Məktəblər bütün şagirdlər üçün təhlükəsiz, inklüziv və qonaqpərvər məkan olmalıdır, öyrənməyə və sosial əlaqələrə şərait yaratmalıdır. Ancaq bu, həmişə belə olmur. Belə ki, dünyada çox sayda uşaq məktəblərdə və ətraflarında zorakılığa məruz qalır: hər üç şagirddən biri dərs ili ərzində ən azı bir dəfə fiziki hücuma məruz qalıb və hər on şagirddən biri kiber zorakılığa məruz qalıb.
"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, UNESCO uşaqlara "Təhlükəsiz məktəb sizin üçün necə görünür?", "Məktəbdə özünüzü təhlükəsiz hiss etmək üçün nə lazımdır?", “Məktəbiniz, müəllimləriniz və məktəb rəhbərliyi nə edə bilər?”, "Məktəbdəki zorakılıq öyrənməyinizə necə təsir edə bilər?", ''Liderlərə nə demək istərdiniz?'' suallarını ünvanlayıb.
Təhlükəsiz məktəb sizin üçün necə görünür?
- Teiko, 11, Qana: Mən hər kəsin hörmət etdiyi və qəbul edildiyi bir məktəb görmək istərdim. Məsələn, qız uşağı oğlanlar tərəfindən lağa qoyulmamalıdır. Hər kəs qəbul olunarsa və hörmət edilərsə, heç kim digərini aşağılamaz və hamımız öyrənmək üçün rahat olarıq və hər gün məktəbə getməkdən xoşbəxt olarıq.
- Nicole, 15, Kolumbiya: Mənim üçün təhlükəsiz məktəb zorakılıq və ya mühakimə qorxusu olmadan yaşadığımız sülh və harmoniya yeridir.
- Mişel, 11, Zambiya: Təhlükəsiz məktəb sizin mehriban dostlarınız və mehriban müəllimləriniz olduğu yerdir. Dostlarınızın sizi kim olduğunuzla təşviq etdiyi və müəllimlərinizin sizi sevdiyi və qayğı göstərdiyi bir məktəb.
- Viktoriya, 19, Nigeriya: Mənim üçün təhlükəsiz məktəb heç bir müəllimdən qorxmadığım yerdir – bu, müəllim mənimlə pis rəftar edərsə, hökumətin müəllimi cəzalandıra biləcəyi yerdir.
- Caroline, 9, British Islands: Bura zorakılığın olmadığı və insanların bir-birinə və onların fikirlərinə hörmət etdiyi yerdir. Bu, həm də bir-birinizə oyun oynamağa və oyuna daxil olduğunuzu hiss etməyə imkan verir və mehribandır, həmişə dostlarınızın və etibar edə biləcəyiniz insanların olduğu bir yerdir.
Təhlükəsiz hiss etmək üçün nə lazımdır? Məktəbiniz, müəllimləriniz və məktəb rəhbərliyi nə edə bilər?
- Tseten, 17, Nepal: Bizə danışmaq və zorakılığı dayandırmaq üçün cəsarət lazımdır. Məktəbləri daha təhlükəsiz etmək üçün hər məktəbdə psixoloq olmalıdır, fiziki cəza olmamalıdır.
- Sevinc, 20, Namibiya: Məsləhətçi və ehtiyaclarımı anlayan müəllimlərin müntəzəm qeydiyyatı kimi ardıcıl dəstək sistemlərinə ehtiyacım var. Bu, məni narahat etmədən dərslərə daha çox diqqət yetirməyə və akademik cəhətdən təkmilləşməyə kömək edəcək.
- Mariama, 17, Seneqal: Məktəbdə görünən mühafizəçilər kimi artan təhlükəsizlik varlığı. İkincisi, fövqəladə halların idarə edilməsi üzrə işçi heyəti və öyrənənlər üçün müntəzəm təlimlərin keçirilməsi, belə ki, hər kəs problem yarandıqda nə edəcəyini bilsin.
- Hilaru, 10, Kamerun: Müəllimlərin narahatlıqlara ciddi, anlayış və hörmətlə cavab verməsi və həmyaşıdlarının zorakılığa hörmət etməli olduğu ciddi məktəb qaydalarına ehtiyacım var.
- Jeeranan, 19, Tayland: Biz zorakılığı normallaşdırmağı dayandırmalı və hörmət, xeyirxahlıq və empatiya üzərində qurulmuş bir mədəniyyət yaratmalıyıq. Əvvəlcə bu barədə danışmağa başlaya bilərik. Bir-birimizi dinləyəndə sözlərimizin və hərəkətlərimizin bir-birimizə necə təsir etdiyini öyrənməyə başlayırıq.
Məktəbdəki zorakılıq öyrənməyinizə necə təsir edir?
- Shebab, 16, Suriya Ərəb Respublikası: Doqquzuncu sinfə çatana qədər məni təhqir etdilər, bu da məni məktəbdən uzaqlaşdırdı. İlk dəfə qeydiyyatdan keçəndə çox xoşbəxt idim və ən yaxşı tələbələrdən biri idim, lakin zorakılığa məruz qalanda qiymətlərim aşağı düşdü.
- Dhriti, 16, Hindistan: Mən zorakılığın dağıdıcı təsirlərini gördüm: bu, inam problemlərinə səbəb ola bilər, akademik performansa və psixi sağlamlığa təsir edə bilər. Biz başqalarına empatiya və mehribanlıqla yanaşmalıyıq və zorakılıq davranışının geniş miqyaslı nəticələrinə sahib olmalıyıq.
- Mimi, 15, Mali: Özümü qorunan hiss etmək mənə məktəbdə daha yaxşı nəticə göstərməyə və hər gün daha çox öyrənməyə kömək edir. Bir qız kimi bu, mənə universitetdə təhsilimi davam etdirməyə imkan verir.
- Rozaria, 12, Zambiya: Bu, məni məktəbi sevdirəcək və heç vaxt onu əldən verməyəcək, çünki bilirəm ki, sevimli müəllimlərimi tapacaq və diqqətimi təhsilimə cəmləşdirə biləcəyəm.
- Khun, 22, Tayland: Bölgəmizdə hər üç şagirddən biri zorakılığa məruz qaldıqlarını bildirir və özlərini təcrid olunmuş saysız-hesabsız gənclər üçün əsl ağrı var. Məktəblərdə qorxu mühiti yarandıqda, öyrənmə mənasız olur və potensialımız boğulur.
Liderlərə nə demək istərdiniz?
- Xədicə, Nigeriya: Mən dünya liderlərini uşaqları müdafiə edəcək və hər bir uşaq üçün təhsili təmin edəcək maliyyə, qanunlar və siyasətlər təmin etmək üçün əllərindən gələni etməyə çağırıram.
- Laura, 7, Portuqaliya: Kaş ki, daha çox polisə ehtiyacımız olmasaydı və liderlər və məktəblər daha çox insana xeyirxah olmağı və qaydalara əməl etməyi öyrətsin ki, bir-birinə zərər verən olmasın və bütün uşaqlar xoşbəxt olsunlar və təhlükəsiz.
- Innocent, 19, Namibiya: Mən liderləri zorakılığa qarşı hərtərəfli siyasətlər, təhsil proqramları və dəstək xidmətləri vasitəsilə təhlükəsiz və inklüziv məktəb mühiti yaratmağa üstünlük verməyə çağırıram. Liderlər tələbələrin narahatlıqlarını fəal şəkildə dinləməli, zorakılıq davranışlarına qarşı tez tədbirlər görməlidir və həm qarşısının alınması, həm də müdaxilə üçün resurslar təmin etməlidir.
- Mardiya, 10, Qana: Məktəbin divarlarının arxasında çoxlu fəaliyyət var. Məktəbə gələndə qorxuram və bəzən utanıram. Mən istərdim ki, rəhbərlər məktəb ətrafını xüsusilə mexaniklər və satıcılarla tənzimləsinlər.
- Çanatip, 20, Tayland: Məktəbəqədər müəllim kimi mən liderlərimizi məktəblərimizin zorakılıq və zorakılıqdan azad inkişaf sığınacağı olmasını təmin etmək üçün bizi qorumağa, maarifləndirməyə və gücləndirməyə çağırıram.
UNESCO təhlükəsiz və inklüziv təhsil sistemlərinə doğru irəliləyişin sürətləndirilməsində hökumətləri və tərəfdaşları dəstəkləməyə sadiqdir və aşağıdakıları davam etdirəcək:
- Zorakılığın qarşısının alınması kontekstində psixi sağlamlıq və psixososial dəstək çərçivəsini gücləndirmək.
- Gender-transformativ yanaşmaları müdafiə edin və məktəb zorakılığının gender ölçülərinə toxunmaq.
- Təhlükəsiz, inklüziv öyrənmə mühiti yaratmaq və saxlamaq üçün müəllimləri dəstəkləmək.
Adlar şərti olaraq verilib.
Mənbə: https://www.unesco.org/en/articles/can-you-hear-us-learners-call-safe-and-inclusive-schools?hub=343
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
Bölmələrimiz
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)