Bütün xəbərlər
4 fevral, 17:40

UNESCO-nun məqaləsində müasir dövrdə uşaqların həddindən artıq ekran qarşısında vaxt keçirməsinin onların beyinlərini yenidən proqramlaşdırdığı və bu problemin həlli üçün “meşə məktəbləri”nin potensialı müzakirə olunur. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, rəqəmsal texnologiyalar uşaqların həyatında mühüm rol oynasa da, onların uzun müddət ekran qarşısında qalması diqqət və yaddaş problemlərinə, sosial bacarıqların zəifləməsinə və ümumi psixi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Ekrana həddindən artıq məruz qalma uşaqların kəşf etmək, fiziki fəaliyyət göstərmək və ətraf mühitlə təmas qurmaq kimi fundamental bacarıqlarını zəiflədə bilər. 

Bu problemin qarşısını almaq üçün “meşə məktəbləri” kimi alternativ təhsil yanaşmaları getdikcə daha çox diqqət çəkir. “Meşə məktəbləri” açıq havada tədris metodlarını təşviq edərək uşaqların təbiətə yaxınlaşmasına və ondan öyrənməsinə şərait yaradır. Bu yanaşma onların yaradıcılığını, problem həll etmə bacarıqlarını və emosional rifahını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Açıq havada keçirilən dərslər və təbiətlə təmas uşaqların fiziki aktivliyini artırmaqla yanaşı, onların öyrənmə motivasiyasını da yüksəldir. Ağaclara dırmaşmaq, parkları araşdırmaq, torpaqla və müxtəlif təbii materiallarla təmasda olmaq uşaqların sensor və motor bacarıqlarını gücləndirir, diqqət və konsentrasiya səviyyələrini artırır. 

Bundan əlavə, “meşə məktəbləri” uşaqlara daha sərbəst öyrənmə imkanları verərək onların müstəqilliyini və özünəinamını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Məqalə rəqəmsal texnologiyanın faydalarını inkar etmədən uşaqların ekran qarşısında keçirdikləri vaxtı balanslaşdırmaq üçün təbiət əsaslı alternativlərin vacibliyini vurğulayır. “Meşə məktəbləri” kimi yanaşmalar uşaqların daha sağlam və hərtərəfli inkişafına töhfə verə biləcək təsirli metodlar kimi qiymətləndirilir. 

Şərhlər

Xəbər lenti

2 may, 20:20

Müəllimlik Peşəsi üzrə Beynəlxalq Sammit

2 may, 19:25

“Avropada məktəb direktorlarının, müəllimlərin əməkhaqları və müavinətləri 2022/2023”

2 may, 17:50

Elmi inteqrasiyanın yeni mərhələsi: Batabat Astrofizika Rəsədxanasının üstünlükləri və imkanları

2 may, 17:48

Tarix fənni üzrə RFO-nun final turunun ilkin nəticələri elan edildi

2 may, 17:31

6 apreldə keçirilmiş imtahanlarda 8 nəfərin nəticələri ləğv edilib

2 may, 17:20

Naxçıvana ilk medalı gətirən şagird – Süni intellektli robot da hazırlayıb

2 may, 17:16

Aprelin 6-da keçirilmiş imtahanların nəticələri açıqlandı

2 may, 17:03

“Müasir metodist” layihəsinin müsahibə mərhələsi davam edir

2 may, 16:59

“Məktəblinin hüquq bələdçisi” layihəsinə start verilir

2 may, 16:47

Tələbə qəbulu qaydalarında bəzi dəyişikliklər edilib

2 may, 16:43

“Şahin” hərbi idman oyunlarının zona mərhələsi keçirilir

2 may, 16:30

Qazaxıstanın "500 alim" layihəsi – Beynəlxalq təcrübə

2 may, 16:30

Suraxanı məktəbliləri “Ədibin Evi”ndə xalçaçılıq irsimizlə tanış olublar

2 may, 16:27

Narkomaniya ilə mübarizə mövzusunda tədbir keçirilib

2 may, 16:24

Ötən ay xaricdə təhsil alan 351 nəfərin diplomu tanınıb

2 may, 16:07

Tələbələr üçün 1500-dən çox iş və təcrübə imkanı – Kimlər yararlandılar?

2 may, 15:37

Aqrar sığorta eksperti olmaq üçün tələb olunan ixtisaslarda dəyişiklik edilib

2 may, 15:29

ADPU-da növbəti dəfə "Mən rəhbər olsam” layihəsi keçirilib

2 may, 15:23

Apellyasiya Komissiyası fəaliyyətə başlayacaq

2 may, 15:05

Bəzi universitetlərin magistraturalarına qəbul qaydası dəyişib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.