, şagirdlərə qarşı lağ etmə, onları təcrid etmə və ya təhdid etmənin, onların akademik uğurlarına mənfi təsir göstərdiyini göstərir. PISA sorğularında şagirdlərə bu cür hallar barədə məlumat vermələri üçün suallar təqdim edilmişdir. Belə mənfi təcrübələr məktəb mühitinin formalaşdırılmasında vacib aspektlərin üzərində işləməyin zəruriliyini vurğulayır.

İƏİT ölkələrində aparılan araşdırmalara görə, müəllimlərin davamiyyəti və dərslərə hazırlıqlı olması şagirdlərin akademik uğurlarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir. Bəzi ölkələrdə müəllimlərin dərsdən yayınma halları daha yüksək olsa da, Çexiya, Finlandiya və Yaponiya kimi ölkələrdə bu göstəricilər minimum səviyyədədir. Bu isə həmin ölkələrin effektiv əvəzləmə siyasətlərinin nəticəsidir.

Məktəbə aidlik hissi şagirdlərin akademik və şəxsi inkişafında əsas rola malikdir. Bu hiss, etibar, sevgi və dəstəklə möhkəmləndirilərək şagirdlərin məktəb həyatına daha fəal inteqrasiyasını təmin edir. Müəllimlər bu istiqamətdə təşəbbüskar davranaraq şagirdlərin özlərini dəyərli hiss etmələrinə töhfə verməlidir.

Müəllimlərin şagirdlərlə qurduğu münasibətlər və məktəb mühitinin keyfiyyəti şagirdlərin akademik nailiyyətlərinə birbaşa təsir edir. Ədalətli yanaşma, fərdi dəstək və xoşagələn məktəb mühiti, şagirdlərin potensialını üzə çıxarmaqda əsas amillərdən biridir. Bu istiqamətdə atılan hər bir addım, yalnız fərdi uğurların deyil, bütövlükdə cəmiyyətin inkişafına xidmət edir.

Mənbə: Həsənzadə R., Fətullayev V. (2023). PISA 2018 nəticələrinə əsasən məktəb mühitinin şagirdlərin akademik nailiyyətlərinə təsirinin tədqiqi. Azərbaycan məktəbi. № 4 (705), səh. 37–46

Şərhlər

Xəbər lenti

11 iyul, 15:55

MDU-nun tələbələri üçün mentor proqramı fəaliyyətə başlayır

11 iyul, 15:52

Kenquru Beynəlxalq Riyaziyyat Müsabiqəsinin qalibləri üçün yay düşərgəsi təşkil olunub

11 iyul, 14:55

BMU Pekin İnformasiya Elmləri və Texnologiyaları Universiteti ilə əməkdaşlığa başlayır

11 iyul, 14:33

Mikayıl Cabbarov: Təhsilin bütün səviyyələrində rəqəmsal biliklərin aşılanması əhəmiyyətlidir

11 iyul, 14:23

“Elm və təhsil obyektivdə" foto-video müsabiqəsinə qeydiyyat bitdi

11 iyul, 14:20

Vaşinqton Universitetinin professoru Pedaqoji Kollecdə seminar keçirib

11 iyul, 13:53

AzMİU-da sərbəst güləş turnirinə start verilib

11 iyul, 13:31

Biz o yerlərə qayıdacağıq…

11 iyul, 12:50

Liseylərə imtahan verən 200 şagirdin nəticəsi yenidən araşdırılacaq – Komissiya yaradılıb

11 iyul, 12:45

Lisey və gimnaziyalara qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI

11 iyul, 12:42

BDU-da yüksək bal toplayanlar üçün yeni təqaüd təsis edilib

11 iyul, 12:25

İspaniya universitetinin Azərbaycanda fəaliyyətə başlama imkanı nəzərdən keçirilir – Səfir

11 iyul, 12:15

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

11 iyul, 11:38

MİQ üzrə müsabiqənin test imtahanı mərhələsi yekunlaşıb

11 iyul, 11:35

Bağçalara qəbul başlayır

11 iyul, 11:30

İzmirdə ikili diplom proqramının akademik heyəti və məzun tələbələrlə görüş keçirilib

11 iyul, 11:25

Gəncədə “Antikorrupsiya davranış modelinin formalaşdırılması” mövzusunda təlim keçirilib

11 iyul, 11:10

“HTP sayəsində ölkəmizi layiqincə təmsil etməyə çalışdım” – Çində təhsil alan tələbə

11 iyul, 10:49

Peşə təmayüllü siniflərdə çalışmaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ!

11 iyul, 10:20

Peşə təhsili müəssisələrinin müəllimləri Türkiyədə təlimdə iştirak ediblər

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.