Bütün xəbərlər
6 fevral, 18:30

İnsanlar tez-tez fəaliyyətə yeni başlayan müəllimlərin təcrübəsiz olduqları üçün çətinliklərlə qarşılaşdıqlarını söyləyirlər. Fəaliyyətə yeni başlayan müəllimlər həm şagirdlərə, həm də həmkarlarına yeni düşüncə tərzi, texnoloji bacarıqlar və güclü əlaqələr qurma qabiliyyəti kimi bir çox faydalar verə bilərlər. Yeni müəllimlər bəzən daha çox təcrübə tələb edən tədris sahələrində müxtəlif çətinliklərlə qarşılaşırlar.

“Azərbaycan müəllimi” “Education World”ə istinadla yeni fəaliyyətə başlayan müəllimlər üçün bir neçə məsləhəti təqdim edir:

1. Müxtəlif planlaşdırma taktikaları

Şagirdlərin sinif otağına daxil olduğu anda verdiyi ilk suallardan biri  "bu gün nə edəcəyik?" olur. Xüsusilə tədris prosesinin ilk illərində yeni fəaliyyətə başlayan müəllimlərin özləri də bu sualı düşünürlər.

Planlaşdırmanı asanlaşdırmaq üçün aşağıdakıları etmək faydalıdır:

– Slaydlar və ya tapşırıq şablonları kimi sənədləri və ya sinif resurslarını daha təcrübəli və materiallarını bölüşməyə daha həvəsli olan həmkarlarınızdan ala bilərsiniz.

– Həmkarlarınızın materialları hər zaman faydalı olmayacaq, lakin bu, planlaşdırma işinə kömək edəcək. Bir çox açıq mənbəli kurikulum materialları mövcuddur. Bunlardan istifadə edə bilərsiniz.

2. Siniflə bağlı məsləhətlər

Tədris prosesi çox vaxt və enerji tələb edir, lakin yeni müəllimlər üçün ən qorxulu anlar adətən ilk və son zəng arasındakı dəqiqələrdə baş verir. İlk bir neçə ildə mükəmməllik hər kəsin əsas məqsədi olmur, lakin bir neçə əsas qayda bu prosesi asanlaşdıra bilər:

– Şagirdlərlə qarşılıqlı mübahisələrə qoşulmayın. Yeni fəaliyyətə başlayan müəllimlər bəzən qarşılıqlı hörmət və əməkdaşlıqla zəngin sinif yaratmaqda çətinlik çəkirlər.

– Aydın gözləntilər müəyyənləşdirin. Bu zaman çevik və fikirlərə açıq olun. Tələbələr güclü struktur və iş rejimi olan siniflərə ehtiyac duyurlar. Müəllimlər qarşılaşdıqları hər hansı problemi həll etməli və lazım gəldikdə düzəlişlər etməyə açıq olmalıdırlar.

– Şagirdlərlə əlaqə qurmağa önəm verin. Pedaqoq Rita Pierson qeyd edir ki, uşaqlar sevmədikləri müəllimlərdən öyrənmirlər. Ümumiyyətlə, şagirdlər psixoloji cəhətdən təhlükəsiz olan siniflərdə daha çox öyrənirlər.

3. Qiymətləndirmə məsləhətləri

Şagirdlərin irəliləyişini qiymətləndirmək sadə proses deyil. Müəllimlər təcrübə səviyyəsindən asılı olaraq qiymətləndirmə zamanı müxtəlif problemlərlə qarşılaşa bilirlər. Xüsusilə yeni müəllimlər bu məsələdə daha çox çətinlik çəkirlər. Ümumiyyətlə, yeni müəllimlər bəzən düzgün qiymətləndirmə aparmaq üçün daha çox tapşırıqlar verirlər, bu da daha çox problemə səbəb olur. İş yükünü azaldaraq qiymətləndirmə ilə bağlı aşağıdakı yanaşmalar tövsiyə edilə bilər:

– Nəyi qiymətləndirmək lazım olduğunu bilin. Şagirdlər bir çox sahədə güclü ola bilərlər, amma siz hər şeyi eyni anda düzəldə bilməzsiniz. Hər bir tapşırıq üçün yalnız bir və ya iki prioritet seçmək rəy vermə prosesini asanlaşdırır.

– Hər şeyi qiymətləndirməyin. İşin təqdim edilməsi onun qiymətləndirilməsi demək deyil. Bəzi tapşırıqlar şagirdin anlayışını öyrənmək üçün istifadə edilir.

– Əlaqənin rolunu artırın. Qiymətin özündən daha vacib olan şagirdlərə öyrənmə hədəflərinə çatmaqla bağlı verdiyiniz rəylərdir. Bu rəylər şagirdlərin inkişafını izah etməyə və onlara növbəti addımlar üçün istiqamət verməyə kömək edir.

Nəhayət, yeni və ya təcrübəli hər bir müəllim üçün daha yaxşı yanaşma formativ və summativ qiymətləndirməni fərqləndirməkdir. Bu halda şagirdlərin biliklərinin qiymətləndirilməsində balans qorunar. 

Şərhlər

Xəbər lenti

15 mart, 14:28

Peşə məktəblərinin rəhbər vəzifələrində işləmək istəyən 562 nəfər imtahan verib

15 mart, 13:15

Bərdədəki bağçada uçqun olmayıb - RƏSMİ AÇIQLAMA 

15 mart, 13:06

Milli Hakatona 250 min şagird qeydiyyatdan keçib

15 mart, 11:35

Leyla Əliyeva və Arzu Əliyeva Çin dili təhsili alan tələbələrlə görüşüblər

15 mart, 09:35

Kimdir qalib? - Universitetlərarası Azərbaycan Çempionatından REPORTAJ

14 mart, 18:08

“Sabahın alimləri” XIV Respublika Layihə Müsabiqəsinin qalibləri mükafatlandırılıb

14 mart, 17:52

Magistraturaya qəbul imtahanının nəticələri ilə bağlı apellyasiya keçiriləcək

14 mart, 17:50

Qiymətləndirmə ilə bağlı görüş keçirilib

14 mart, 16:03

Nazir müavini: Şagirdlərin istedadını vaxtında aşkarlamaq olduqca vacibdir

14 mart, 15:58

Magistraturaya qəbul imtahanının nəticələri açıqlanıb

14 mart, 15:58

“Elmi nəşrlər qlobal miqyasda tanınmalı, ölkəmizin elmi brendinə çevrilməlidir” - RƏY

14 mart, 15:33

Rəqəmsal məktəb: Müasir təhsilin sərhədsiz imkanları

14 mart, 15:10

“Məktəblilərarası Milli Hakaton - 2025” müsabiqəsinə qeydiyyat davam edir

14 mart, 15:00

Görülməyəcək işlərin siyahısı da vacibdir

14 mart, 14:49

Qarabağda infosessiyalar keçiriləcək

14 mart, 14:42

Şagirdlərin elektron yerdəyişməsi prosesi davam edir

14 mart, 14:35

“Heç vaxt o yola əl atmaram, bunun necə pis olduğunu bilirəm” - Video

14 mart, 14:24

“Müasir metodist” layihəsinin müsahibə mərhələsi davam edir

14 mart, 14:01

Elmin təbliği: Türkiyədən maraqlı təşəbbüs

14 mart, 13:51

Elm və Təhsil Nazirliyi yanında İctimai Şuranın üzvləri BANM-də olublar

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.