![](https://api.muallim.edu.az/uploads/muallimeduaznews/11%20February%202025/e8d89591-685e-43bd-ad01-3f757f656772_frythdz.jpg)
İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) 2025-ci ildə təhsildə formalaşan trendlərə dair yayımlanan “Trends Shaping Education 2025” hesabatı təhsilin gələcəyini dəyişdirəcək texnoloji irəliləyişləri və qarşıya çıxacaq sosial, iqtisadi və ekoloji çağırışları təqdim edib.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, hesabatda süni intellekt, virtual reallıq kimi texnologiyaların tədris və öyrənməyə təsiri qeyd olunur və davamlı inkişaf məqsədlərinə çatmaq üçün təhsil sistemlərinin üzləşəcəyi problemlər və fürsətlərdən bəhs edilir.
OECD-nin təhsil və bacarıqlar üzrə direktoru Andreas Şleyxer texnoloji irəliləyişlərin iqlim dəyişikliyi və pandemiya kimi məsələlərlə birgə təhsil sistemləri üzərində yaratdığı qeyri-müəyyənliyi vurğulayıb. O, texnologiyanın və süni intellektin təhsilin gələcəyinə ciddi təsir göstərəcəyini və bu dəyişikliklərin insan mərkəzli qalmaqla həyata keçirilməsi lazım olduğunu qeyd edib. Şleyxer həmçinin gələcək təhsil sistemlərinin ömürboyu öyrənməni təşviq etməli və insanlar üçün lazım olan bacarıqları inkişaf etdirməli olduğunu bildirib.
Hesabatda təhsilin qlobal problemlərə, xüsusilə iqlim dəyişikliyi və davamlı iqtisadiyyatın idarəedilməsinə necə töhfə verə biləcəyi məsələsi də diqqətə alınır. OECD təhsil sistemlərinin insanlara davamlı gələcək üçün bacarıqlar qazandırmaqla yanaşı, sosial dəyişikliklərə də hazırlıqlı olmalarını təmin etməli olduğunu vurğulayır. Bu kontekstdə süni intellektin təhsildəki roluna dair ehtiyatlı yanaşmalar da irəli sürülür. Məsələn, texnologiyanın sosial bərabərliyi artırmaq yox, daha da möhkəmləndirmək potensialı olduğu qeyd edilir.
OECD-nin hesabatı təhsil sahəsindəki texnoloji dəyişikliklərin və sosial ehtiyacların qarşılanması üçün sistemli və strateji yanaşmaların əhəmiyyətini vurğulayır. Təhsil sektorunun gələcəkdə daha çevik, dayanıqlı və bərabər imkanlar təqdim edəcək şəkildə formalaşması üçün genişmiqyaslı əməkdaşlıq və yenilikçi tədris yanaşmalarının zəruriliyini ortaya qoyur.
Mənbə: https://www.oecd.org/en/publications/trends-shaping-education-2025_ee6587fd-en.html
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
![Bookmark](/_next/image?url=%2Fassets%2Fimages%2Fbookmark.png&w=256&q=75)
![Programmer](/_next/image?url=%2Fassets%2Fimages%2Fprogrammer.png&w=640&q=75)
![Mail box](/_next/image?url=%2Fassets%2Fimages%2Fmailbox.png&w=640&q=75)
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
![Azərbaycan müəllimi logo white](/_next/image?url=%2Fassets%2Flogo%2Fmain-logo-white.png&w=640&q=75)
Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər