Bütün xəbərlər
31 yanvar, 15:25

Təsəvvür edin ki, elə indicə övladınızın böyük bir təqdimatının olduğunu öyrəndiniz və bu, sabaha çatmalıdır.

Nə üçün şagirdlər böyük layihələri, təqdimatları, tapşırıqları son dəqiqəyə qədər təxirə salırlar? Bəzi valideynlərin belə düşündüyünə baxmayaraq, bu, uşağınızın tənbəl olması, sadəcə işi görmək istəməməsi və ya pis iş etikası ilə əlaqədar deyil.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, uşaqlar bu gün baş verənlərə sabah olacaqlardan daha çox dəyər verirlər. Ev tapşırığı və təqdimatların üzərində işləmək məcburiyyətində qalana qədər onları təxirə salacaq işlər edə bilərlər. Bu bir çox şagirdlərin evdə məktəb tapşırığı etmək fikrini bəyənməməsi ilə əlaqədar ola bilər.

Şagirdlər tez-tez tapşırıqların onlar üçün nə dərəcədə aktual və ya vacib olduğunu anlamadıqlarına, materialı başa düşmədiklərinə və ya sadəcə necə başlayacağını bilmədiklərinə görə təxirə salırlar. Bu zaman motivasiya, inam və anlama ilə bağlı problemlər meydana çıxır.  

Bununla belə, çox vaxt şagirdlərin işləri təxirə salmağının tənbəllik və ya diqqətsizliklə çox az əlaqəsi olur. Bir çox hallarda şagirdləri süründürməçilik problemi yaratmağa vadar edən daha dərin məsələlər var. 

Şagirdlər arasında süründürməçiliyin səbəblərinə aşağıdakılar daxildir: 

  • Motivasiyanın olmaması
  • Aşağı özünəinam
  • Uğursuzluq qorxusu
  • Anlayış çatışmazlığı
  • Konsentrasiya problemi
  • Perfektsionizm
  • Aşağı enerji səviyyələri
  • Zəif təşkilatçılıq bacarığı
  • Tələbələrə və məktəb işlərinə süründürməçiliyin təsiri 

Ev tapşırıqlarını təxirə salmaq şagirdlərin dərslərinə, qiymətlərinə və hətta ümumi sağlamlığına mənfi təsir göstərə bilər. Şagirdlər daha yüksək səviyyədə məyusluq, günahkarlıq, stres və narahatlıq yaşayırlar, bəzi hallarda depressiya kimi ciddi problemlərlə qarşılaşırlar. Təxirə salmanın təsiri orta məktəb şagirdlərinə daha çox təsir göstərə bilər. Bu şagirdlər təqdimatları son dəqiqəyə qədər süründürən yaşıdlarına nisbətən daha aşağı qiymət almağa meyillidirlər.

Uşaqlarda təxirə salmaq istəyini aradan qaldırmaq üçün nələr edə bilərsiniz? Bu məsləhətləri nəzərdən keçirin və tələbələrin daha məhsuldar olmağa necə başlaya biləcəyini öyrənin. 

Böyük layihələr başlanğıcda çətin ola bilər. Uşağınıza layihəni araşdırma, yazı və redaktə kimi idarə edilə bilən hissələrə ayırmağa kömək edin. Sonra o, layihə tamamlanana qədər hər bir tapşırığı addım-addım həll edə bilər. Bu həm də uşağınızın layihə planlaşdırma və vaxtın idarə edilməsi bacarıqlarını inkişaf etdirməsinə və tətbiq etməsinə kömək edəcək. 

Layihənin şagirdlər üçün mənalı və aktual olmasının yollarını tapmaq onlara onu öz maraqları ilə əlaqələndirməyə kömək edir və başlamaq üçün motivasiya verir. Layihəni uşağınızın maraqlandığı bir şeylə və ya real dünya ssenarisi ilə əlaqələndirin; bu, ev tapşırıqlarını və layihələri daha maraqlı etməyə kömək edə bilər. 

Bəzi uşaqlar uğursuzluqdan qorxduqları və ya gözləntiləri doğrulda bilməyəcəklərini düşündükləri üçün tapşırıqları təxirə salırlar. Övladınızın səylərini və keçmiş nailiyyətlərini göstərməklə özünəinamını artırmaq uşağınızın işinə daha müsbət münasibət bəsləməsinə kömək edə bilər və işə başlamağı asanlaşdırar. 

Uşaqlarınızın fikrinin yayınmasının qarşısını almaq üçün öz işlərini görə biləcəyi xüsusi sakit yerlər yaradın. Bu məkanda uşağınızın ehtiyac duyacağı bütün materialların, o cümlədən qələmlər, kağızlar və pozanlar olduğundan əmin olun. 

Sağlam qidalanma və yuxu vərdişləri uşağınızın malik olduğu enerji miqdarını, eləcə də onun beyin gücünü və diqqətini artırmağa kömək edə bilər. Uşağınızın yuxu rejiminə diqqət yetirin, hər gecə müəyyən edilmiş yuxu vaxtına riayət edin. 

Uğursuzluq və mükəmməl olmamaq qorxusu süründürməçiliyin əsas səbəbləridir. Bir çox şagirdlər üçün bunun öhdəsindən gəlmək çətin ola bilər. Buna görə də valideynlərin uşaqlarına kömək etməsi çox vacibdir. 

Şərhlər

Xəbər lenti

13 mart, 21:23

Emin Əmrullayev Turin Politexnik Universitetinin rektoru ilə görüşüb

13 mart, 19:52

Universitetlərarası Azərbaycan Çempionatının qalibləri müəyyənləşdi

13 mart, 17:31

“Mexanika mühəndisliyində rəqəmsal simulyasiya texnikaları” mövzusunda təlim keçirilib

13 mart, 17:20

Xarici dildə təhsil: Gələcək üçün şans, yoxsa ailə üçün çətinlik?

13 mart, 16:47

Ölkə üzrə 530-a yaxın məcburi köçkünün peşə bacarıqları artırılır

13 mart, 16:30

MDU-da Təhsil ixtisasları üzrə işçi qrupun iclası keçirilib

13 mart, 16:25

Rumıniyanın ali təhsil müəssisələrinə təqaüd proqramı elan edilir

13 mart, 16:20

Gəncədə 100 məcburi köçkün peşə təliminə cəlb edilib

13 mart, 16:08

“Sabahın alimləri” XIV Respublika Müsabiqəsinin II günü – FOTOLAR

13 mart, 15:05

Ənənə və müasirliyi birləşdirən təhsil ocağı – Şəki məktəbindən REPORTAJ

13 mart, 14:45

Xankəndi şəhərində solo konsert keçirilib

13 mart, 13:58

34 ildən sonra – Xankəndi məktəbinin bir dərs günü  

13 mart, 13:40

Xankəndidə suverenlik mövzusunda ilk tədbir keçirilib

13 mart, 12:32

“Nə? Harada? Nə zaman?” – Qalib komanda bu gün seçilir

13 mart, 11:55

Ben Sauter: Azərbaycanın ali təhsil sisteminin beynəlxalq məkanda tanınması artıb

13 mart, 11:43

İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə işləyən müəllimlərin sayı açıqlanıb

13 mart, 11:38

ADNSU tələbələri üçün “Effektiv kommunikasiya” mövzusunda təlim keçirilib

13 mart, 11:31

“Mədən sənayesində qadınların rolunun artırılması” mövzusunda seminar keçirilib

13 mart, 11:11

"Şagirdlərimin sevincini görəndə düşünürəm ki, müəllimlikdən gözəl peşə yoxdur" 

13 mart, 10:57

Nazir yüksək elmi nailiyyətləri olan alimlərlə görüşüb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.