Bütün xəbərlər
11 fevral, 12:09

Elm və Təhsil Nazirliyinin, "Nargis" Fondunun dəstəyi və "STEAM Azərbaycan" layihəsinin təşkilatçılığı ilə 11 fevral – Elmdə Qadın və Qızların Beynəlxalq Günü münasibətilə tədbir keçirilib. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, tədbirin əsas məqsədi qızları və gənc qadınları elmi sahələrə təşviq etmək, onların uğurlarını vurğulamaq və bu istiqamətdəki çağırışları müzakirə etmək olub.

STEAM İnnovasiya Mərkəzində təşkil olunan tədbirdə dövlət rəsmiləri, elm və təhsil sahəsi üzrə ekspertlər, beynəlxalq təşkilatların nümayəndələri və gənclər bir araya gəliblər. Tədbir rəsmi çıxışlarla başlayıb. 

Elm və Təhsil Nazirliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya şöbəsinin müdir müavini Ayla Həsənova çıxışında ölkədə qız və qadınların təhsil əlçatanlığının təmin olunduğunu, valideyn himayəsindən məhrum uşaqların təhsil haqlarının qorunduğunu vurğulayıb.
"STEAM yanaşması ilə yanaşı, “Rəqəmsal bacarıqlar” layihəsi də II sinifdən XI sinfə qədər tədris olunur. Bu layihə məktəblilərin, o cümlədən qızların rəqəmsal texnologiyaları mənimsəməsinə imkan yaradır”, – deyə o bildirib. 

A.Həsənova qız şagirdlər üçün müxtəlif təqaüd proqramlarının təşkil edildiyini də qeyd edib.

"STEAM Azərbaycan" layihəsinin rəhbəri İqrar Nəzərov isə çıxışında layihənin indiyədək 250 min şagirdi əhatə etdiyini bildirib:
O, bütün şagirdləri STEAM mərkəzlərinin fəaliyyətinə qoşulmağa dəvət edərək bildirib ki, qızların bu sahəyə cəlbi xüsusi əhəmiyyət daşıyır: "Peşələrlə bağlı mövcud stereotipləri yalnız qadınların müxtəlif sahələrdə qazandığı uğurlar qıra bilər".

Azərbaycan Qadınları Elmdə Təşkilatının təsisçisi və direktoru Günel Ağabəyli də tədbirdə motivasiya xarakterli çıxış edərək gəncləri elmi araşdırmalara və karyera inkişafına təşviq edib.

Daha sonra tədbir çərçivəsində videoçarx nümayiş etdirilib.

Tədbirin növbəti hissəsində ekspert Kamran Qasımovun rəhbərliyi ilə "Keçmişdən gələcəyə: qadınların innovasiyada rolu" adlı interaktiv qrup işi keçirilib. Sessiya zamanı iştirakçılar qadınların elm və texnologiya sahəsindəki töhfələrini təhlil ediblər.

1 /5

Şərhlər

Xəbər lenti

26 iyun, 18:45

BŞTİ: Direktor və müavinin maşınının işçilər tərəfindən yuyulması araşdırılır

26 iyun, 13:21

Bakı Mühəndislik Universitetində “Məzun günü” keçirilib

26 iyun, 11:10

LDU-da “Məzun günü” keçirilib

26 iyun, 10:51

Sertifikasiyada neqativ hal: 7 müəllimin nəticəsi ləğv ediləcək

26 iyun, 10:47

Naxçıvan Hərbi Kolleci – Peşəkar orduya aparan zəfər yolu

26 iyun, 10:15

Sinifdə də, səngərdə də qəhrəman müəllim 

26 iyun, 09:11

BDU-da “Məzun günü” keçirilib

25 iyun, 20:54

Gözünü arı sancan kimya müəllimi: “Tək gözlə 55 bal topladım”

25 iyun, 19:00

İmtahana könüllü qatıldı – 56 bal topladı

25 iyun, 18:50

Nazir müavini: BDU 100 ildən artıqdır ki, insan kapitalının formalaşdırılması missiyasının öhdəsindən gəlir

25 iyun, 18:41

"Elm və təhsil obyektivdə" foto-video müsabiqəsinə qeydiyyat uzadılır

25 iyun, 18:20

Zəhmətin zirvəsi Müəllimlərin sertifikasiya sevinci

25 iyun, 18:04

“Qərbi Azərbaycana qayıdış” olimpiadasının qalibləri mükafatlandırılıblar

25 iyun, 18:00

50 dəqiqəyə maksimal bal topladı – İmtahandan uğurla keçənlər danışdı

25 iyun, 17:00

“Müəllim nə qədər savadlı olsa da, öz üzərində daim  işləməlidir” – Müəllimlərin fikirləri 

25 iyun, 16:30

Sertifikasiyadan keçən kimya müəllimləri: “Sualların 25-30-u çox sadə idi…”

25 iyun, 16:15

Çiçəkli qarşılama, ailə dəstəyi – İmtahanın sonuncu günü 

25 iyun, 16:12

“Qərbi Azərbaycana qayıdış” mövzusuna həsr olunmuş forum keçirilib

25 iyun, 16:01

Proses kifayət qədər şəffaf keçir – Orxan Məmmədli

25 iyun, 15:59

Media qurumlarının rəhbərləri və influenserlər sertifikatlaşdırma imtahanını izləyiblər

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.