Bütün xəbərlər
3 fevral, 17:10

Tələbələrdən yüksəkkeyfiyyətli iş gözləyiriksə, ilk növbədə, onlara bu keyfiyyəti necə əldə edəcəklərini göstərməliyik. Mükəmməl işin nümunələrini təqdim etmək, qiymətləndirmə meyarlarını aydınlaşdırmaq və düşünmə prosesini izah etmək onların gözləntiləri daha yaxşı anlamasına kömək edir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, müəllimlər yalnız yekun nəticəni deyil, həmin nəticəyə gedən yolu da tələbələrə göstərməlidirlər. Məsələn, bir esse yazmaq tapşırıldıqda tələbələrə yalnız mövzu vermək kifayət deyil. Mövzu üzrə məqalə araşdırmaq, əsas ideyaları müəyyənləşdirmək, məntiqi quruluş yaratmaq və nəhayət, esse yazmaq kimi mərhələləri izah etmək tələbələrin işini asanlaşdırar.

Bundan əlavə, tapşırıqları real həyata uyğunlaşdırmaq tələbələrin marağını artırır. Əgər bir tapşırıq gündəlik həyatla əlaqəlidirsə, tələbələr onun əhəmiyyətini daha dərindən anlayırlar. Riyaziyyat dərsində sadə məsələlər əvəzinə real biznesin inkişaf templərini hesablamaq, tarixi hadisələri analiz edərkən müasir problemlərlə müqayisə aparmaq və ya elm fənlərində laboratoriya təcrübələrinə yer vermək tələbələrin mövzuya olan diqqətini artırır. Onlar tapşırıqların yalnız qiymət almaq üçün deyil, real bacarıqları inkişaf etdirmək üçün olduğunu başa düşməlidirlər.

Mərhələli yanaşma da tələbələrin keyfiyyətli iş təqdim etməsinə müsbət təsir göstərir. Böyük həcmli tapşırıqların daha kiçik hissələrə bölünməsi onların sistemli işləməsinə kömək edir. Əgər tələbələr bir layihəni mərhələ-mərhələ yerinə yetirib, hər hissə üzrə rəy ala bilsələr, yekun nəticə daha keyfiyyətli olar. Kiçik addımlarla irəliləmək həm onların vaxtı düzgün idarə etməsinə kömək edir, həm də iş yükünü azaltmaqla daha məhsuldar çalışmalarına imkan yaradır.

Bütün bunlarla yanaşı, müəllimlərin tələbələrə qarşı yüksək gözləntiləri qoruması vacibdir. Onların potensialına inanmaq və “sən bu işin öhdəsindən gələ bilərsən!” kimi ifadələrlə motivasiya vermək tələbələri daha yaxşı nəticə əldə etməyə təşviq edir. 

Tələbələrin işlərinə verdiyimiz rəy də bu prosesdə mühüm rol oynayır. Əgər bir işin keyfiyyəti aşağıdırsa, onu dərhal qiymətləndirib keçmək əvəzinə, tələbəyə düzəlişlər etmək üçün fürsət vermək daha faydalıdır. Məsələn, bir tələbə aşağı səviyyədə esse təqdim edirsə, ona yazısını yenidən işləməsi üçün rəy vermək və ikinci dəfə təqdim etməyə imkan yaratmaq onun inkişafına müsbət təsir göstərə bilər.

Keyfiyyətli iş təqdim etməyi vərdiş halına çevirmək üçün tələbələrin öz bacarıqlarına güvənməsinə və öyrənmə prosesinə dəyər verməsinə kömək etmək lazımdır. Bunun üçün müəllimlərin rol modeli olması, motivasiyaedici mühit yaratması və tələbələrə dəstək göstərməsi əsas amillərdəndir.

Şərhlər

Xəbər lenti

17 avqust, 12:19

Ekspert: Müəllimlərdən əvvəl onları hazırlayan müəllimlər sertifikasiya olunmalıdır

16 avqust, 12:45

Qarabağ Universiteti “Enactus Azərbaycan” Milli Yarışının qalibi olub

16 avqust, 12:40

“Qafqazinfo” 15 yaşını qeyd edir

16 avqust, 12:28

BANM-in 34 məzunu Dövlət Proqramına qəbul olunub

16 avqust, 11:07

MİQ üzrə müsabiqənin müsahibə mərhələsinə start verilir 

15 avqust, 23:17

Gəncə məktəbliləri "AROVC 2025" yarışının qalibi olublar

15 avqust, 18:59

ADNSU ilə Çin universitetləri arasında təhsil və elm sahəsində əməkdaşlıq müzakirə edilib

15 avqust, 18:16

Peşə təhsili üzrə boş qalan plan yerlərinə tələbə qəbulunun vaxtı açıqlandı 

15 avqust, 18:10

Peşə təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI 

15 avqust, 17:16

Yerdəyişmə imtahanla aparılan lisey və gimnaziyalara qəbul başlayır

15 avqust, 17:02

SDU ilə Bayburt Universiteti arasında əməkdaşlıq qurulur

15 avqust, 16:57

“Mərkəzi Asiya+ Akselerasiya” proqramı çərçivəsində “bootcamp” keçirilir

15 avqust, 16:40

Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar

15 avqust, 16:21

Tələbələr sahibkara çevrilirlər – Qəbələdə başlayan layihə Bakıda davam edəcək

15 avqust, 15:36

Təhsilə ayrılan investisiya açıqlanıb

15 avqust, 14:54

Hansı universitetlər müəllimlik ixtisaslarına qəbulu dayandırdı? 

15 avqust, 14:50

Ən bahalı universitetlərimiz: illik təhsil haqqı nə qədərdir? – SİYAHI

15 avqust, 14:11

Ali məktəblərdə pedaqoji ixtisasların təhsil haqları nə qədər artıb? – ARAŞDIRMA

15 avqust, 14:02

Gəncədə beynəlxalq şahmat festivalı keçiriləcək

15 avqust, 13:35

Türkiyə III yerdə: 25 DP iştirakçısı təhsil üçün bu ölkəni seçib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.