
Reytinqlər universitetləri qiymətləndirmək üçün ən yaxşı ölçü vasitəsidir, yoxsa mürəkkəb bir sistemi sadələşdirən köhnəlmiş bir yanaşmadır?
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, universitetlərin reytinqləri potensial tələbələr və valideynlər üçün növbəti təhsil addımlarını seçərkən mühüm bələdçi rolunu oynayır.
Reytinqlər təhsil qərarlarını formalaşdırmaqda böyük təsirə malik olsa da, onların doğruluğu, etibarlılığı və aktuallığı ilə bağlı artan narahatlıqlar var.
Aparılan sorğular zamanı tələbələrdən biri açıqca etiraf edir ki, o, reytinqlərə güvənir və biznes məktəbi seçərkən bunları əsas götürür. Ancaq reytinq bir universitetin təqdim etdiyi müxtəlif və çoxşaxəli təhsil təcrübəsini necə əks etdirə bilər? Təhsil keyfiyyəti, karyera inkişafı, dərs təcrübəsi və ya bir təhsilin tələbənin gələcəyinə təsirini necə ölçmək olar?
Reytinqlər təhsil seçimi üçün vacib olsa da, onların etibarlılığı və dəqiqliyi ilə bağlı narahatlıqlar artır. Reytinqlər məsələn, maaşlar və qəbul nisbətləri kimi asan ölçülən faktorları əsas götürür, amma bu, universitetin ümumi keyfiyyətini əks etdirmir. Reytinqlər universitetləri fərqləndirmək üçün faydalı olsa da, onları yalnız bir alət olaraq görmək lazımdır.
Son zamanlar ixtisaslaşmış reytinqlər və universitetlərin məsələyə daha şəffaf yanaşmaları tövsiyə olunur. Universitetlər öz güclü tərəflərini göstərməli və reytinqlərin necə hesablandığını açıqlamalıdır. Təhsilin çoxşaxəli və mürəkkəb olduğunu nəzərə alaraq, reytinqlər təkbaşına qərar vermək üçün kifayət etmir, amma doğru yanaşma ilə faydalı bir göstərici ola bilər.
Mənbə: https://thepienews.com/is-it-time-to-rethink-university-rankings/
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər