Bütün xəbərlər
6 fevral, 18:30

İnsanlar tez-tez fəaliyyətə yeni başlayan müəllimlərin təcrübəsiz olduqları üçün çətinliklərlə qarşılaşdıqlarını söyləyirlər. Fəaliyyətə yeni başlayan müəllimlər həm şagirdlərə, həm də həmkarlarına yeni düşüncə tərzi, texnoloji bacarıqlar və güclü əlaqələr qurma qabiliyyəti kimi bir çox faydalar verə bilərlər. Yeni müəllimlər bəzən daha çox təcrübə tələb edən tədris sahələrində müxtəlif çətinliklərlə qarşılaşırlar.

“Azərbaycan müəllimi” “Education World”ə istinadla yeni fəaliyyətə başlayan müəllimlər üçün bir neçə məsləhəti təqdim edir:

1. Müxtəlif planlaşdırma taktikaları

Şagirdlərin sinif otağına daxil olduğu anda verdiyi ilk suallardan biri  "bu gün nə edəcəyik?" olur. Xüsusilə tədris prosesinin ilk illərində yeni fəaliyyətə başlayan müəllimlərin özləri də bu sualı düşünürlər.

Planlaşdırmanı asanlaşdırmaq üçün aşağıdakıları etmək faydalıdır:

– Slaydlar və ya tapşırıq şablonları kimi sənədləri və ya sinif resurslarını daha təcrübəli və materiallarını bölüşməyə daha həvəsli olan həmkarlarınızdan ala bilərsiniz.

– Həmkarlarınızın materialları hər zaman faydalı olmayacaq, lakin bu, planlaşdırma işinə kömək edəcək. Bir çox açıq mənbəli kurikulum materialları mövcuddur. Bunlardan istifadə edə bilərsiniz.

2. Siniflə bağlı məsləhətlər

Tədris prosesi çox vaxt və enerji tələb edir, lakin yeni müəllimlər üçün ən qorxulu anlar adətən ilk və son zəng arasındakı dəqiqələrdə baş verir. İlk bir neçə ildə mükəmməllik hər kəsin əsas məqsədi olmur, lakin bir neçə əsas qayda bu prosesi asanlaşdıra bilər:

– Şagirdlərlə qarşılıqlı mübahisələrə qoşulmayın. Yeni fəaliyyətə başlayan müəllimlər bəzən qarşılıqlı hörmət və əməkdaşlıqla zəngin sinif yaratmaqda çətinlik çəkirlər.

– Aydın gözləntilər müəyyənləşdirin. Bu zaman çevik və fikirlərə açıq olun. Tələbələr güclü struktur və iş rejimi olan siniflərə ehtiyac duyurlar. Müəllimlər qarşılaşdıqları hər hansı problemi həll etməli və lazım gəldikdə düzəlişlər etməyə açıq olmalıdırlar.

– Şagirdlərlə əlaqə qurmağa önəm verin. Pedaqoq Rita Pierson qeyd edir ki, uşaqlar sevmədikləri müəllimlərdən öyrənmirlər. Ümumiyyətlə, şagirdlər psixoloji cəhətdən təhlükəsiz olan siniflərdə daha çox öyrənirlər.

3. Qiymətləndirmə məsləhətləri

Şagirdlərin irəliləyişini qiymətləndirmək sadə proses deyil. Müəllimlər təcrübə səviyyəsindən asılı olaraq qiymətləndirmə zamanı müxtəlif problemlərlə qarşılaşa bilirlər. Xüsusilə yeni müəllimlər bu məsələdə daha çox çətinlik çəkirlər. Ümumiyyətlə, yeni müəllimlər bəzən düzgün qiymətləndirmə aparmaq üçün daha çox tapşırıqlar verirlər, bu da daha çox problemə səbəb olur. İş yükünü azaldaraq qiymətləndirmə ilə bağlı aşağıdakı yanaşmalar tövsiyə edilə bilər:

– Nəyi qiymətləndirmək lazım olduğunu bilin. Şagirdlər bir çox sahədə güclü ola bilərlər, amma siz hər şeyi eyni anda düzəldə bilməzsiniz. Hər bir tapşırıq üçün yalnız bir və ya iki prioritet seçmək rəy vermə prosesini asanlaşdırır.

– Hər şeyi qiymətləndirməyin. İşin təqdim edilməsi onun qiymətləndirilməsi demək deyil. Bəzi tapşırıqlar şagirdin anlayışını öyrənmək üçün istifadə edilir.

– Əlaqənin rolunu artırın. Qiymətin özündən daha vacib olan şagirdlərə öyrənmə hədəflərinə çatmaqla bağlı verdiyiniz rəylərdir. Bu rəylər şagirdlərin inkişafını izah etməyə və onlara növbəti addımlar üçün istiqamət verməyə kömək edir.

Nəhayət, yeni və ya təcrübəli hər bir müəllim üçün daha yaxşı yanaşma formativ və summativ qiymətləndirməni fərqləndirməkdir. Bu halda şagirdlərin biliklərinin qiymətləndirilməsində balans qorunar. 

Şərhlər

Xəbər lenti

13 mart, 21:23

Emin Əmrullayev Turin Politexnik Universitetinin rektoru ilə görüşüb

13 mart, 19:52

Universitetlərarası Azərbaycan Çempionatının qalibləri müəyyənləşdi

13 mart, 17:31

“Mexanika mühəndisliyində rəqəmsal simulyasiya texnikaları” mövzusunda təlim keçirilib

13 mart, 17:20

Xarici dildə təhsil: Gələcək üçün şans, yoxsa ailə üçün çətinlik?

13 mart, 16:47

Ölkə üzrə 530-a yaxın məcburi köçkünün peşə bacarıqları artırılır

13 mart, 16:30

MDU-da Təhsil ixtisasları üzrə işçi qrupun iclası keçirilib

13 mart, 16:25

Rumıniyanın ali təhsil müəssisələrinə təqaüd proqramı elan edilir

13 mart, 16:20

Gəncədə 100 məcburi köçkün peşə təliminə cəlb edilib

13 mart, 16:08

“Sabahın alimləri” XIV Respublika Müsabiqəsinin II günü – FOTOLAR

13 mart, 15:05

Ənənə və müasirliyi birləşdirən təhsil ocağı – Şəki məktəbindən REPORTAJ

13 mart, 14:45

Xankəndi şəhərində solo konsert keçirilib

13 mart, 13:58

34 ildən sonra – Xankəndi məktəbinin bir dərs günü  

13 mart, 13:40

Xankəndidə suverenlik mövzusunda ilk tədbir keçirilib

13 mart, 12:32

“Nə? Harada? Nə zaman?” – Qalib komanda bu gün seçilir

13 mart, 11:55

Ben Sauter: Azərbaycanın ali təhsil sisteminin beynəlxalq məkanda tanınması artıb

13 mart, 11:43

İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə işləyən müəllimlərin sayı açıqlanıb

13 mart, 11:38

ADNSU tələbələri üçün “Effektiv kommunikasiya” mövzusunda təlim keçirilib

13 mart, 11:31

“Mədən sənayesində qadınların rolunun artırılması” mövzusunda seminar keçirilib

13 mart, 11:11

"Şagirdlərimin sevincini görəndə düşünürəm ki, müəllimlikdən gözəl peşə yoxdur" 

13 mart, 10:57

Nazir yüksək elmi nailiyyətləri olan alimlərlə görüşüb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.