Bütün xəbərlər
5 fevral, 19:00

Son illərdə təhsil sistemində tələbəyönümlü metodların populyarlığı artıb. Layihə əsaslı və tədqiqatyönlü təlim yanaşmaları tələbələrin müstəqil düşünmə və problem həlletmə bacarıqlarını inkişaf etdirməyə yönəlib. Lakin Ceremi Kaplanın “Chalkbeat” New York üçün yazdığı məqalədə vurğulandığı kimi, bu yanaşmalar hər zaman bütün tələbələr üçün effektiv olmur. Kaplan təcrübəsinə əsaslanaraq, açıq izah (explicit instruction) metodunun tələbələr üçün daha aydın və strukturlaşdırılmış öyrənmə imkanı yaratdığını qeyd edir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, açıq izah dedikdə müəllimin əvvəlcə yeni anlayış və bacarıqları nümayiş etdirdiyi (“I do” - mən edirəm), daha sonra tələbələrlə birlikdə məşq etdiyi (“We do” - biz edirik) və nəhayət, onların müstəqil işləməsinə şərait yaratdığı (“You do” - sən edirsən) bir yanaşma nəzərdə tutulur. Bu metod xüsusilə akademik çətinlik çəkən və ya yeni konseptləri öyrənməyə ehtiyacı olan tələbələr üçün vacibdir. Kaplanın vurğuladığı kimi, bu, sadəcə ənənəvi “müəllim danışır, tələbə dinləyir” modeli deyil; əksinə, tələbələrin mərhələli şəkildə müstəqilliyə keçidini təmin edən effektiv bir üsuldur. 

Bu metod oxu və savadlılıq sahəsində də geniş şəkildə tətbiq olunur. Son illərdə təhsil tədqiqatlarında fonetikaya əsaslanan “oxu elmi” (science of reading) yanaşmalarının effektivliyi sübut olunub. Açıq izah metodları da bu istiqamətdə mühüm rol oynayır, çünki fonetik öyrənmə tələbələrə sözləri necə səs-səs analiz etməyi və anlamlandırmağı öyrədir. Kaplanın qeyd etdiyi kimi, fonetika əsaslı tədris üsullarının uğuru açıq izahın əhəmiyyətini bir daha təsdiqləyir. 

Bəzi mütəxəssislər hesab edir ki, açıq izah yaradıcı və tələbəyönümlü yanaşmaların əhəmiyyətini azaldır. Lakin Kaplanın məqaləsində vurğulandığı kimi, açıq izah tədqiqat əsaslı və layihə əsaslı təlim metodları ilə birlikdə istifadə edildikdə daha uğurlu nəticələr verir. Belə bir balans, tələbələrin həm praktik bacarıqlarını inkişaf etdirməsinə, həm də öz öyrənmə proseslərini daha dərindən dərk etməsinə imkan yaradır. 

Təhsil sistemində dəbdə olan yeni yanaşmaları kor-koranə tətbiq etmək əvəzinə, onların real effektivliyini nəzərə almaq vacibdir. Kaplanın təcrübəsi və elmi araşdırmalar sübut edir ki, açıq izah metodları bir çox tələbə üçün daha əlçatan və effektiv öyrənmə mühiti yaradır. Ona görə də müəllimlər tədris prosesində müxtəlif metodların harmonik birləşməsinə üstünlük verməli, hər bir tələbənin fərdi ehtiyaclarını nəzərə almalıdırlar. 

Şərhlər

Xəbər lenti

17 avqust, 12:19

Ekspert: Müəllimlərdən əvvəl onları hazırlayan müəllimlər sertifikasiya olunmalıdır

16 avqust, 12:45

Qarabağ Universiteti “Enactus Azərbaycan” Milli Yarışının qalibi olub

16 avqust, 12:40

“Qafqazinfo” 15 yaşını qeyd edir

16 avqust, 12:28

BANM-in 34 məzunu Dövlət Proqramına qəbul olunub

16 avqust, 11:07

MİQ üzrə müsabiqənin müsahibə mərhələsinə start verilir 

15 avqust, 23:17

Gəncə məktəbliləri "AROVC 2025" yarışının qalibi olublar

15 avqust, 18:59

ADNSU ilə Çin universitetləri arasında təhsil və elm sahəsində əməkdaşlıq müzakirə edilib

15 avqust, 18:16

Peşə təhsili üzrə boş qalan plan yerlərinə tələbə qəbulunun vaxtı açıqlandı 

15 avqust, 18:10

Peşə təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI 

15 avqust, 17:16

Yerdəyişmə imtahanla aparılan lisey və gimnaziyalara qəbul başlayır

15 avqust, 17:02

SDU ilə Bayburt Universiteti arasında əməkdaşlıq qurulur

15 avqust, 16:57

“Mərkəzi Asiya+ Akselerasiya” proqramı çərçivəsində “bootcamp” keçirilir

15 avqust, 16:40

Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar

15 avqust, 16:21

Tələbələr sahibkara çevrilirlər – Qəbələdə başlayan layihə Bakıda davam edəcək

15 avqust, 15:36

Təhsilə ayrılan investisiya açıqlanıb

15 avqust, 14:54

Hansı universitetlər müəllimlik ixtisaslarına qəbulu dayandırdı? 

15 avqust, 14:50

Ən bahalı universitetlərimiz: illik təhsil haqqı nə qədərdir? – SİYAHI

15 avqust, 14:11

Ali məktəblərdə pedaqoji ixtisasların təhsil haqları nə qədər artıb? – ARAŞDIRMA

15 avqust, 14:02

Gəncədə beynəlxalq şahmat festivalı keçiriləcək

15 avqust, 13:35

Türkiyə III yerdə: 25 DP iştirakçısı təhsil üçün bu ölkəni seçib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.