14 noyabr 2024

Bütün xəbərlər
test
31 may, 17:49
86

Süni intellektin inkişafı cəmiyyətdə geniş və sürətli transformasiyaların əsasını qoyub. İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı (OECD) Şagirdlərin Beynəlxalq Qiymətləndirilməsi Proqramında (PISA) verilən tapşırıqlarda süni intellektin bu sualların həll edilməsində nə qədər uğurlu ola biləcəyini ölçməyə çalışıb. Beləliklə, süni intellektin performansı testin əsas istiqamətləri olan oxu, riyaziyyat və elm tapşırıqlarında 15 yaşlı şagirdlərin performansı ilə müqayisə edilib. Nəticələr göstərir ki, “ChatGPT” versiyaları həm oxuda, həm də elmdə orta şagird performansını üstələyir. Bundan əlavə, riyaziyyatda da süni intellekt qısa bir zamanda irəliləyişlər əldə edə bilib. Süni intellekt texnologiyasının sürətli inkişafı və onun iqtisadiyyata, cəmiyyətə potensial təsiri son illər həm tədqiqat, həm siyasət sferalarında, həm də kütləvi informasiya vasitələrində getdikcə qızğın müzakirə mövzusuna çevrilib.

Tədqiqatlar göstərir ki, oxu və elm üzrə “ChatGPT” şagirdlərin ortalamasından daha yüksək PISA nəticələri əldə edir. Belə ki, aparılan real təcrübələr göstərib ki, PISA oxu nəticələrində şagirdlər ortalama 57% (göy rəng), “ChatGPT-3.5” 2022-ci ilin noyabr ayında 73% (açıq qəhvəyi rəng), yeni təqdim olunan “ChatGPT-4” isə 2023-ci ilin mart ayında 85% (bənövşəyi rəng) daha yuxarı nəticə toplayıb. Bu da onu deməyə əsas verir ki, oxu testlərində süni intellekt şagirdləri 16% fərqlə, növbəti təkmil versiyada isə 28% qabaqlamağı bacarıb.

Riyaziyyat nəticələrində isə mənzərə qismən fərqlidir. Belə ki, şagirdlərin PISA-da riyaziyyat tapşırıqlarını ortalama həll etmə faizi 51, “ChatGPT-3.5” 35, “ChatGPT-4” isə 40-dır. “ChatGPT”nin yeni versiyasının əvvəlki versiya ilə müqayisədə daha yaxşı nəticə göstərməsinə rəğmən, şagirdlərin riyazi bacarıqları hələ də süni intellekti qabaqla bilir. Buna baxmayaraq, mövcud vəziyyətin dəyişməsi istisna deyil.

Digər tərəfdən, PISA-nın təbiət elmləri üzrə tapşırıqlarında da oxu tapşırıqlarında olduğu kimi, süni intellektin daha yaxşı nəticə göstərdiyi müşahidə edilib. Beləliklə, şagirdlər ortalama olaraq təbiət elmləri üzrə suallarda 53%, “ChatGPT-3.5” 66%, “ChatGPT-4” isə daha da yüksək (84%) nəticə əldə edib. Burada şagirdlərin PISA-da düzgün cavablarının ortalama faizi müvafiq olaraq “ChatGPT-3.5” və “ChatGPT-4”dən 13% və 18% daha aşağıdır.

Qeyd: “Students” – şagirdlər, “November” – noyabr, “March” – mart, “Reading” – oxu, “Mathematics” – riyaziyyat, “Science” – təbiət elmləri, “percent correct answers” – düzgün cavablar faizlə.

Xəbər lenti

14 noyabr, 11:11
3

ADNSU ilə Qazaxıstanın Avrasiya Milli Universitetinin əməkdaşlıq əlaqələri müzakirə olunub

14 noyabr, 10:56
8

Peşə təmayüllü sinfin müəllimi: Təhsil nəticəsi zəif olan şagirdlərlə işləmək daha maraqlıdır 

14 noyabr, 10:43
8

“Xəyallar düşərgədirsə, yollar əngəl deyil” adlı layihənin açılış tədbiri keçirilib

14 noyabr, 10:25
12

"ECOpupils: Məktəblilərin ekoloji savadlılığının artırılması proqramı" layihəsinin icrasına başlanılıb

14 noyabr, 10:07
17

BMU Sankt-Peterburqdakı universitetlərlə əməkdaşlıq imkanlarını müzakirə edib

14 noyabr, 10:05
16

ADAU kollektivi Cənubi Koreyanın “Ağıllı kənd təsərrüfatı” təcrübəsi barədə məlumatlandırılıb

14 noyabr, 09:54
39

İqlim mövzusu təhsildə niyə ön plana çıxa bilmir? – ARAŞDIRMA

14 noyabr, 09:11
32

Prezident İlham Əliyev: Ondan çox kiçik ada dövləti tələbə təqaüdü proqramımızdan yararlanıb

13 noyabr, 22:02
45

Emin Əmrullayev Özbəkistanın məktəbəqədər və ümumi təhsil naziri ilə görüşüb

13 noyabr, 21:05
64

Nazir müavini: Şagirdlərin iqlim dəyişikliyi ilə bağlı bilik və bacarıqlarının ölçülməsi COP29-un mirası olacaq

13 noyabr, 20:49
59

"Adaptasiya və ambisiya kimi təhsil - Ətraf mühit təhsilinə yeni yanaşma" mövzusunda tədbir keçirilib

13 noyabr, 18:05
43

ADNSU ilə Daşkənd Kimya Texnologiya Universiteti arasında əməkdaşlıq məsələləri müzakirə olunub

13 noyabr, 17:31
53

Nazir müavini: Təhsil iqlim dəyişikliyinə qarşı mübarizənin ən güclü yollarından biridir

13 noyabr, 17:10
48

COP29 çərçivəsində “Dünyanın ən yaxşı universitetlərinin reytinq siyahısı: dayanıqlılıq 2025”in nəticələri elan ediləcək

13 noyabr, 13:00
156

Yaşıl gələcəyin təməli: Məktəbəqədər təhsildə iqlim həssaslığı

12 noyabr, 23:07
99

Həsən Həsənli Rusiyanın Elm və Ali Təhsil Nazirliyi yanında Ekspert Şurasının iclasında iştirak edib

12 noyabr, 23:00
109

“BilBacar” müsabiqəsinin noyabr ayı üzrə “Hazırlıq” mərhələsinə start verilib

12 noyabr, 22:23
282

Şəki-Zaqatala regionu üzrə təhsil müəssisələrinin istilik təminatı nə yerdədir? - AÇIQLAMA

12 noyabr, 22:20
80

BDU komandasının “SuperCapBack” layihəsi beynəlxalq müsabiqənin finalına vəsiqə qazanıb

12 noyabr, 16:19
90

Mil-Muğan regionu üzrə 17 məktəb bu ildən qazla qızdırılacaq

Şərhlər (0)

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.