Bütün xəbərlər
27 yanvar, 14:03

1980-ci illərin sonlarından etibarən Almaniya universitetləri beynəlmiləlləşmə konsepsiyasını yenidən gücləndirərək II Dünya müharibəsindən sonra formalaşan əməkdaşlıq və tərəfdaşlıq ənənəsinə əsaslanıb.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu yanaşma Avropa və dünya ilə möhkəm bağları olan Almaniyanın beynəlxalq qəbul və iqtisadi uğur əldə edə biləcəyinə inam üzərində qurulub. Bu prinsip Almaniyanın ali təhsildə beynəlmiləlləşmə strategiyasını formalaşdıraraq əməkdaşlıq, mədəni mübadilə və qarşılıqlı anlaşmanı təşviq edib. 

Tarixən Almaniya universitetləri beynəlxalq tərəfdaşlıqlarını qarşılıqlı etimad və əməkdaşlığa əsaslandırıb. Bu yanaşma 1990-cı illərdə Fransız-Alman Universiteti və Çin-Alman Magistratura Kollecinin yaradılması ilə bağlı təşəbbüslərdə öz əksini tapıb. Həmin təşəbbüslər mədəni mübadilə və akademik əməkdaşlığı təşviq etmək məqsədi daşıyıb. Zamanla Avropa İttifaqının təhsil proqramları tələbə mobilliyini dəstəkləyərək onu müntəzəm akademik strukturlara inteqrasiya edib və beynəlxalq əməkdaşlıq imkanlarını genişləndirib. 

1990-cı illərdən başlayaraq qloballaşma və Almaniyanın təhsil sistemindəki rəqabət daha çəkişməli bir yanaşmanın formalaşmasına səbəb olub. Avropa ölçüsü bu dəyişiklikdə mühüm rol oynayıb, xüsusilə 1998-ci ildə Bolonya prosesi ilə “Avropa Təhsil Məkanı” konsepsiyası irəli sürülüb. Bu təşəbbüs qlobal miqyasda hərəkətli tələbələr və tədqiqatçılar üçün rəqabətli və beynəlxalq səviyyədə cəlbedici bir mühit yaratmağı hədəfləyib. 

Almaniya universitetləri bu rəqabət mühitinə ehtiyatla yanaşıblar, çünki özünü təşviq etmək konsepsiyası onlar üçün yeni idi. Ənənəvi olaraq Almaniya universitetləri özlərinin yüksək səviyyəli tədqiqat və tədris keyfiyyətinin öz-özünə görünəcəyinə inanırdılar və tələbələri cəlb etmək prioritet deyildi. Lakin bu yanaşma zamanla dəyişib və universitetlər qlobal cazibələrini artırmaq üçün yeni strategiyalar qəbul edib. 

Almaniya beynəlxalq tələbələrin cəlb edilməsi üçün əməkdaşlıq və rəqabət strategiyalarını balanslaşdırıb. Əməkdaşlıq yanaşması ənənəvi olaraq təhsil haqqının olmaması ilə dəstəklənib ki, bu da dünyanın müxtəlif yerlərindən tələbələri Almaniyaya cəlb edib. Bir çox beynəlxalq tələbələr, xüsusilə inkişaf etməkdə olan ölkələrdən olanlar, maliyyə yardımı alır və bu yardımlara öz ölkələrinə qayıdıb orada töhfə vermək tələbi əlavə edilir. Bu yanaşma beyin axını problemini azaltmağı hədəfləyir. 

Digər tərəfdən, “GATE-Germany” kimi təşəbbüslər Almaniya universitetlərinə özlərini beynəlxalq səviyyədə tanıtmaq üçün imkanlar yaradıb. Universitetlər beynəlxalq təhsil sərgilərində iştirak edir, hətta xaricdə nümayəndəlik ofisləri açaraq istedadlı tələbələri və gənc tədqiqatçıları cəlb etməyə çalışır. Bu paralel yanaşmaların nəticəsində Almaniyada beynəlxalq tələbələrin sayı əhəmiyyətli dərəcədə artıb. 1997-ci ildə 158 000 olan bu göstərici 2017-ci ildə təxminən 358 000-ə çatıb ki, bu da ölkədəki bütün tələbələrin 12%-ni təşkil edir. 

Fərqli beynəlxalq tələbə qrupu ilə işləmək, dil maneələri, hazırlıq kursları və davamlı dəstək xidmətləri kimi çətinliklər yaradır. Bu tələblər yalnız maliyyə məsələləri ilə məhdudlaşmır, həm də struktur və mədəni adaptasiyanı tələb edir. Bununla belə, beynəlxalq tələbələr Almaniya ali təhsil mühitinə əhəmiyyətli töhfələr verərək qlobal sinif anlayışını formalaşdırırlar. 

Buna baxmayaraq, beynəlmiləlləşmə səylərinin maliyyələşdirilməsi məsələsi mübahisəli olaraq qalır. Bir çox qəbul edən ölkələrdən fərqli olaraq Almaniya beynəlxalq tələbələr üçün təhsil haqqı tətbiq etməkdən əsasən çəkinib. Lakin istisnalar mövcuddur: Baden-Vürtemberq əyaləti Aİ-yə daxil olmayan ölkələrdən gələn tələbələr üçün təhsil haqqı tətbiq edib. Bu, təhsil sistemində maliyyə-mənfəət balansı ilə bağlı mübahisələri artırıb. 

Tənqidçilər təhsil haqqına etibar etməyin Almaniyanın beynəlmiləlləşmə yanaşmasını zəiflədə biləcəyini iddia edirlər. Tərəfdaşlığa əsaslanan modelin tərəfdarları isə bunun Almaniyanın qlobal reputasiyasını artırdığına və iqtisadiyyat ilə cəmiyyətə uzunmüddətli faydalar verdiyinə inanırlar. 

Almaniya universitetlərinin beynəlmiləlləşmə uğuru əməkdaşlıq və rəqabət strategiyalarının harmoniyasına əsaslanır. Bunun davamlılığı universitetlərə qəbul, işçi heyəti seçimi və resursların idarə olunması kimi sahələrdə daha çox muxtariyyət verilməsindən asılıdır. Almaniya Rektorlar Konfransı bütün tələbələr üçün orta, sosial olaraq dəstəklənən təhsil haqqının tətbiqini dəstəkləyir. Lakin bu siyasətlərin gələcəkdə necə inkişaf edəcəyi qeyri-müəyyəndir. 

Almaniya universitetləri kosmopolit bir mədəniyyəti təşviq edərək beynəlxalq tərəfdaşlıqları dəstəkləyərək və tələbələr üçün cəlbedici şərtlər təmin edərək qlobal akademik mühitdəki lider mövqelərini qorumaq potensialına malikdir. Bu yanaşma Almaniyanı akademik mükəmməlliyin və innovasiyanın mərkəzi kimi möhkəmləndirməyə davam edəcək.

Şərhlər

Xəbər lenti

19 may, 22:34

Agentlik Zaqatalada gimnaziyanın bağlanacağı iddialarına aydınlıq gətirdi

19 may, 21:00

NDU ilə AƏSMA arasında Əməkdaşlıq Memorandumu imzalanıb 

19 may, 17:48

AzMİU-da üç yeni laboratoriya istifadəyə verilib

19 may, 17:43

Təhsil İnstitutu yenidən “Müasir metodist” müsabiqəsi elan edir

19 may, 17:09

BSU-da ustad dərsi keçirilib

19 may, 17:09

BMU-da “Azad Mirzəcanzadə İnkişaf Proqramı” ilə bağlı infosessiya keçirilib

19 may, 17:06

Vətən müharibəsi iştirakçıları ilə məktəblilərin görüşü təşkil edilib

19 may, 17:00

Təhsillə inkişaf edən Qarabağ 

19 may, 16:51

BDU-da XVIII Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadasına seçmə imtahanı keçirilib

19 may, 16:43

BMU-da əcnəbi tələbələr üçün “Cultural Crossroads” adlı tədbir təşkil olunub

19 may, 16:31

Rektor BANM-də təhsil alan rumıniyalı tələbələrlə görüşüb

19 may, 16:30

Üzgüçülük idman növü üzrə respublika birinciliyi keçirilib 

19 may, 16:15

İntellektual məktəb çempionatının zona mərhələsi yekunlaşıb

19 may, 16:10

NDU-nun tələbələri Norveçdə beynəlxalq uğur qazanıb

19 may, 15:39

Macarıstanda Azərbaycan Dili və Mədəniyyəti Mərkəzinin açılışı olub

19 may, 15:26

“Müasir metodist” layihəsinin metodistləri nominasiyaya layiq görülüblər

19 may, 15:00

AzMİU-da süni intellektin tətbiqi ilə bağlı beynəlxalq elmi konfrans keçirilib

19 may, 14:25

Fənn olimpiadalarının qəhrəmanları: Cənub məktəblilərinin uğurları 

19 may, 14:19

Naxçıvanda IV sinif şagirdləri üçün ilk dəfə rəqəmsal qiymətləndirmə monitorinqi keçirilib 

19 may, 14:18

Magistratura üzrə ixtisaslaşmaların yeni siyahısı və çərçivə sənədi təsdiqlənib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.