Tələbələrdən yüksəkkeyfiyyətli iş gözləyiriksə, ilk növbədə, onlara bu keyfiyyəti necə əldə edəcəklərini göstərməliyik. Mükəmməl işin nümunələrini təqdim etmək, qiymətləndirmə meyarlarını aydınlaşdırmaq və düşünmə prosesini izah etmək onların gözləntiləri daha yaxşı anlamasına kömək edir.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, müəllimlər yalnız yekun nəticəni deyil, həmin nəticəyə gedən yolu da tələbələrə göstərməlidirlər. Məsələn, bir esse yazmaq tapşırıldıqda tələbələrə yalnız mövzu vermək kifayət deyil. Mövzu üzrə məqalə araşdırmaq, əsas ideyaları müəyyənləşdirmək, məntiqi quruluş yaratmaq və nəhayət, esse yazmaq kimi mərhələləri izah etmək tələbələrin işini asanlaşdırar.
Bundan əlavə, tapşırıqları real həyata uyğunlaşdırmaq tələbələrin marağını artırır. Əgər bir tapşırıq gündəlik həyatla əlaqəlidirsə, tələbələr onun əhəmiyyətini daha dərindən anlayırlar. Riyaziyyat dərsində sadə məsələlər əvəzinə real biznesin inkişaf templərini hesablamaq, tarixi hadisələri analiz edərkən müasir problemlərlə müqayisə aparmaq və ya elm fənlərində laboratoriya təcrübələrinə yer vermək tələbələrin mövzuya olan diqqətini artırır. Onlar tapşırıqların yalnız qiymət almaq üçün deyil, real bacarıqları inkişaf etdirmək üçün olduğunu başa düşməlidirlər.
Mərhələli yanaşma da tələbələrin keyfiyyətli iş təqdim etməsinə müsbət təsir göstərir. Böyük həcmli tapşırıqların daha kiçik hissələrə bölünməsi onların sistemli işləməsinə kömək edir. Əgər tələbələr bir layihəni mərhələ-mərhələ yerinə yetirib, hər hissə üzrə rəy ala bilsələr, yekun nəticə daha keyfiyyətli olar. Kiçik addımlarla irəliləmək həm onların vaxtı düzgün idarə etməsinə kömək edir, həm də iş yükünü azaltmaqla daha məhsuldar çalışmalarına imkan yaradır.
Bütün bunlarla yanaşı, müəllimlərin tələbələrə qarşı yüksək gözləntiləri qoruması vacibdir. Onların potensialına inanmaq və “sən bu işin öhdəsindən gələ bilərsən!” kimi ifadələrlə motivasiya vermək tələbələri daha yaxşı nəticə əldə etməyə təşviq edir.
Tələbələrin işlərinə verdiyimiz rəy də bu prosesdə mühüm rol oynayır. Əgər bir işin keyfiyyəti aşağıdırsa, onu dərhal qiymətləndirib keçmək əvəzinə, tələbəyə düzəlişlər etmək üçün fürsət vermək daha faydalıdır. Məsələn, bir tələbə aşağı səviyyədə esse təqdim edirsə, ona yazısını yenidən işləməsi üçün rəy vermək və ikinci dəfə təqdim etməyə imkan yaratmaq onun inkişafına müsbət təsir göstərə bilər.
Keyfiyyətli iş təqdim etməyi vərdiş halına çevirmək üçün tələbələrin öz bacarıqlarına güvənməsinə və öyrənmə prosesinə dəyər verməsinə kömək etmək lazımdır. Bunun üçün müəllimlərin rol modeli olması, motivasiyaedici mühit yaratması və tələbələrə dəstək göstərməsi əsas amillərdəndir.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
Bölmələrimiz
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)