Bütün xəbərlər
4 fevral, 17:40

UNESCO-nun məqaləsində müasir dövrdə uşaqların həddindən artıq ekran qarşısında vaxt keçirməsinin onların beyinlərini yenidən proqramlaşdırdığı və bu problemin həlli üçün “meşə məktəbləri”nin potensialı müzakirə olunur. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, rəqəmsal texnologiyalar uşaqların həyatında mühüm rol oynasa da, onların uzun müddət ekran qarşısında qalması diqqət və yaddaş problemlərinə, sosial bacarıqların zəifləməsinə və ümumi psixi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Ekrana həddindən artıq məruz qalma uşaqların kəşf etmək, fiziki fəaliyyət göstərmək və ətraf mühitlə təmas qurmaq kimi fundamental bacarıqlarını zəiflədə bilər. 

Bu problemin qarşısını almaq üçün “meşə məktəbləri” kimi alternativ təhsil yanaşmaları getdikcə daha çox diqqət çəkir. “Meşə məktəbləri” açıq havada tədris metodlarını təşviq edərək uşaqların təbiətə yaxınlaşmasına və ondan öyrənməsinə şərait yaradır. Bu yanaşma onların yaradıcılığını, problem həll etmə bacarıqlarını və emosional rifahını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Açıq havada keçirilən dərslər və təbiətlə təmas uşaqların fiziki aktivliyini artırmaqla yanaşı, onların öyrənmə motivasiyasını da yüksəldir. Ağaclara dırmaşmaq, parkları araşdırmaq, torpaqla və müxtəlif təbii materiallarla təmasda olmaq uşaqların sensor və motor bacarıqlarını gücləndirir, diqqət və konsentrasiya səviyyələrini artırır. 

Bundan əlavə, “meşə məktəbləri” uşaqlara daha sərbəst öyrənmə imkanları verərək onların müstəqilliyini və özünəinamını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Məqalə rəqəmsal texnologiyanın faydalarını inkar etmədən uşaqların ekran qarşısında keçirdikləri vaxtı balanslaşdırmaq üçün təbiət əsaslı alternativlərin vacibliyini vurğulayır. “Meşə məktəbləri” kimi yanaşmalar uşaqların daha sağlam və hərtərəfli inkişafına töhfə verə biləcək təsirli metodlar kimi qiymətləndirilir. 

Şərhlər

Xəbər lenti

25 mart, 15:00

Daşdəmirbəylidə məktəbəqədər təhsil: Uşaqlar üçün yeni fürsətlər

25 mart, 11:00

MDU-nun tələbəsi "Bosch"un saytında boşluq aşkarladı

25 mart, 10:22

“Zorakılıqsız həyat – uğurlu gələcək” layihəsi çərçivəsində növbəti sessiya keçirib

24 mart, 14:21

Türkiyədə təhsil alan azərbaycanlı tələbələrin NƏZƏRİNƏ!

24 mart, 10:08

“İcma əsaslı məktəbəqədər təhsil xidmətlərinin təşkili” layihəsi davam edir

23 mart, 16:03

İsmayıllıda şagirdin məktəbdə xəsarət almasına aydınlıq gətirilib

23 mart, 14:58

Ekoloji problemlərin həllinə töhfə - Şəki məktəblilərinin uğuru

23 mart, 11:23

"Novruz-2025" düşərgəsi təşkil edilib

23 mart, 11:00

Alimlərin fəaliyyəti: Elmi dərəcə və ad almaq kifayətdirmi?

23 mart, 09:20

“Müəllim uşağın qəlbinə gözəl insani duyğuların toxumunu səpməyi bacarmalıdır”

22 mart, 20:00

Türkiyədə süni intellekt əsaslı fərdiləşdirilmiş öyrənmə sistemi işə salınıb

22 mart, 18:28

Cənubi Avstraliyada telefon qadağası şagird davranışlarını yaxşılaşdırıb

22 mart, 16:25

Hakaton modelinin yeni formatları üzərində işin aparılması planlaşdırılır

21 mart, 17:00

Valideynlərin rəyi məktəbin reytinqinin formalaşmasında rol oynayacaq

21 mart, 13:15

Elektron gündəliklərin yaradılması planlaşdırılır

21 mart, 11:57

“Atam mükafatının hamısını fəhlələrə paylanılmasını tapşırmışdı” – Səməd Vurğun xatirələrdə

20 mart, 14:37

BSU-nun rektoru Qubada məktəblilərlə görüşüb

20 mart, 10:00

Bu gün Azərbaycana bahar fəsli daxil olur

20 mart, 08:22

Novruz bayramı - milli kimliyimizin və ümumbəşəri dəyərlərin rəmzi

19 mart, 17:34

MİQ-də iştirak edə biləcək qeyri-pedaqoji ixtisaslar bəlli olub - SİYAHI

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.