Bütün xəbərlər
30 yanvar, 13:10

Müasir təhsil sistemində inklüziv öyrənmə mühiti yaratmaq getdikcə daha vacib bir mövzuya çevrilir. Fərqli bacarıq səviyyələrinə, öyrənmə üslublarına və ehtiyaclara malik tələbələrin bir sinif daxilində uğur qazanmasını təmin etmək üçün Universal Dizaynla Öyrənmə (UDL - Universal Design for Learning) yanaşması mühüm bir çərçivə təqdim edir. UDL-in əsas məqsədi tədris prosesini elə qurmaqdır ki, bütün tələbələr öz potensiallarını tam şəkildə açıb göstərə bilsinlər. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu yanaşma tələbələrin bilikləri necə qəbul etdikləri, onları necə anladıqları və öyrəndiklərini necə ifadə etdikləri ilə bağlı çevik və fərdiləşdirilmiş yollar təqdim edir. Məsələn, bəzi tələbələr vizual materiallardan daha yaxşı öyrənir, digərləri isə praktiki məşğələlərdən faydalanır. UDL prinsipləri müəllimlərə bu fərqliliyi nəzərə alaraq dərs planlarını hazırlamağa və hər bir tələbəyə uyğun öyrənmə imkanları yaratmağa kömək edir. 

Araşdırmalar göstərir ki, tələbələr öyrənməni öz maraqları və güclü tərəfləri ilə əlaqələndirəndə dərsə olan maraqları artır. Buna görə də tələbəyönümlü yanaşmaların tədris prosesinə daxil edilməsi onların təhsil uğurlarını artırır. Xüsusilə də UDL çərçivəsində birbaşa təlim, tələbəyönümlü öyrənmə və multimodal ifadə vasitələrinin istifadəsi təhsildə inklüzivliyi təmin etməyə kömək edir. 

Bəzi tədqiqatçılar və pedaqoqlar hesab edirlər ki, ənənəvi müəllimyönümlü dərs metodları tələbələrin müstəqil öyrənmə bacarıqlarını məhdudlaşdıra bilər. Bunun əksinə, birbaşa təlim öyrənmə strategiyalarını açıq şəkildə təqdim etməklə və tələbələrə təcrübə üçün konkret dəstək verməklə onların müstəqilliyini artırır. Əsas məsələ bu metodları balanslı şəkildə tətbiq etmək və tələbələrə öyrəndiklərini tətbiq etməyə vaxt və məkan yaratmaqdır. 

Bunun üçün multimodal ifadə imkanları vacib rol oynayır. UDL çərçivəsində tələbələrin öz biliklərini müxtəlif formalarda ifadə etməsi üçün imkanlar yaradılmalıdır. Yəni yalnız yazılı yoxlamalar və testlər deyil, şifahi təqdimatlar, qrafik materiallar, videolayihələr, interaktiv texnologiyalar və digər vasitələrlə biliklərini nümayiş etdirmək imkanı verilməlidir. 

Müasir dövrdə texnologiyanın təhsilə inteqrasiyası UDL çərçivəsində yeni imkanlar yaradır. İnteraktiv rəqəmsal məzmun, fərdiləşdirilmiş tapşırıqlar, dərhal verilən rəy və qrafik təşkilatçılar tələbələrin dərsə cəlb olunmasını artırır. Xüsusilə təhsil platformaları və tətbiqlər sayəsində müəllimlər hər bir tələbənin ehtiyaclarına uyğun fərdi tapşırıqlar hazırlaya və onların inkişafını daha yaxından izləyə bilərlər. 

Bu yanaşma yalnız xüsusi təhsil ehtiyacları olan tələbələr üçün deyil, bütün tələbələr üçün faydalıdır. Çünki fərqli öyrənmə ehtiyaclarını qarşılamaq hər kəs üçün daha inklüziv və dəstəkləyici bir mühit yaradır. Bu həm də müəllimlərə tələbələrin inkişafına dair daha geniş perspektiv qazandırır və onların dərs prosesində daha aktiv iştirak etmələrini təmin edir. 

Ümumilikdə, Universal Dizaynla Öyrənmə prinsipləri müasir siniflərin daha inklüziv və fərdiləşdirilmiş olmasına imkan yaradır. Müəllimlər bu yanaşmanı tətbiq edərək tələbələrin müxtəlif öyrənmə üslublarını nəzərə ala, onların maraqlarına uyğun materiallar təqdim edə və öyrənmə prosesini daha cəlbedici edə bilərlər. Bu isə yalnız akademik göstəriciləri yaxşılaşdırmır, eyni zamanda, tələbələrin öyrənməyə qarşı motivasiyasını və özünəinamını artırır. 

Təhsil sistemlərinin əsas məqsədi yalnız bilik ötürmək deyil, hər bir tələbənin öz potensialını maksimum səviyyədə inkişaf etdirməsinə şərait yaratmaqdır. UDL bu məqsədə çatmaq üçün güclü və effektiv bir çərçivə təqdim edir. 

Şərhlər

Xəbər lenti

17 iyun, 22:12

Nazir: Ali təhsil müəssisələrimizin “THE Impact 2025”dəki nəticələri ürəkaçandır

17 iyun, 21:00

“Qlobal Dayanıqlı İnkişaf Konqresi”ndə elm və təhsil sahəsində Azərbaycan təcrübəsi paylaşılıb

17 iyun, 20:24

Mətin Kərimli: Müəllim və direktorlarda liderlik xüsusiyyətləri olmalıdır

17 iyun, 20:22

Sertifikatlaşdırmadan keçən müəllimlərin dərs yükü nə qədər artırılıb?

17 iyun, 18:22

STEAM’ool olimpiadasının final mərhələsinin qalibləri elan olunub

17 iyun, 18:01

“Finala çıxacağıma inanmırdılar” – RFO qalibləri danışırlar

17 iyun, 17:50

ADNSU-da “Materialşünaslıq elmi və texnologiyası” mövzusunda seminar keçirilib

17 iyun, 17:50

Təhsildə fasilə olmur, o sadəcə formasını dəyişir

17 iyun, 17:49

Təhsildə liderliyə gedən yol – REPORTAJ

17 iyun, 17:39

“Azercell Cup 2025” müsabiqəsinin qalibləri elan olundu

17 iyun, 17:38

Qubada "Nə? Harada? Nə zaman" oyunu üzrə açıq kubok keçirilib

17 iyun, 17:32

ADA ilə BOC arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb

17 iyun, 17:13

“BilBacar”da fərqlənən rayonlar və məktəblər açıqlandı – MÜSAHİBƏ

17 iyun, 17:05

Nazir müavini Türkiyənin Milli Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti ilə görüşüb

17 iyun, 17:00

Əldə olunan uğurlu nəticə əzm və məqsədyönlü çalışmanın nəticəsidir

17 iyun, 16:24

Metin Yener: Türkiyə universitetləri NDU ilə birgə proqramlar hazırlaya bilər 

17 iyun, 16:24

Texnologiya bizi idarə etməsin, biz onu idarə edək

17 iyun, 15:56

Nazir müavini: Təhsilin məqsədi şagirdləri savadlı, yaradıcı və kompetent cəmiyyət üzvü kimi yetişdirməkdir

17 iyun, 15:53

Nəzakət Mehdiyeva: Sertifikasiya imtahanına asan suallar salınması təsadüfi deyil

17 iyun, 15:50

Azərbaycan və Türkiyə arasında peşə təhsili sahəsində əməkdaşlığa dair görüş keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.