Bütün xəbərlər
18 dekabr, 17:06

Böyük Britaniyada aparılan yeni araşdırmalar göstərir ki, ChatGPT və bənzər süni intellekt dəstəkli çatbotlardan istifadə edən müəllimlər dərs planlaşdırılmasına sərf edilən vaxtı 30% azalda bilər.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, Böyük Britaniyanın Milli Təhsil Fondu tərəfindən aparılan tədqiqatda müəllimlərin ChatGPT-dən səmərəli istifadəsinin onların dərs və tədris resurslarının planlaşdırılmasında iş yükünə təsiri araşdırılıb. 

68 məktəbdən 259 müəllimin iştirak etdiyi araşdırmada müəllimlər ChatGPT-dən şagirdlər üçün suallar və viktorinalar, müxtəlif fəaliyyət ideyaları yaratmaq, həmçinin mövcud materialları hər bir şagird qrupuna fərdi olaraq uyğunlaşdırmaq üçün istifadə ediblər. Müəllimlər daha çox 7 və 8-ci siniflərdə dəqiq elmlərin tədrisinin üçdə birində və fəaliyyət proqramının qurulmasında süni intellektdən istifadə edirlər.

Araşdırmanın nəticəsinə görə, çatbot və ya hər hansı bir süni intellekt dəstəkli proqramlardan istifadə edən müəllimlərin orta hesabla 25,3 dəqiqə vaxta qənaət etdiyi məlum olub. Araşdırmaçılar ChatGPT və bənzər alətlərin müəllimlərin yüksək iş yükü ilə bağlı ciddi problemlərinin həllində yüksək potensialını xüsusi qeyd edirlər. 

Tədqiqat boyunca ChatGPT-nin tədrisin keyfiyyətinə təsirini də nəzərdən keçiriblər. Müəllimlərdən toplanmış dərs materialları və resurslar müstəqil müəllimlər heyəti tərəfindən nəzərdən keçirilib və təhlil nəticəsində müəyyən olub ki, süni intellektin köməyilə hazırlanan material və resurslar arasında nəzərəçarpan fərqlər yoxdur. Lakin onu da bildiriblər ki, araşdırmaya məhdud sayda dərs materialları və resurslar cəlb olunduğu üçün nəticələr gələcəyə yönəlik və perspektivli olsa da, hələlik ehtiyatla yanaşmaq lazımdır. 

Ümumiyyətlə, tədqiqatın məqsədi təhsil sistemində tez-tez qarşıya çıxan ciddi problemin – dərs yükünün idarəolunması məsələsinin həllində yeni yanaşmaları dəyərləndirməkdir. Araşdırmaçılar bildirir ki, əgər süni intellekt bu kimi problemləri həll etmək potensialına malikdirsə, o zaman keyfiyyəti azaltmadan müəllimlərin vaxtına qənaət etmək üçün bu texnologiyalardan necə istifadə ediləcəyini öyrənmək lazımdır. 

Buna görə də Britaniya hökuməti tədris prosesində süni intellektli alətlərdən daha təhlükəsiz və etibarlı istifadə etmək üçün 4 milyon funt sterlinq həcmində investisiya edib. 

Şərhlər

Xəbər lenti

16 sentyabr, 21:42

BƏƏ ilə təhsildə süni intellektin genişləndirilməsinə dair Memorandum imzalanıb

16 sentyabr, 16:55

Naxçıvanda 562 tələbə peşə təhsili müəssisələrinə qəbul olub

16 sentyabr, 16:40

Yüksək ballı tələbələr müəllimliyi seçdilər

16 sentyabr, 15:28

Regional Təhsil İdarəsindən Cəlilabad məktəbindəki insident ilə bağlı AÇIQLAMA

16 sentyabr, 14:58

Sertifikatlaşdırmanın müsahibə mərhələsinə start verilib

16 sentyabr, 14:57

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun 25 illiyinə həsr olunmuş konfrans keçiriləcək 

16 sentyabr, 14:52

Lənkəran-Astara üzrə 8910 nəfər I siniflərdə dərslərə başlayıb

16 sentyabr, 14:44

MDU-da “İnnovativ Tədris və İnkişaf” layihəsi çərçivəsində dərslərə başlanılıb

16 sentyabr, 14:42

Qazax-Tovuz regionunda 80 təhsil müəssisəsində infrastruktur yenilənib

16 sentyabr, 14:37

Naxçıvanlı karateçilər ölkə çempionatında 1 qızıl, 3 gümüş medal qazanıblar

16 sentyabr, 14:37

ICESCO-nun Baş direktoru Şuşa 1 nömrəli məktəb və Qarabağ Universitetində olub

16 sentyabr, 14:26

“Parla” təqaüd və inkişaf proqramına qəbul üçün qeydiyyat başladı

16 sentyabr, 14:15

Birləşmiş Dünya Məktəbinin ilk azərbaycanlı tələbəsi

16 sentyabr, 13:13

Universitetlərdə aparılan akkreditasiya zamanı hansı nöqsanlar aşkarlanıb?

16 sentyabr, 12:35

Bəzi xarici universitetlər siyahıya düşməmək üçün TKTA-ya müraciət edirlər

16 sentyabr, 12:31

Sədr saxta diplom məsələsinə aydınlıq gətirib

16 sentyabr, 12:28

Qeyri-formal və informal təhsilin tanınması üzrə agentliyə 226 müraciət daxil olub

16 sentyabr, 12:26

Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə IX qrant müsabiqəsinin nəticələri açıqlanıb

16 sentyabr, 12:17

“Mühəndislik” ixtisası üzrə xaricdə təhsil alanların peşə imtahanında müvəffəqiyyət göstəriciləri 21 faizdir

16 sentyabr, 12:04

“Hüquqşünaslıq” üzrə imtahanda iştirak edənlərin yalnız 22%-i şəhadətnamə alıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.