Bütün xəbərlər
5 fevral, 16:37

Təhsil yalnız nəzəri biliklərin verilməsi ilə məhdudlaşmamalıdır. Xüsusilə xüsusi qayğıya ehtiyacı olan tələbələr üçün real həyat bacarıqlarını öyrətmək vacibdir. “Chalkbeat Indiana”da dərc edilən məqalədə Laura Hinzin Damar Charter Akademiyasında apardığı təcrübələr məhz bunu sübut edir. O, tələbələrə yalnız akademik biliklər deyil, həm də həyat üçün zəruri olan praktiki bacarıqları öyrədir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, Hinzin tətbiq etdiyi “LONN günü” yanaşması tələbələri məktəbin divarlarından kənara çıxarır və onları real dünya ilə tanış edir. Poçt ofisinə baş çəkmək, ərzaq mağazasında alış-veriş etmək və ya dövlət idarələrini ziyarət etmək kimi fəaliyyətlər tələbələrə gündəlik həyatda qarşılaşacaqları situasiyalara hazırlaşmaq imkanı yaradır. Belə bir təhsil modeli yalnız xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün deyil, bütün tələbələr üçün faydalıdır. Təcrübəyə əsaslanan öyrənmə modeli onların bacarıqlarını inkişaf etdirməyə və müstəqillik qazanmalarına kömək edir. 

Hinzin yanaşmasının digər bir mühüm tərəfi tələbələri müxtəlif təcrübə proqramlarına yönləndirməsidir. Bu, onların gələcək iş həyatına hazırlığı baxımından çox vacibdir. Müəyyən bir peşə sahəsində real təcrübə qazanmaq tələbələrin gələcəkdə özlərini daha inamlı hiss etmələrinə və əmək bazarına daha yaxşı inteqrasiya olunmalarına şərait yaradır. 

Hinzin nümunəsi bizə göstərir ki, ənənəvi sinif dərsləri ilə yanaşı, real həyat təcrübələrinə əsaslanan tədris metodları da əhəmiyyətli yer tutmalıdır. Xüsusilə inklüziv təhsil üçün bu cür yanaşmalar vacibdir. Təhsilin məqsədi yalnız nəzəri bilik vermək deyil, həm də tələbələri müstəqil həyata hazırlamaq olmalıdır. 

Laura Hinzin yanaşması bütün təhsil sistemləri üçün vacib bir dərsdir: təhsil real həyatla əlaqələndirilməli, tələbələrə müstəqillik və praktiki bacarıqlar qazandırmalıdır. Bu yanaşma, yalnız xüsusi təhsil müəssisələri üçün deyil, ümumilikdə təhsil sistemində geniş tətbiq edilməlidir. Təhsilin məqsədi təkcə yaxşı tələbə yetişdirmək deyil, həm də cəmiyyətə faydalı və müstəqil fərdlər formalaşdırmaqdır. 

Şərhlər

Xəbər lenti

17 iyun, 22:12

Nazir: Ali təhsil müəssisələrimizin “THE Impact 2025”dəki nəticələri ürəkaçandır

17 iyun, 21:00

“Qlobal Dayanıqlı İnkişaf Konqresi”ndə elm və təhsil sahəsində Azərbaycan təcrübəsi paylaşılıb

17 iyun, 20:24

Mətin Kərimli: Müəllim və direktorlarda liderlik xüsusiyyətləri olmalıdır

17 iyun, 20:22

Sertifikatlaşdırmadan keçən müəllimlərin dərs yükü nə qədər artırılıb?

17 iyun, 18:22

STEAM’ool olimpiadasının final mərhələsinin qalibləri elan olunub

17 iyun, 18:01

“Finala çıxacağıma inanmırdılar” – RFO qalibləri danışırlar

17 iyun, 17:50

ADNSU-da “Materialşünaslıq elmi və texnologiyası” mövzusunda seminar keçirilib

17 iyun, 17:50

Təhsildə fasilə olmur, o sadəcə formasını dəyişir

17 iyun, 17:49

Təhsildə liderliyə gedən yol – REPORTAJ

17 iyun, 17:39

“Azercell Cup 2025” müsabiqəsinin qalibləri elan olundu

17 iyun, 17:38

Qubada "Nə? Harada? Nə zaman" oyunu üzrə açıq kubok keçirilib

17 iyun, 17:32

ADA ilə BOC arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb

17 iyun, 17:13

“BilBacar”da fərqlənən rayonlar və məktəblər açıqlandı – MÜSAHİBƏ

17 iyun, 17:05

Nazir müavini Türkiyənin Milli Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti ilə görüşüb

17 iyun, 17:00

Əldə olunan uğurlu nəticə əzm və məqsədyönlü çalışmanın nəticəsidir

17 iyun, 16:24

Metin Yener: Türkiyə universitetləri NDU ilə birgə proqramlar hazırlaya bilər 

17 iyun, 16:24

Texnologiya bizi idarə etməsin, biz onu idarə edək

17 iyun, 15:56

Nazir müavini: Təhsilin məqsədi şagirdləri savadlı, yaradıcı və kompetent cəmiyyət üzvü kimi yetişdirməkdir

17 iyun, 15:53

Nəzakət Mehdiyeva: Sertifikasiya imtahanına asan suallar salınması təsadüfi deyil

17 iyun, 15:50

Azərbaycan və Türkiyə arasında peşə təhsili sahəsində əməkdaşlığa dair görüş keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.