Bütün xəbərlər
31 may, 17:49

Süni intellektin inkişafı cəmiyyətdə geniş və sürətli transformasiyaların əsasını qoyub. İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı (OECD) Şagirdlərin Beynəlxalq Qiymətləndirilməsi Proqramında (PISA) verilən tapşırıqlarda süni intellektin bu sualların həll edilməsində nə qədər uğurlu ola biləcəyini ölçməyə çalışıb. Beləliklə, süni intellektin performansı testin əsas istiqamətləri olan oxu, riyaziyyat və elm tapşırıqlarında 15 yaşlı şagirdlərin performansı ilə müqayisə edilib. Nəticələr göstərir ki, “ChatGPT” versiyaları həm oxuda, həm də elmdə orta şagird performansını üstələyir. Bundan əlavə, riyaziyyatda da süni intellekt qısa bir zamanda irəliləyişlər əldə edə bilib. Süni intellekt texnologiyasının sürətli inkişafı və onun iqtisadiyyata, cəmiyyətə potensial təsiri son illər həm tədqiqat, həm siyasət sferalarında, həm də kütləvi informasiya vasitələrində getdikcə qızğın müzakirə mövzusuna çevrilib.

Tədqiqatlar göstərir ki, oxu və elm üzrə “ChatGPT” şagirdlərin ortalamasından daha yüksək PISA nəticələri əldə edir. Belə ki, aparılan real təcrübələr göstərib ki, PISA oxu nəticələrində şagirdlər ortalama 57% (göy rəng), “ChatGPT-3.5” 2022-ci ilin noyabr ayında 73% (açıq qəhvəyi rəng), yeni təqdim olunan “ChatGPT-4” isə 2023-ci ilin mart ayında 85% (bənövşəyi rəng) daha yuxarı nəticə toplayıb. Bu da onu deməyə əsas verir ki, oxu testlərində süni intellekt şagirdləri 16% fərqlə, növbəti təkmil versiyada isə 28% qabaqlamağı bacarıb.

Riyaziyyat nəticələrində isə mənzərə qismən fərqlidir. Belə ki, şagirdlərin PISA-da riyaziyyat tapşırıqlarını ortalama həll etmə faizi 51, “ChatGPT-3.5” 35, “ChatGPT-4” isə 40-dır. “ChatGPT”nin yeni versiyasının əvvəlki versiya ilə müqayisədə daha yaxşı nəticə göstərməsinə rəğmən, şagirdlərin riyazi bacarıqları hələ də süni intellekti qabaqla bilir. Buna baxmayaraq, mövcud vəziyyətin dəyişməsi istisna deyil.

Digər tərəfdən, PISA-nın təbiət elmləri üzrə tapşırıqlarında da oxu tapşırıqlarında olduğu kimi, süni intellektin daha yaxşı nəticə göstərdiyi müşahidə edilib. Beləliklə, şagirdlər ortalama olaraq təbiət elmləri üzrə suallarda 53%, “ChatGPT-3.5” 66%, “ChatGPT-4” isə daha da yüksək (84%) nəticə əldə edib. Burada şagirdlərin PISA-da düzgün cavablarının ortalama faizi müvafiq olaraq “ChatGPT-3.5” və “ChatGPT-4”dən 13% və 18% daha aşağıdır.

Qeyd: “Students” – şagirdlər, “November” – noyabr, “March” – mart, “Reading” – oxu, “Mathematics” – riyaziyyat, “Science” – təbiət elmləri, “percent correct answers” – düzgün cavablar faizlə.

Şərhlər

Xəbər lenti

15 sentyabr, 07:30

15 Sentyabr "Bilik günü"dür

14 sentyabr, 17:18

Prezident Qarabağ Universiteti Klinikasının və yeni tədris korpusunun açılışında iştirak edib

13 sentyabr, 15:22

Yeni tədris ilinin ilk dərsi bu mövzuya həsr olunacaq

13 sentyabr, 13:30

Uşaq evi sosial xidmət müəssisələrində 33 uşaq birinci sinfə başlayır

12 sentyabr, 21:12

Siniflər hansı meyarlara əsasən komplektləşdirilir? – AÇIQLAMA

12 sentyabr, 18:33

BDU-da bəzi ixtisaslarda dərslər 4 gün olacaq - Rəsmi

12 sentyabr, 18:00

"2025-2026-cı tədris ili: yeniliklər və hədəflər" mövzusunda tədbir keçirilib

12 sentyabr, 17:56

Eşqi Bağırov: Olimpiada və müsabiqələrdə iştirak edən şagirdlərin sayı artıb

12 sentyabr, 17:52

“Yenilənən məktəblər”: Zərdab rayonu Dəli Quşçu kənd tam orta məktəbi – FOTOLAR

12 sentyabr, 17:48

Naxçıvanda peşə təhsili müəssisələrinə 700 yerlik qəbul planı tərtib olunub

12 sentyabr, 17:40

Bəzi regionlarda müəllimlərin dərs yükünün 24 saatı keçməməsi tələbi var? – AÇIQLAMA

12 sentyabr, 17:37

Naxçıvanda 30 məktəbin bütün məzunları tələbə adını qazanıb

12 sentyabr, 17:34

Buraxılış və Azərbaycan dili imtahanının nəticələri elan olunub

12 sentyabr, 17:20

Mingəçevir Dövlət Universitetində “Oriyentasiya günü” keçirilib

12 sentyabr, 17:10

Yeni tədris ilində daha 16 məktəb istifadəyə veriləcək

12 sentyabr, 16:33

Naxçıvanda məktəbəqədər təhsil müəssisələrində monitorinqlər aparılıb

12 sentyabr, 15:25

Naxçıvanda 22 müəllimin əmək müqaviləsinə xitam verilib 

12 sentyabr, 15:19

Peşə təmayüllü siniflərin qrup rəhbərləri üçün təlimlər başlayıb

12 sentyabr, 15:17

Naxçıvanda məktəbdənkənar təhsil müəssisələri şəbəkəsi optimallaşdırılır 

12 sentyabr, 14:56

PIRLS 2026-ya doğru: bu tədqiqatın təhsil sistemlərinə töhfələri

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.