Bütün xəbərlər
4 fevral, 15:03

Məktəblərdə şagirdlərin davranış problemlərini həll etmək üçün cərimələrin tətbiq edilməsinin ədalətli yanaşma, yoxsa problemi dərinləşdirən addım olub-olmaması müzakirə mövzusudur.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, Böyük Britaniyanın Toni Blair İnstitutunun son hesabatında məktəblərdə artan davranış problemləri ilə mübarizə aparmaq üçün valideynlərin cərimələnməsi təklif olunur. 

Bu təklifə əsasən, əgər valideynlər uşaqlarının intizamsız davranışlarını düzəltmək üçün məktəblə əməkdaşlıq etməsələr, onlar cərimə ödəməli olacaqlar. Bu yanaşma təhsil mühitini yaxşılaşdırmaq məqsədi daşısa da, onun həyata keçirilməsi və mümkün nəticələri ilə bağlı ciddi suallar yaranır. 

İnstitutun hesabatında məktəblərdə şagird davranışlarının ciddi şəkildə mənfiyə doğru getdiyi qeyd edilir. Müəllimlərin böyük əksəriyyəti sinifdə mütəmadi olaraq intizamsızlığa rast gəldiklərini bildirirlər. Hətta bəzi müəllimlər fiziki zorakılığa məruz qalırlar. Belə halların qarşısını almaq üçün təklif edilir ki, müəllimlər valideynləri övladlarının davranışı ilə bağlı görüşə çağırmaq səlahiyyətinə malik olsunlar. Əgər valideynlər bu çağırışlara məhəl qoymasalar, məsələ hüquq-mühafizə orqanlarına və digər müvafiq qurumlara yönləndirilə bilər. 

Bu təklifə qarşı çıxanlar hesab edirlər ki, valideynlərə cərimə tətbiq edilməsi onların məktəblərlə əlaqəsini daha da zəiflədə bilər. Məktəb rəhbərləri və təhsil ekspertləri bildirirlər ki, müəllimlər artıq kifayət qədər yükləniblər və məktəblərə əlavə inzibati yük yükləmək, onların əsas vəzifələri olan tədris prosesindən diqqətlərini yayındıra bilər.  

Bundan əlavə, belə bir cərimə sistemi sosial ədalətsizliklərə səbəb ola bilər. Sosial-iqtisadi çətinliklər yaşayan ailələr üçün bu cərimələr əlavə maddi yük yaradacaq və problemin həllinə kömək etmək əvəzinə onları daha da çətin vəziyyətə sala bilər. Problemli uşaqların valideynləri cərimə ödədikdən sonra onların davranışının dərhal düzələcəyini gözləmək isə real deyil. 

Bu problemin həlli üçün daha effektiv yollar tapmaq mümkündür. Birinci addım kimi məktəblərdə psixoloji dəstək xidmətlərinin artırılması və şagirdlərin sosial-emosional inkişafına daha çox diqqət yetirilməsi vacibdir. Valideynlərə dəstək proqramları, maarifləndirici seminarlar və məsləhətləşmələr təşkil edilməlidir. Çünki bəzi valideynlər uşaqlarının davranış problemlərini necə həll edəcəklərini bilmirlər və onlara doğru yanaşma göstərilməlidir. 

Eyni zamanda, müəllimlər üçün davranış idarəetməsi ilə bağlı əlavə təlimlər keçirilməli və məktəblərdə daha güclü dəstək mexanizmləri yaradılmalıdır. Yalnız müəllimlərə cəza vermək və valideynləri cərimələmək problemi həll etməyəcək. 

Toni Blair İnstitutunun təklifi sinifdəki nizam-intizamı təmin etmək baxımından diqqətçəkən olsa da, onun icrası real nəticələr verməyə bilər. Davranış problemlərinin həlli üçün təkcə cəza tədbirləri yox, eyni zamanda, maarifləndirmə, psixoloji dəstək və məktəb-valideyn əməkdaşlığı önə çıxmalıdır. Təhsilin keyfiyyətini artırmaq üçün uzunmüddətli və davamlı strategiyalar hazırlanmalı, hər bir şagirdin fərdi ehtiyacları nəzərə alınmalıdır. 

Cərimələr problemin yalnız səthi həllidir. Əsas hədəf uşaqların davranış problemlərinin kökünü araşdırmaq və onların sosial-emosional bacarıqlarını inkişaf etdirmək olmalıdır.

Şərhlər

Xəbər lenti

11 iyul, 15:55

MDU-nun tələbələri üçün mentor proqramı fəaliyyətə başlayır

11 iyul, 15:52

Kenquru Beynəlxalq Riyaziyyat Müsabiqəsinin qalibləri üçün yay düşərgəsi təşkil olunub

11 iyul, 14:55

BMU Pekin İnformasiya Elmləri və Texnologiyaları Universiteti ilə əməkdaşlığa başlayır

11 iyul, 14:33

Mikayıl Cabbarov: Təhsilin bütün səviyyələrində rəqəmsal biliklərin aşılanması əhəmiyyətlidir

11 iyul, 14:23

“Elm və təhsil obyektivdə" foto-video müsabiqəsinə qeydiyyat bitdi

11 iyul, 14:20

Vaşinqton Universitetinin professoru Pedaqoji Kollecdə seminar keçirib

11 iyul, 13:53

AzMİU-da sərbəst güləş turnirinə start verilib

11 iyul, 13:31

Biz o yerlərə qayıdacağıq…

11 iyul, 12:50

Liseylərə imtahan verən 200 şagirdin nəticəsi yenidən araşdırılacaq – Komissiya yaradılıb

11 iyul, 12:45

Lisey və gimnaziyalara qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI

11 iyul, 12:42

BDU-da yüksək bal toplayanlar üçün yeni təqaüd təsis edilib

11 iyul, 12:25

İspaniya universitetinin Azərbaycanda fəaliyyətə başlama imkanı nəzərdən keçirilir – Səfir

11 iyul, 12:15

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

11 iyul, 11:38

MİQ üzrə müsabiqənin test imtahanı mərhələsi yekunlaşıb

11 iyul, 11:35

Bağçalara qəbul başlayır

11 iyul, 11:30

İzmirdə ikili diplom proqramının akademik heyəti və məzun tələbələrlə görüş keçirilib

11 iyul, 11:25

Gəncədə “Antikorrupsiya davranış modelinin formalaşdırılması” mövzusunda təlim keçirilib

11 iyul, 11:10

“HTP sayəsində ölkəmizi layiqincə təmsil etməyə çalışdım” – Çində təhsil alan tələbə

11 iyul, 10:49

Peşə təmayüllü siniflərdə çalışmaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ!

11 iyul, 10:20

Peşə təhsili müəssisələrinin müəllimləri Türkiyədə təlimdə iştirak ediblər

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.