Bütün xəbərlər
19 dekabr, 09:29

Bəzi tənqidçilər söyləyir ki, tənbəl tələbələr süni intellekt tərəfindən yaradılan işi birbaşa təhvil verirlər. Bəs sual olunur ki, bu proses həqiqətən bu qədər sadədir? 

Bu gün kurs işlərində ChatGPT, LLM (Böyük dil modeli) və ya süni intellektdən istifadə edən tələbələrin sayının müəyyən edilməsi çətindir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, Britaniyada 2023-cü ildə aparılan tədqiqatın nəticəsi olaraq tələbələrin təxminən üçdə birinin süni intellektdən hərdənbir, üçdə birinin isə həftədə bir istifadə etdiyi məlum olub. Lakin bu rəqəmlərin yuxarı sinif şagirdlərinin yarısından çoxuna qədər yüksəldiyi müşahidə olunur.

Bununla belə, 2024-cü ildə 16 ölkədən 3800-dən çox bakalavr, magistratura və doktorantura tələbələri arasında aparılan araşdırma göstərir ki, indi tələbələrin 86%-i süni intellektdən istifadə edir. Respondentlərin üçdə ikisi üçün ChatGPT ilk seçimdir, Grammarly və Microsoft Copilot ikinci və üçüncü yerlərdə qərarlaşıb. Qeyri-rəsmi məlumatlara görə, bütünlükdə ChatGPT tərəfindən yazılmış tapşırıqlar və ya ChatGPT elementləri olan hissələr bütün işin təxminən yarısında özünü aydın hiss etdirir.

Araşdırmaçılar qeyd edir ki, tələbələrin süni intellektdən istifadə halı o qədər çoxalıb ki, bu artıq normal hal kimi qəbul olunur. Məsələ ilə bağlı dünyanın öndəgedən ali təhsil müəssisələrində oxuyan tələbələr arasında sorğu aparılıb. Tələbələrin fikrinə görə, onların süni intellektdən ümumi istifadəsinin yanlış, tənbəllik göstəricisi və ya cəmiyyətdəki hansısa mənfi tendensiyanın nəticəsi kimi qiymətləndirilməsi yanlışdır. Onların fikrincə, plagiatçılıq və saxtakarlıq haqqında deyil, bu süni intellekt alətlərindən necə istifadə edilməsi haqqında danışmaq lazımdır. Çünki bu, tələbələrə qarşı inamsızlığın əlamətidir. Tələbələr ilkin hazırlıq etmək, layihələri detallaşdırmaq, praktiki suallar hazırlamaq, əlavə oxu resursları tapmaq üçün süni intellektdən istifadə edirlər.

Araşdırmaçılar söyləyirlər ki, süni intellekt dəstəkli texnologiyalar tədrisin təminatındakı boşluqları doldurur. Məsələn, süni intellekt tələbənin iştirak etmədiyi dərslərdə yoldaşının qeydlərindən daha faydalı ola bilir. Tələbə hansısa kodu, tapşırığı və ya mətni özü yazmaya bilər, lakin dəqiqləşdirmək üçün yoxlayıb əmin olur. Beləliklə, süni intellekt bu prosesləri inanılmaz sürətləndirir ki, bu da tələbələrin faydalılıq faizini yüksəldir. Beynəlxalq tələbələr üçün də süni intellektin köməyi böyükdür, çünki onların ana dilləri təhsil aldıqları dildən fərqli olduğuna görə xüsusi terminologiyanın tərcümə edilməsində süni intellektdən faydalanırlar. 

Şərhlər

Xəbər lenti

16 sentyabr, 21:42

BƏƏ ilə təhsildə süni intellektin genişləndirilməsinə dair Memorandum imzalanıb

16 sentyabr, 16:55

Naxçıvanda 562 tələbə peşə təhsili müəssisələrinə qəbul olub

16 sentyabr, 16:40

Yüksək ballı tələbələr müəllimliyi seçdilər

16 sentyabr, 15:28

Regional Təhsil İdarəsindən Cəlilabad məktəbindəki insident ilə bağlı AÇIQLAMA

16 sentyabr, 14:58

Sertifikatlaşdırmanın müsahibə mərhələsinə start verilib

16 sentyabr, 14:57

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun 25 illiyinə həsr olunmuş konfrans keçiriləcək 

16 sentyabr, 14:52

Lənkəran-Astara üzrə 8910 nəfər I siniflərdə dərslərə başlayıb

16 sentyabr, 14:44

MDU-da “İnnovativ Tədris və İnkişaf” layihəsi çərçivəsində dərslərə başlanılıb

16 sentyabr, 14:42

Qazax-Tovuz regionunda 80 təhsil müəssisəsində infrastruktur yenilənib

16 sentyabr, 14:37

Naxçıvanlı karateçilər ölkə çempionatında 1 qızıl, 3 gümüş medal qazanıblar

16 sentyabr, 14:37

ICESCO-nun Baş direktoru Şuşa 1 nömrəli məktəb və Qarabağ Universitetində olub

16 sentyabr, 14:26

“Parla” təqaüd və inkişaf proqramına qəbul üçün qeydiyyat başladı

16 sentyabr, 14:15

Birləşmiş Dünya Məktəbinin ilk azərbaycanlı tələbəsi

16 sentyabr, 13:13

Universitetlərdə aparılan akkreditasiya zamanı hansı nöqsanlar aşkarlanıb?

16 sentyabr, 12:35

Bəzi xarici universitetlər siyahıya düşməmək üçün TKTA-ya müraciət edirlər

16 sentyabr, 12:31

Sədr saxta diplom məsələsinə aydınlıq gətirib

16 sentyabr, 12:28

Qeyri-formal və informal təhsilin tanınması üzrə agentliyə 226 müraciət daxil olub

16 sentyabr, 12:26

Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə IX qrant müsabiqəsinin nəticələri açıqlanıb

16 sentyabr, 12:17

“Mühəndislik” ixtisası üzrə xaricdə təhsil alanların peşə imtahanında müvəffəqiyyət göstəriciləri 21 faizdir

16 sentyabr, 12:04

“Hüquqşünaslıq” üzrə imtahanda iştirak edənlərin yalnız 22%-i şəhadətnamə alıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.