14 noyabr 2024

Bütün xəbərlər
test
11 oktyabr, 16:54
239

Azərbaycanın iştirak etdiyi hər üç PIRLS (Progress for International Reading Literacy Study) tədqiqatı dövrünün nəticələrində oğlan və qız şagirdlərin oxuyub-anlama bacarığına dair təhlillər də öz əksini tapıb. Beynəlxalq hesabata əsasən hər üç PIRLS tədqiqat dövründə Azərbaycanda qız şagirdlər oxuyub-anlama üzrə oğlan şagirdlərdən daha yüksək nəticələr göstərib. Bundan başqa, qızların topladıqları balların illər üzrə azalma tendensiyası oğlanların topladıqları balların illər üzrə azalma tendensiyasına nəzərən daha aşağı olub.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu barədə Təhsil İnstitutu məlumat yayıb. Qeyd olunub ki, iştirak edən bütün ölkələrdə qızlar oğlanlardan daha yüksək nəticə göstərib. Azərbaycan oğlan və qız şagirdlər arasında oxuma bacarığı üzrə fərq baxımından PIRLS 2021 tədqiqatına qoşulmuş 65 iştirakçı arasında 37-ci yerdədir. Cinslər arasındakı bu fərq statistik əhəmiyyətlidir və ölkələrin sıralamasındakı yer baxımından fərqin orta səviyyədə olduğunu bildirmək olar.

Müvafiq nəticə üzrə ətraflı məlumat əldə etmək üçün keçidə daxil olaraq beynəlxalq hesabatla tanış ola bilərsiniz: https://pirls2021.org/results/trends/by-gender

Məlumat üçün bildirək ki, Azərbaycanın 2011-ci ildən iştirak etdiyi PIRLS – Oxu savadlılığının inkişafı üzrə beynəlxalq tədqiqat (Progress in International Reading Literacy Study) dördüncü sinif şagirdləri arasında keçirilməklə onların ədəbi təcrübələrini və məlumatları əldə edib, istifadə etmək bacarığını ölçür.

1 /1

https://api.muallim.edu.az/uploads/muallimeduaznews_slider/11%20October%202024/3ef05dcf-7ed0-4bd2-97d7-731f7403d3ce_WhatsApp-Image-2024-10-11-at-16.03.24.jpeg

Xəbər lenti

13 noyabr, 22:02
39

Emin Əmrullayev Özbəkistanın məktəbəqədər və ümumi təhsil naziri ilə görüşüb

13 noyabr, 21:05
48

Nazir müavini: Şagirdlərin iqlim dəyişikliyi ilə bağlı bilik və bacarıqlarının ölçülməsi COP29-un mirası olacaq

13 noyabr, 20:49
49

"Adaptasiya və ambisiya kimi təhsil - Ətraf mühit təhsilinə yeni yanaşma" mövzusunda tədbir keçirilib

13 noyabr, 18:05
37

ADNSU ilə Daşkənd Kimya Texnologiya Universiteti arasında əməkdaşlıq məsələləri müzakirə olunub

13 noyabr, 17:31
43

Nazir müavini: Təhsil iqlim dəyişikliyinə qarşı mübarizənin ən güclü yollarından biridir

13 noyabr, 17:10
40

COP29 çərçivəsində “Dünyanın ən yaxşı universitetlərinin reytinq siyahısı: dayanıqlılıq 2025”in nəticələri elan ediləcək

13 noyabr, 13:00
146

Yaşıl gələcəyin təməli: Məktəbəqədər təhsildə iqlim həssaslığı

12 noyabr, 23:07
92

Həsən Həsənli Rusiyanın Elm və Ali Təhsil Nazirliyi yanında Ekspert Şurasının iclasında iştirak edib

12 noyabr, 23:00
102

“BilBacar” müsabiqəsinin noyabr ayı üzrə “Hazırlıq” mərhələsinə start verilib

12 noyabr, 22:23
253

Şəki-Zaqatala regionu üzrə təhsil müəssisələrinin istilik təminatı nə yerdədir? - AÇIQLAMA

12 noyabr, 22:20
76

BDU komandasının “SuperCapBack” layihəsi beynəlxalq müsabiqənin finalına vəsiqə qazanıb

12 noyabr, 16:19
83

Mil-Muğan regionu üzrə 17 məktəb bu ildən qazla qızdırılacaq

12 noyabr, 14:39
86

COP29 başladığı gün ilk uğuruna imza atıb

12 noyabr, 14:34
83

Prezident İlham Əliyev: Azərbaycan mədəniyyətlərarası dialoqda fəal rol oynayır

12 noyabr, 14:29
88

BMU-da kibertəhlükəsizliyə dair silsilə təlimlər təşkil edilib

12 noyabr, 13:58
63

Beynəlxalq Elmi Şuranın baş icraçı direktoru AMEA-da olub

12 noyabr, 13:56
105

Emin Əmrullayev: Yaşıl ixtisasların və yaşıl bacarıqların inkişafı bizim prioritet istiqamətlərimizdəndir

12 noyabr, 13:00
90

Bakıda COP29-un Liderlər Sammitinin açılış mərasimi keçirilib

11 noyabr, 23:32
134

Elm və təhsil naziri UNICEF-in regional direktoru ilə görüşüb

11 noyabr, 22:43
108

SDU ilə Daşkənd İnformasiya Texnologiyaları Universiteti arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb

Şərhlər (0)

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.