Bütün xəbərlər
4 fevral, 15:03

Məktəblərdə şagirdlərin davranış problemlərini həll etmək üçün cərimələrin tətbiq edilməsinin ədalətli yanaşma, yoxsa problemi dərinləşdirən addım olub-olmaması müzakirə mövzusudur.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, Böyük Britaniyanın Toni Blair İnstitutunun son hesabatında məktəblərdə artan davranış problemləri ilə mübarizə aparmaq üçün valideynlərin cərimələnməsi təklif olunur. 

Bu təklifə əsasən, əgər valideynlər uşaqlarının intizamsız davranışlarını düzəltmək üçün məktəblə əməkdaşlıq etməsələr, onlar cərimə ödəməli olacaqlar. Bu yanaşma təhsil mühitini yaxşılaşdırmaq məqsədi daşısa da, onun həyata keçirilməsi və mümkün nəticələri ilə bağlı ciddi suallar yaranır. 

İnstitutun hesabatında məktəblərdə şagird davranışlarının ciddi şəkildə mənfiyə doğru getdiyi qeyd edilir. Müəllimlərin böyük əksəriyyəti sinifdə mütəmadi olaraq intizamsızlığa rast gəldiklərini bildirirlər. Hətta bəzi müəllimlər fiziki zorakılığa məruz qalırlar. Belə halların qarşısını almaq üçün təklif edilir ki, müəllimlər valideynləri övladlarının davranışı ilə bağlı görüşə çağırmaq səlahiyyətinə malik olsunlar. Əgər valideynlər bu çağırışlara məhəl qoymasalar, məsələ hüquq-mühafizə orqanlarına və digər müvafiq qurumlara yönləndirilə bilər. 

Bu təklifə qarşı çıxanlar hesab edirlər ki, valideynlərə cərimə tətbiq edilməsi onların məktəblərlə əlaqəsini daha da zəiflədə bilər. Məktəb rəhbərləri və təhsil ekspertləri bildirirlər ki, müəllimlər artıq kifayət qədər yükləniblər və məktəblərə əlavə inzibati yük yükləmək, onların əsas vəzifələri olan tədris prosesindən diqqətlərini yayındıra bilər.  

Bundan əlavə, belə bir cərimə sistemi sosial ədalətsizliklərə səbəb ola bilər. Sosial-iqtisadi çətinliklər yaşayan ailələr üçün bu cərimələr əlavə maddi yük yaradacaq və problemin həllinə kömək etmək əvəzinə onları daha da çətin vəziyyətə sala bilər. Problemli uşaqların valideynləri cərimə ödədikdən sonra onların davranışının dərhal düzələcəyini gözləmək isə real deyil. 

Bu problemin həlli üçün daha effektiv yollar tapmaq mümkündür. Birinci addım kimi məktəblərdə psixoloji dəstək xidmətlərinin artırılması və şagirdlərin sosial-emosional inkişafına daha çox diqqət yetirilməsi vacibdir. Valideynlərə dəstək proqramları, maarifləndirici seminarlar və məsləhətləşmələr təşkil edilməlidir. Çünki bəzi valideynlər uşaqlarının davranış problemlərini necə həll edəcəklərini bilmirlər və onlara doğru yanaşma göstərilməlidir. 

Eyni zamanda, müəllimlər üçün davranış idarəetməsi ilə bağlı əlavə təlimlər keçirilməli və məktəblərdə daha güclü dəstək mexanizmləri yaradılmalıdır. Yalnız müəllimlərə cəza vermək və valideynləri cərimələmək problemi həll etməyəcək. 

Toni Blair İnstitutunun təklifi sinifdəki nizam-intizamı təmin etmək baxımından diqqətçəkən olsa da, onun icrası real nəticələr verməyə bilər. Davranış problemlərinin həlli üçün təkcə cəza tədbirləri yox, eyni zamanda, maarifləndirmə, psixoloji dəstək və məktəb-valideyn əməkdaşlığı önə çıxmalıdır. Təhsilin keyfiyyətini artırmaq üçün uzunmüddətli və davamlı strategiyalar hazırlanmalı, hər bir şagirdin fərdi ehtiyacları nəzərə alınmalıdır. 

Cərimələr problemin yalnız səthi həllidir. Əsas hədəf uşaqların davranış problemlərinin kökünü araşdırmaq və onların sosial-emosional bacarıqlarını inkişaf etdirmək olmalıdır.

Şərhlər

Xəbər lenti

16 avqust, 12:45

Qarabağ Universiteti “Enactus Azərbaycan” Milli Yarışının qalibi olub

16 avqust, 12:40

“Qafqazinfo” 15 yaşını qeyd edir

16 avqust, 12:28

BANM-in 34 məzunu Dövlət Proqramına qəbul olunub

16 avqust, 11:07

MİQ üzrə müsabiqənin müsahibə mərhələsinə start verilir 

15 avqust, 23:17

Gəncə məktəbliləri "AROVC 2025" yarışının qalibi olublar

15 avqust, 18:59

ADNSU ilə Çin universitetləri arasında təhsil və elm sahəsində əməkdaşlıq müzakirə edilib

15 avqust, 18:16

Peşə təhsili üzrə boş qalan plan yerlərinə tələbə qəbulunun vaxtı açıqlandı 

15 avqust, 18:10

Peşə təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI 

15 avqust, 17:16

Yerdəyişmə imtahanla aparılan lisey və gimnaziyalara qəbul başlayır

15 avqust, 17:02

SDU ilə Bayburt Universiteti arasında əməkdaşlıq qurulur

15 avqust, 16:57

“Mərkəzi Asiya+ Akselerasiya” proqramı çərçivəsində “bootcamp” keçirilir

15 avqust, 16:40

Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar

15 avqust, 16:21

Tələbələr sahibkara çevrilirlər – Qəbələdə başlayan layihə Bakıda davam edəcək

15 avqust, 15:36

Təhsilə ayrılan investisiya açıqlanıb

15 avqust, 14:54

Hansı universitetlər müəllimlik ixtisaslarına qəbulu dayandırdı? 

15 avqust, 14:50

Ən bahalı universitetlərimiz: illik təhsil haqqı nə qədərdir? – SİYAHI

15 avqust, 14:11

Ali məktəblərdə pedaqoji ixtisasların təhsil haqları nə qədər artıb? – ARAŞDIRMA

15 avqust, 14:02

Gəncədə beynəlxalq şahmat festivalı keçiriləcək

15 avqust, 13:35

Türkiyə III yerdə: 25 DP iştirakçısı təhsil üçün bu ölkəni seçib

15 avqust, 13:19

İngilis dili tədrisində yeni mərhələ: BERT-LSTM platforması

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.