Bütün xəbərlər
3 iyul, 14:43

ABŞ-nin San Antonio şəhərində keçirilən ISTE təhsil konfransında "Google" şirkəti təhsildə süni intellektin tətbiqi ilə bağlı əhəmiyyətli yenilikləri elan edib. Bu yeniliklər çərçivəsində şirkət süni intellekti əlavə funksiya kimi deyil, təhsilin əsas sütunu kimi təqdim edib. Yeni imkanların daha çox "Google Classroom" platformasında hiss olunacağı vurğulanıb.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, "Google Classroom"dakı yeniliklər sayəsində müəllimlər artıq dərs planları hazırlamaq, lüğət siyahıları tərtib etmək, testlər və riyaziyyat tapşırıqları yaratmaq, valideyn məktublarının layihəsini yazmaq və sinif materiallarını oyunlaşdırmaq kimi funksiyalardan süni intellekt dəstəyi ilə istifadə edə biləcəklər.

Mütəxəssislərin sözlərinə əsasən, "Google"un süni intellekt platforması olan "Gemini"nin bütün "Google Workspace for Education" istifadəçiləri üçün pulsuz şəkildə əlçatan olması ilə dünya üzrə milyonlarla müəllim və şagird premium səviyyəli süni intellekt imkanlarından əlavə xərc olmadan istifadə edə biləcəklər.

"Google"un təhsil üzrə vitse-prezidenti Şantanu Sinha bildirib ki, şirkət sadəcə yeni funksiyalar əlavə etmir, eyni zamanda süni intellekt dövründə tədris və öyrənməni yenidən qurur. 

"Google"un təqdim etdiyi yeniliklər arasında "NotebookLM" və "Gems" adlı iki mühüm vasitə də var. "NotebookLM" tədqiqat və yazı işlərində tələbələrə kömək edən, "Gems" isə müəllimlər tərəfindən yaradılan və şagirdlərə fərdi şəkildə dəstək verən süni intellektli “rəqəmsal köməkçilər”dir. Bu alətlər həm dərs zamanı, həm də dərsdən sonra şagirdlərin öyrənməsini dəstəkləyəcək.

Tədrisdə vizual ünsiyyətin gücünü nəzərə alan "Google" "Google Vids" platformasını da təhsil üçün genişləndirib. İndi müəllimlər və şagirdlər öz tədris videolarını yarada, layihələrini təqdim edə və video əsaslı öyrənməni asanlıqla tətbiq edə bilərlər.

Sonda qeyd edək ki, "Google"un bu təşəbbüsləri süni intellektin təhsildə daha geniş və bərabər imkanlarla tətbiqini təmin edir. Pulsuz təklif edilən bu güclü alətlər, müəllimlərin iş yükünü azaldaraq tədrisin keyfiyyətini artırmaq məqsədi daşıyır və şagirdlər üçün fərdi öyrənmə imkanlarını genişləndirir.

Alidə Məmmədova,
III “Maarifçi” tələbə-məzun təcrübə proqramının iştirakçısı

Şərhlər

Xəbər lenti

3 iyul, 18:33

MİQ üzrə imtahanların ilk günü başa çatdı – Davamiyyət 81 faiz olub

3 iyul, 17:15

Tələbə krediti üçün il sonunadək ayrılan vəsaitin həcmi açıqlandı

3 iyul, 17:15

"Müəllim işləmək uşaqlıq arzum olub” - Naxçıvanda MİQ imtahanı həyəcanı

3 iyul, 16:45

Azərbaycan dili imtahanının nəticələri elan olunub

3 iyul, 16:29

DİM 393 abituriyentin yazı işinə düzəliş edib: 6-sının balı endirilib

3 iyul, 16:27

Qəbul imtahanı ilə bağlı apellyasiya nəticələri açıqlanıb

3 iyul, 16:01

“Elm və təhsil obyektivdə" foto-video müsabiqəsinə qeydiyyat davam edir

3 iyul, 15:45

Hava şəraiti ilə bağlı xəbərdarlıq verilib

3 iyul, 15:15

MİQ imtahanının ilk gününün birinci seansında davamiyyət 83 faiz olub

3 iyul, 15:08

İyulun 13-də keçiriləcək qəbul imtahanlarında iştirak edənlərin NƏZƏRİNƏ!

3 iyul, 14:52

"Müəllimlərin "çətin" hesab etdiyi suallar nəzəri baxımdan mürəkkəb deyil" – Nəzakət Mehdiyeva

3 iyul, 14:50

“Hüquqşünaslıq” üzrə təhsil alanların 81 faizi peşə tanınması imtahanından kəsilib

3 iyul, 14:48

Nəzakət Mehdiyeva: Kimya müəllimlərinin 85 faizi sertifikatlaşdırmada 30 balı keçib

3 iyul, 13:07

“Öz üzərimdə mütəmadi çalışmağım yüksək bal toplamağıma çox kömək etdi” – Kimya müəllimi

3 iyul, 12:50

İnklüziv təhsil: Qlobal yanaşmalar və Azərbaycan təcrübəsi

3 iyul, 12:44

BDU-da “Code8 Hackathon” keçirilib

3 iyul, 12:42

“Mobil proqramçı” ixtisası üzrə təlimə qeydiyyat başlayıb

3 iyul, 12:36

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

3 iyul, 12:19

Nazir: Azərbaycanla Özbəkistan arasında təhsil sahəsində ciddi və dərin əməkdaşlıq mövcuddur

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.