Bütün xəbərlər
17 sentyabr, 14:57

Yeni Zelandiya hökuməti orta məktəblərin dərs proqramını yeniləyərək şagirdləri sürətlə dəyişən iş dünyasına hazırlayır. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, yenilənmiş proqramda texnologiya, süni intellekt (AI) və STEM fənləri xüsusi vurğulanır.

Təhsil naziri Erika Stanford bildirib ki, məqsəd məzunları ali təhsil, peşə hazırlığı və ya birbaşa iş həyatına çıxmağa hazırlamaq, onların bilik və bacarıqlarını gələcək karyera imkanları ilə əlaqələndirməkdir.

Yeni proqramda statistika və data elmi, elektronika və mexatronika, əlavə riyaziyyat kimi sahələr üzrə ixtisaslaşma imkanı yaradılır. Bu fənlər şagirdlərə analitik düşüncə, problem həll etmə və texnologiya yönümlü bacarıqlar qazandıracaq.

Süni intellektin artan roluna uyğun olaraq, AI savadı proqramın mərkəzi hissəsi kimi nəzərdə tutulub. Şagirdlər generativ süni intellektdən müxtəlif fənlərdə istifadə etməklə həm texnologiyanın imkanlarını, həm də etik tərəflərini öyrənəcəklər. Yeni proqramda rəqəmsal sistemlər, maşın öyrənməsi, kibertəhlükəsizlik və rəqəmsal etik kimi sahələrə də yer verilir.

Nazir həmçinin bildirib ki, 13-cü sinif üçün generativ süni intellekt üzrə ixtisas fənni də tətbiq oluna bilər, bu da şagirdlərə AI texnologiyalarının nəzəriyyəsi, tətbiqləri və gələcək imkanlarını dərindən öyrənməyə imkan verəcək.

Texnologiya yaradıcı və tətbiqi fənlərə də inteqrasiya olunur. Məsələn, yeni musiqi texnologiyası fənni şagirdlərə rəqəmsal innovasiya və incəsənət arasındakı əlaqələri araşdırmaq imkanı verəcək, elektronika və mühəndislik sahəsində kurslar isə peşəkar kontekstdə texnologiya tətbiqi təcrübəsi təmin edəcək.

Hökumət məktəblərə dərslərin mərhələli tətbiqi üçün peşəkar təlim, dərs resursları və rəhbərlik paketləri təqdim edəcək. Yeni fənlərin 2028-ci ildən etibarən mərhələli tətbiqi planlaşdırılır.

E.Stanford vurğulayıb ki, bu təşəbbüs şagirdlərin gələcək iş və təhsil imkanlarına uyğun bacarıq və özünəinam qazanmalarını təmin edəcək, Yeni Zelandiyanın qlobal rəqabətqabiliyyətini gücləndirəcək.

Şərhlər

Xəbər lenti

17 sentyabr, 17:27

Çilidə məktəblərdə mobil telefonların qadağası ilə bağlı pilot layihə tətbiq olunub

17 sentyabr, 17:19

İki müəllim, bir sinif – Şagirdlərin nəticələri yüksələ bilərmi?

17 sentyabr, 16:51

Sinifdə mobil telefon qadağası şagird nəticələrini yaxşılaşdırır

17 sentyabr, 16:25

Şahin Seyidzadə: BƏƏ ilə imzalanan anlaşma təhsildə rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirəcək

17 sentyabr, 16:14

Əzm, inam, iradə – Uşaq evində böyüyən Ayşənin uğur yolu

17 sentyabr, 15:53

MDU-nun 4 proqramı beynəlxalq standartlar üzrə qiymətləndiriləcək

17 sentyabr, 15:51

İngiltərədə hər dörd məktəbdən birində fizika müəllimi yoxdur

17 sentyabr, 15:31

Gənc müəllimlərə konkret yardımı necə təşkil etməli? – Qəzetin arxivindən

17 sentyabr, 15:20

Qarabağ Universitetinin yeni tələbə yataqxanası istifadəyə verilib

17 sentyabr, 15:11

AzTU ilə Kipr Bahçeşehir Universiteti arasında əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanıb

17 sentyabr, 13:56

BDU "QS Biznes magistr proqramları reytinqi"nə daxil olub

17 sentyabr, 13:56

Quba məktəbinin müəllimləri vahid geyimdə dərsə başladılar

17 sentyabr, 13:48

“Müəllimim bunker, müəllimim markerdir…” – Miflər nəticələrə təsir edirmi?

17 sentyabr, 13:15

İsveç məktəblərində mobil telefondan istifadə qadağan edilir

17 sentyabr, 13:09

Azərbaycanda institutun adı dəyişdi – QƏRAR

17 sentyabr, 13:01

Uşaq bağçada xəsarət aldı, vəziyyəti qənaətbəxşdir – AÇIQLAMA

17 sentyabr, 12:53

Bu tələbələrə 2000 manat pul mükafatı veriləcək

17 sentyabr, 12:20

Bakının 353 məktəbində kağız jurnaldan istifadə edilməyəcək – AÇIQLAMA

17 sentyabr, 11:37

Peşə təmayüllü siniflərin qrup rəhbərləri üçün təşkil olunan təlimlər yekunlaşıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.