Bütün xəbərlər
5 fevral, 16:37

Təhsil yalnız nəzəri biliklərin verilməsi ilə məhdudlaşmamalıdır. Xüsusilə xüsusi qayğıya ehtiyacı olan tələbələr üçün real həyat bacarıqlarını öyrətmək vacibdir. “Chalkbeat Indiana”da dərc edilən məqalədə Laura Hinzin Damar Charter Akademiyasında apardığı təcrübələr məhz bunu sübut edir. O, tələbələrə yalnız akademik biliklər deyil, həm də həyat üçün zəruri olan praktiki bacarıqları öyrədir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, Hinzin tətbiq etdiyi “LONN günü” yanaşması tələbələri məktəbin divarlarından kənara çıxarır və onları real dünya ilə tanış edir. Poçt ofisinə baş çəkmək, ərzaq mağazasında alış-veriş etmək və ya dövlət idarələrini ziyarət etmək kimi fəaliyyətlər tələbələrə gündəlik həyatda qarşılaşacaqları situasiyalara hazırlaşmaq imkanı yaradır. Belə bir təhsil modeli yalnız xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün deyil, bütün tələbələr üçün faydalıdır. Təcrübəyə əsaslanan öyrənmə modeli onların bacarıqlarını inkişaf etdirməyə və müstəqillik qazanmalarına kömək edir. 

Hinzin yanaşmasının digər bir mühüm tərəfi tələbələri müxtəlif təcrübə proqramlarına yönləndirməsidir. Bu, onların gələcək iş həyatına hazırlığı baxımından çox vacibdir. Müəyyən bir peşə sahəsində real təcrübə qazanmaq tələbələrin gələcəkdə özlərini daha inamlı hiss etmələrinə və əmək bazarına daha yaxşı inteqrasiya olunmalarına şərait yaradır. 

Hinzin nümunəsi bizə göstərir ki, ənənəvi sinif dərsləri ilə yanaşı, real həyat təcrübələrinə əsaslanan tədris metodları da əhəmiyyətli yer tutmalıdır. Xüsusilə inklüziv təhsil üçün bu cür yanaşmalar vacibdir. Təhsilin məqsədi yalnız nəzəri bilik vermək deyil, həm də tələbələri müstəqil həyata hazırlamaq olmalıdır. 

Laura Hinzin yanaşması bütün təhsil sistemləri üçün vacib bir dərsdir: təhsil real həyatla əlaqələndirilməli, tələbələrə müstəqillik və praktiki bacarıqlar qazandırmalıdır. Bu yanaşma, yalnız xüsusi təhsil müəssisələri üçün deyil, ümumilikdə təhsil sistemində geniş tətbiq edilməlidir. Təhsilin məqsədi təkcə yaxşı tələbə yetişdirmək deyil, həm də cəmiyyətə faydalı və müstəqil fərdlər formalaşdırmaqdır. 

Şərhlər

Xəbər lenti

2 may, 20:20

Müəllimlik Peşəsi üzrə Beynəlxalq Sammit

2 may, 19:25

“Avropada məktəb direktorlarının, müəllimlərin əməkhaqları və müavinətləri 2022/2023”

2 may, 17:50

Elmi inteqrasiyanın yeni mərhələsi: Batabat Astrofizika Rəsədxanasının üstünlükləri və imkanları

2 may, 17:48

Tarix fənni üzrə RFO-nun final turunun ilkin nəticələri elan edildi

2 may, 17:31

6 apreldə keçirilmiş imtahanlarda 8 nəfərin nəticələri ləğv edilib

2 may, 17:20

Naxçıvana ilk medalı gətirən şagird – Süni intellektli robot da hazırlayıb

2 may, 17:16

Aprelin 6-da keçirilmiş imtahanların nəticələri açıqlandı

2 may, 17:03

“Müasir metodist” layihəsinin müsahibə mərhələsi davam edir

2 may, 16:59

“Məktəblinin hüquq bələdçisi” layihəsinə start verilir

2 may, 16:47

Tələbə qəbulu qaydalarında bəzi dəyişikliklər edilib

2 may, 16:43

“Şahin” hərbi idman oyunlarının zona mərhələsi keçirilir

2 may, 16:30

Qazaxıstanın "500 alim" layihəsi – Beynəlxalq təcrübə

2 may, 16:30

Suraxanı məktəbliləri “Ədibin Evi”ndə xalçaçılıq irsimizlə tanış olublar

2 may, 16:27

Narkomaniya ilə mübarizə mövzusunda tədbir keçirilib

2 may, 16:24

Ötən ay xaricdə təhsil alan 351 nəfərin diplomu tanınıb

2 may, 16:07

Tələbələr üçün 1500-dən çox iş və təcrübə imkanı – Kimlər yararlandılar?

2 may, 15:37

Aqrar sığorta eksperti olmaq üçün tələb olunan ixtisaslarda dəyişiklik edilib

2 may, 15:29

ADPU-da növbəti dəfə "Mən rəhbər olsam” layihəsi keçirilib

2 may, 15:23

Apellyasiya Komissiyası fəaliyyətə başlayacaq

2 may, 15:05

Bəzi universitetlərin magistraturalarına qəbul qaydası dəyişib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.