Bütün xəbərlər
5 fevral, 19:00

Son illərdə təhsil sistemində tələbəyönümlü metodların populyarlığı artıb. Layihə əsaslı və tədqiqatyönlü təlim yanaşmaları tələbələrin müstəqil düşünmə və problem həlletmə bacarıqlarını inkişaf etdirməyə yönəlib. Lakin Ceremi Kaplanın “Chalkbeat” New York üçün yazdığı məqalədə vurğulandığı kimi, bu yanaşmalar hər zaman bütün tələbələr üçün effektiv olmur. Kaplan təcrübəsinə əsaslanaraq, açıq izah (explicit instruction) metodunun tələbələr üçün daha aydın və strukturlaşdırılmış öyrənmə imkanı yaratdığını qeyd edir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, açıq izah dedikdə müəllimin əvvəlcə yeni anlayış və bacarıqları nümayiş etdirdiyi (“I do” - mən edirəm), daha sonra tələbələrlə birlikdə məşq etdiyi (“We do” - biz edirik) və nəhayət, onların müstəqil işləməsinə şərait yaratdığı (“You do” - sən edirsən) bir yanaşma nəzərdə tutulur. Bu metod xüsusilə akademik çətinlik çəkən və ya yeni konseptləri öyrənməyə ehtiyacı olan tələbələr üçün vacibdir. Kaplanın vurğuladığı kimi, bu, sadəcə ənənəvi “müəllim danışır, tələbə dinləyir” modeli deyil; əksinə, tələbələrin mərhələli şəkildə müstəqilliyə keçidini təmin edən effektiv bir üsuldur. 

Bu metod oxu və savadlılıq sahəsində də geniş şəkildə tətbiq olunur. Son illərdə təhsil tədqiqatlarında fonetikaya əsaslanan “oxu elmi” (science of reading) yanaşmalarının effektivliyi sübut olunub. Açıq izah metodları da bu istiqamətdə mühüm rol oynayır, çünki fonetik öyrənmə tələbələrə sözləri necə səs-səs analiz etməyi və anlamlandırmağı öyrədir. Kaplanın qeyd etdiyi kimi, fonetika əsaslı tədris üsullarının uğuru açıq izahın əhəmiyyətini bir daha təsdiqləyir. 

Bəzi mütəxəssislər hesab edir ki, açıq izah yaradıcı və tələbəyönümlü yanaşmaların əhəmiyyətini azaldır. Lakin Kaplanın məqaləsində vurğulandığı kimi, açıq izah tədqiqat əsaslı və layihə əsaslı təlim metodları ilə birlikdə istifadə edildikdə daha uğurlu nəticələr verir. Belə bir balans, tələbələrin həm praktik bacarıqlarını inkişaf etdirməsinə, həm də öz öyrənmə proseslərini daha dərindən dərk etməsinə imkan yaradır. 

Təhsil sistemində dəbdə olan yeni yanaşmaları kor-koranə tətbiq etmək əvəzinə, onların real effektivliyini nəzərə almaq vacibdir. Kaplanın təcrübəsi və elmi araşdırmalar sübut edir ki, açıq izah metodları bir çox tələbə üçün daha əlçatan və effektiv öyrənmə mühiti yaradır. Ona görə də müəllimlər tədris prosesində müxtəlif metodların harmonik birləşməsinə üstünlük verməli, hər bir tələbənin fərdi ehtiyaclarını nəzərə almalıdırlar. 

Şərhlər

Xəbər lenti

14 mart, 11:10

11 mindən çox bağça müəllimi diaqnostik qiymətləndirmədən keçib

14 mart, 11:04

Bağçalara 78 müdir və 416 tərbiyəçi-müəllim müsabiqə ilə işə qəbul edilib

14 mart, 11:00

Direktorlarının maaşlarına 1500 manatadək əlavələr edilib - HESABAT

14 mart, 10:58

Dövlət büdcəsindən elm və təhsilə ayrılan xərclər artıb

14 mart, 10:58

Ötən il ləğv edilmiş, yeni yaradılmış və təyinatı dəyişdirilmiş məktəblər - SİYAHI

14 mart, 10:55

Emin Əmrullayev: Müəllimlik qürurlu, lakin çətin peşədir

14 mart, 10:45

Universitetlərə qəbulun ikinci mərhələsi üçün sınaq imtahanı keçiriləcək

14 mart, 10:36

Kornel metodu öyrənməyi öyrədir

14 mart, 10:33

Sabah peşə məktəblərinə işə qəbul üzrə imtahan keçiriləcək

14 mart, 10:23

İsveç məktəblərində smartfonlardan istifadə qadağan ediləcək

14 mart, 09:56

Qazaxıstanlı tələbələr ADNSU-da təcrübə keçiblər

14 mart, 09:48

Tələbələr dağ-mədən sənayesində inşaat mühəndisliyinin rolu barədə məlumatlandırılıb

13 mart, 21:23

Emin Əmrullayev Turin Politexnik Universitetinin rektoru ilə görüşüb

13 mart, 19:52

Universitetlərarası Azərbaycan Çempionatının qalibləri müəyyənləşdi

13 mart, 17:31

“Mexanika mühəndisliyində rəqəmsal simulyasiya texnikaları” mövzusunda təlim keçirilib

13 mart, 17:20

Xarici dildə təhsil: Gələcək üçün şans, yoxsa ailə üçün çətinlik?

13 mart, 16:47

Ölkə üzrə 530-a yaxın məcburi köçkünün peşə bacarıqları artırılır

13 mart, 16:30

MDU-da Təhsil ixtisasları üzrə işçi qrupun iclası keçirilib

13 mart, 16:25

Rumıniyanın ali təhsil müəssisələrinə təqaüd proqramı elan edilir

13 mart, 16:20

Gəncədə 100 məcburi köçkün peşə təliminə cəlb edilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.