Müasir təhsil islahatlarının əksəriyyəti akademik standartların yüksəlməsinə yönəlsə də, bu dəyişikliklərin gözlənilən nəticələri vermədiyini görürük.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, “Education Next” platformasında ABŞ-nin təhsil mövzusu üzrə araşdırmaçı jurnalisti Natali Vekslerin “Daha yaxşı təhsil üçün daha yaxşı kurikulum” adlı məqaləsində vurğulandığı kimi, təhsildə keyfiyyətli kurikulumun rolu olduqca əhəmiyyətlidir. Sadəcə məzmun standartlarını müəyyənləşdirmək yetərli deyil, eyni zamanda, bu standartlara əsaslanan effektiv və bilikyönümlü kurikulumun tətbiqi vacibdir.
Son illərdə “oxuma elmi” (Science of Reading) yanaşması çərçivəsində fonetik metodlar üzərində geniş müzakirələr aparılıb. Şübhəsiz ki, fonetik təlim uşaqlarda oxu bacarığının formalaşmasında əsas amillərdən biridir. Lakin bu, mətnləri anlamaq üçün kifayət deyil. Yazını anlama qabiliyyəti şagirdlərin ümumi bilik səviyyəsindən, yəni mətnin mövzusuna dair öncədən malik olduqları biliklərdən asılıdır. Veksler bu məsələnin vacibliyini vurğulayaraq bildirir ki, təhsil proqramları şagirdlərin yalnız texniki bacarıqlarını deyil, eyni zamanda, onların bilik bazasını inkişaf etdirməlidir.
Azərbaycan təhsil sistemində də bu problem özünü göstərir.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
Bölmələrimiz
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)