Bütün xəbərlər
7 fevral, 18:50

Reytinqlər universitetləri qiymətləndirmək üçün ən yaxşı ölçü vasitəsidir, yoxsa mürəkkəb bir sistemi sadələşdirən köhnəlmiş bir yanaşmadır? 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, universitetlərin reytinqləri potensial tələbələr və valideynlər üçün növbəti təhsil addımlarını seçərkən mühüm bələdçi rolunu oynayır. 

Reytinqlər təhsil qərarlarını formalaşdırmaqda böyük təsirə malik olsa da, onların doğruluğu, etibarlılığı və aktuallığı ilə bağlı artan narahatlıqlar var.

Aparılan sorğular zamanı tələbələrdən biri açıqca etiraf edir ki, o, reytinqlərə güvənir və biznes məktəbi seçərkən bunları əsas götürür. Ancaq reytinq bir universitetin təqdim etdiyi müxtəlif və çoxşaxəli təhsil təcrübəsini necə əks etdirə bilər? Təhsil keyfiyyəti, karyera inkişafı, dərs təcrübəsi və ya bir təhsilin tələbənin gələcəyinə təsirini necə ölçmək olar? 

Reytinqlər təhsil seçimi üçün vacib olsa da, onların etibarlılığı və dəqiqliyi ilə bağlı narahatlıqlar artır. Reytinqlər məsələn, maaşlar və qəbul nisbətləri kimi asan ölçülən faktorları əsas götürür, amma bu, universitetin ümumi keyfiyyətini əks etdirmir. Reytinqlər universitetləri fərqləndirmək üçün faydalı olsa da, onları yalnız bir alət olaraq görmək lazımdır. 

Son zamanlar ixtisaslaşmış reytinqlər və universitetlərin məsələyə daha şəffaf yanaşmaları tövsiyə olunur. Universitetlər öz güclü tərəflərini göstərməli və reytinqlərin necə hesablandığını açıqlamalıdır. Təhsilin çoxşaxəli və mürəkkəb olduğunu nəzərə alaraq, reytinqlər təkbaşına qərar vermək üçün kifayət etmir, amma doğru yanaşma ilə faydalı bir göstərici ola bilər. 

Mənbə: https://thepienews.com/is-it-time-to-rethink-university-rankings/ 

Şərhlər

Xəbər lenti

17 iyun, 22:12

Nazir: Ali təhsil müəssisələrimizin “THE Impact 2025”dəki nəticələri ürəkaçandır

17 iyun, 21:00

“Qlobal Dayanıqlı İnkişaf Konqresi”ndə elm və təhsil sahəsində Azərbaycan təcrübəsi paylaşılıb

17 iyun, 20:24

Mətin Kərimli: Müəllim və direktorlarda liderlik xüsusiyyətləri olmalıdır

17 iyun, 20:22

Sertifikatlaşdırmadan keçən müəllimlərin dərs yükü nə qədər artırılıb?

17 iyun, 18:22

STEAM’ool olimpiadasının final mərhələsinin qalibləri elan olunub

17 iyun, 18:01

“Finala çıxacağıma inanmırdılar” – RFO qalibləri danışırlar

17 iyun, 17:50

ADNSU-da “Materialşünaslıq elmi və texnologiyası” mövzusunda seminar keçirilib

17 iyun, 17:50

Təhsildə fasilə olmur, o sadəcə formasını dəyişir

17 iyun, 17:49

Təhsildə liderliyə gedən yol – REPORTAJ

17 iyun, 17:39

“Azercell Cup 2025” müsabiqəsinin qalibləri elan olundu

17 iyun, 17:38

Qubada "Nə? Harada? Nə zaman" oyunu üzrə açıq kubok keçirilib

17 iyun, 17:32

ADA ilə BOC arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb

17 iyun, 17:13

“BilBacar”da fərqlənən rayonlar və məktəblər açıqlandı – MÜSAHİBƏ

17 iyun, 17:05

Nazir müavini Türkiyənin Milli Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti ilə görüşüb

17 iyun, 17:00

Əldə olunan uğurlu nəticə əzm və məqsədyönlü çalışmanın nəticəsidir

17 iyun, 16:24

Metin Yener: Türkiyə universitetləri NDU ilə birgə proqramlar hazırlaya bilər 

17 iyun, 16:24

Texnologiya bizi idarə etməsin, biz onu idarə edək

17 iyun, 15:56

Nazir müavini: Təhsilin məqsədi şagirdləri savadlı, yaradıcı və kompetent cəmiyyət üzvü kimi yetişdirməkdir

17 iyun, 15:53

Nəzakət Mehdiyeva: Sertifikasiya imtahanına asan suallar salınması təsadüfi deyil

17 iyun, 15:50

Azərbaycan və Türkiyə arasında peşə təhsili sahəsində əməkdaşlığa dair görüş keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.