Çin ibtidai və orta məktəblərdə süni intellekt təhsilini gücləndirəcək
Çin Təhsil Nazirliyi ibtidai və orta məktəblərdə süni intellekt təhsilini gücləndirmək üçün göstəriş verib.
"Azərbaycan müəllimi" "Global Times"a istinadən xəbər verir ki, bildirişdə kiçik yaşlı ibtidai məktəb uşaqları süni intellekt texnologiyasını araşdırmağa və təcrübədən keçirməyə, böyük ibtidai məktəb uşaqları və orta məktəb şagirdləri isə süni intellekt anlayışlarını başa düşmək və tətbiq etməyə, kollec tələbələri isə layihənin yaradılması və qabaqcıl tətbiqlərə diqqət yetirməli olduğu qeyd edilir.
Bildirişdə məktəblərdə süni intellekt üzrə təhsilin təkmilləşdirilməsi, əxlaqi tərbiyə və innovativ istedadın yetişdirilməsinə güclü diqqətin verilməsi üçün ümumi tələblər qeyd edilib. Onlar tələbələrin tənqidi təfəkkürünü və innovativ ruhunu inkişaf etdirərək insan mərkəzli yanaşmanın vacibliyini vurğulayırlar.
Bundan əlavə, diqqət rəqəmsal savadlılıqla yanaşı, elmi marağın artırılmasına yönəlib. Məktəblər və regionlar üzrə pilot proqramları təşviq etmək üçün əlaqələndirilmiş planlaşdırma təşviq edilir.
Bildirişdə müntəzəm tədris və qiymətləndirmə təcrübələri ilə sistematik kurikulumun yaradılması tələb olunur. O, hər bir təhsil mərhələsi üçün fərqli təlim məqsədlərini müəyyənləşdirir: erkən ibtidai siniflərdə sensor və təcrübi öyrənmə, yuxarı ibtidai və orta məktəbdə başa düşmə və tətbiq, kollec səviyyəsində layihənin yaradılması və qabaqcıl tətbiqlər.
Məktəblər Sİ təhsilini məktəbdənkənar proqramlara və tədqiqat təşəbbüslərinə inteqrasiya etməyə təşviq edilir, sənaye, akademiya, tədqiqat və tətbiqetmə arasında əməkdaşlığı gücləndirir. Səylərə Sİ-nin informasiya texnologiyaları, elm və praktik fəaliyyət kurikulumlarına problemsiz şəkildə daxil etməklə uyğunlaşdırılmış kurslar və tədris nümunələri hazırlamaq daxildir.
Resursların əlçatanlığını artırmaq üçün milli smart təhsil platformasında geniş istifadə üçün yüksək keyfiyyətli resursları birləşdirən Sİ təhsil bölməsi təqdim ediləcək. Planlara mərhələlərlə süni intellekt üzrə təhsil bazalarının yaradılması, universitetlərdən və texnologiya müəssisələrindən tələbələrə laboratoriyalar və sərgi salonları kimi obyektlərin açılması, rəqəmsal tədris mühitlərinin optimallaşdırılması və hərtərəfli öyrənmə təcrübələri üçün məktəblərarası resurs mübadiləsinin təşviqi daxildir.
O, həmçinin süni intellekt laboratoriya resurslarının bölüşdürülməsini balanslaşdırmağa, mövcud rəqəmsal tədris mühitlərini təkmilləşdirməyə və tələbələrin süni intellektlə təcrübə keçirmələri, öyrənmələri, araşdırmaları və tətbiq etmələri üçün yerlər təmin etmək üçün məktəblərarası resurs mübadiləsini gücləndirməyə çağırır.
Bildirişdə həmçinin peşəkar imkanları artırmaq üçün Sİ təhsilini milli inkişaf planlarına inteqrasiya etməklə müəllim hazırlığına üstünlük verilməsi vurğulanır. Müvafiq resursları olan regionlar və məktəblər süni intellekt üzrə müəllim heyətini genişləndirməyə və akademik və sənaye sektorlarından mütəxəssisləri yarımştat təlimatçılar kimi işə götürməyə çağırılır.
Kənd və ucqar rayonlardakı məktəblərə dəstəyin artırılmasını tələb edən bildirişin əsas diqqət mərkəzində şəhər və kənd yerləri arasında fərqin aradan qaldırılmasıdır. Bu, müəllimlərin mobilliyinə və müxtəlif sahələrdə Sİ təhsil kurslarını əlaqələndirmək üçün onlayn platformalardan istifadəyə ehtiyacı daha da vurğulayır. Bildiriş həmçinin şəhər və kənd məktəbləri arasında birgə səyləri təşviq edir, Sİ təhsilinin ümumi keyfiyyətini artırmaq üçün tədris təcrübələrinin və kollektiv səylərin paylaşılmasını vurğulayır.
Digər xəbərlər
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)