Bütün xəbərlər
5 dekabr, 13:11

Təkmilləşdirilmiş fənn kurikulumlarında iqlim dəyişiklikləri və ekoloji məsələlərə xüsusi diqqət yetirilib. Məqsəd hər bir fərdin ekologiya ilə bağlı həssaslıq qazanmasını təmin etməkdir”. 

Bunu “Azərbaycan müəllimi"nə açıqlamasında Təhsil İnstitutunun Təbiət və texniki fənlərin proqramları şöbəsinin müdiri Mənsur Məhərrəmov deyib.

O bildirib ki, bu məqsədlə aşağı siniflərdən başlayaraq tədris olunan fənlərin məzmununa bu mövzular geniş şəkildə daxil edilib:

“Həyat bilgisi fənnində 172 alt standartdan 9-u (5%), Təbiət fənnində 107 alt standartdan 9-u (8%), "Biologiya"da 325 alt standartdan 13-ü (4%), "Coğrafiya"da isə 153 alt standartdan 44-ü (29%) iqlim dəyişiklikləri və ekoloji məsələlərlə bağlıdır”.

Şöbə müdiri əlavə edib ki, tədris olunan əsas mövzular "Biologiya"da “Canlı orqanizmlər və ətraf mühit”, təbiət fənnində “Enerji, qüvvə və hərəkət” və “Ətraf mühit və biz”, "Həyat bilgisi"ndə “Canlılarda struktur və proseslər”, coğrafiyada isə “Mövqe və məkan” kimi məzmunları əhatə edir:

“Tədris zamanı insan fəaliyyətinin ətraf mühitə təsirləri, təbii ehtiyatların istifadəsi və fəlakətlərin nəticələri, enerji qənaəti və bərpa olunan enerji mənbələri, təkrar emal və israfın qarşısının alınması, qlobal istiləşmə və ekosistemlərdə qarşılıqlı təsirlər, meşələrin qırılması, növlərin nəslinin kəsilməsi, plastik tullantıların və gübrələrin ekosistemə təsiri, ekoloji maarifləndirmə və bioloji müxtəlifliyin qorunması, Azərbaycanın ekosistemləri və iqlim problemləri xüsusi vurğulanır”.

Onun sözlərinə görə, yeni tədris proqramında təbii resursların səmərəli istifadəsi və ekologiya sahəsində beynəlxalq təşəbbüslərin öyrənilməsi dəstəklənir:

“Bu mövzuların tədrisi şagirdlərdə həm lokal, həm də qlobal problemləri dəyərləndirmə bacarığı formalaşdırır. Ekoloji tarazlığın qorunması, dayanıqlı inkişaf strategiyaları və risklərin təhlili kimi məsələlər də kurikulumun əsas hissələrini təşkil edir”.

Şərhlər

Xəbər lenti

14 mart, 11:48

Ötən il vakant müəllim yerlərinin 90%-i tutulub

14 mart, 11:48

2024-cü ilin əsas elmi göstəriciləri - HESABAT

14 mart, 11:40

Azərbaycanın beynəlxalq qiymətləndirmələrdə iştirakı artıb - HESABAT

14 mart, 11:35

Lütfi Zadə olimpiadası və fənn müsabiqələrinin rayon (şəhər) mərhələsinin nəticələri elan edilib

14 mart, 11:35

Ötən il doktorantura və dissertanturaya qəbul 61% olub

14 mart, 11:20

Ötən il 5 yaşlı uşaqların təhsilə cəlb edilmə səviyyəsi 87%-ə çatdırılıb

14 mart, 11:10

11 mindən çox bağça müəllimi diaqnostik qiymətləndirmədən keçib

14 mart, 11:04

Bağçalara 78 müdir və 416 tərbiyəçi-müəllim müsabiqə ilə işə qəbul edilib

14 mart, 11:00

Direktorlarının maaşlarına 1500 manatadək əlavələr edilib - HESABAT

14 mart, 10:58

Dövlət büdcəsindən elm və təhsilə ayrılan xərclər artıb

14 mart, 10:58

Ötən il ləğv edilmiş, yeni yaradılmış və təyinatı dəyişdirilmiş məktəblər - SİYAHI

14 mart, 10:55

Emin Əmrullayev: Müəllimlik qürurlu, lakin çətin peşədir

14 mart, 10:45

Universitetlərə qəbulun ikinci mərhələsi üçün sınaq imtahanı keçiriləcək

14 mart, 10:36

Kornel metodu öyrənməyi öyrədir

14 mart, 10:33

Sabah peşə məktəblərinə işə qəbul üzrə imtahan keçiriləcək

14 mart, 10:23

İsveç məktəblərində smartfonlardan istifadə qadağan ediləcək

14 mart, 09:56

Qazaxıstanlı tələbələr ADNSU-da təcrübə keçiblər

14 mart, 09:48

Tələbələr dağ-mədən sənayesində inşaat mühəndisliyinin rolu barədə məlumatlandırılıb

13 mart, 21:23

Emin Əmrullayev Turin Politexnik Universitetinin rektoru ilə görüşüb

13 mart, 19:52

Universitetlərarası Azərbaycan Çempionatının qalibləri müəyyənləşdi

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.