Bütün xəbərlər
4 fevral, 17:40

UNESCO-nun məqaləsində müasir dövrdə uşaqların həddindən artıq ekran qarşısında vaxt keçirməsinin onların beyinlərini yenidən proqramlaşdırdığı və bu problemin həlli üçün “meşə məktəbləri”nin potensialı müzakirə olunur. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, rəqəmsal texnologiyalar uşaqların həyatında mühüm rol oynasa da, onların uzun müddət ekran qarşısında qalması diqqət və yaddaş problemlərinə, sosial bacarıqların zəifləməsinə və ümumi psixi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Ekrana həddindən artıq məruz qalma uşaqların kəşf etmək, fiziki fəaliyyət göstərmək və ətraf mühitlə təmas qurmaq kimi fundamental bacarıqlarını zəiflədə bilər. 

Bu problemin qarşısını almaq üçün “meşə məktəbləri” kimi alternativ təhsil yanaşmaları getdikcə daha çox diqqət çəkir. “Meşə məktəbləri” açıq havada tədris metodlarını təşviq edərək uşaqların təbiətə yaxınlaşmasına və ondan öyrənməsinə şərait yaradır. Bu yanaşma onların yaradıcılığını, problem həll etmə bacarıqlarını və emosional rifahını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Açıq havada keçirilən dərslər və təbiətlə təmas uşaqların fiziki aktivliyini artırmaqla yanaşı, onların öyrənmə motivasiyasını da yüksəldir. Ağaclara dırmaşmaq, parkları araşdırmaq, torpaqla və müxtəlif təbii materiallarla təmasda olmaq uşaqların sensor və motor bacarıqlarını gücləndirir, diqqət və konsentrasiya səviyyələrini artırır. 

Bundan əlavə, “meşə məktəbləri” uşaqlara daha sərbəst öyrənmə imkanları verərək onların müstəqilliyini və özünəinamını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Məqalə rəqəmsal texnologiyanın faydalarını inkar etmədən uşaqların ekran qarşısında keçirdikləri vaxtı balanslaşdırmaq üçün təbiət əsaslı alternativlərin vacibliyini vurğulayır. “Meşə məktəbləri” kimi yanaşmalar uşaqların daha sağlam və hərtərəfli inkişafına töhfə verə biləcək təsirli metodlar kimi qiymətləndirilir. 

Şərhlər

Xəbər lenti

17 avqust, 12:19

Ekspert: Müəllimlərdən əvvəl onları hazırlayan müəllimlər sertifikasiya olunmalıdır

16 avqust, 12:45

Qarabağ Universiteti “Enactus Azərbaycan” Milli Yarışının qalibi olub

16 avqust, 12:40

“Qafqazinfo” 15 yaşını qeyd edir

16 avqust, 12:28

BANM-in 34 məzunu Dövlət Proqramına qəbul olunub

16 avqust, 11:07

MİQ üzrə müsabiqənin müsahibə mərhələsinə start verilir 

15 avqust, 23:17

Gəncə məktəbliləri "AROVC 2025" yarışının qalibi olublar

15 avqust, 18:59

ADNSU ilə Çin universitetləri arasında təhsil və elm sahəsində əməkdaşlıq müzakirə edilib

15 avqust, 18:16

Peşə təhsili üzrə boş qalan plan yerlərinə tələbə qəbulunun vaxtı açıqlandı 

15 avqust, 18:10

Peşə təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI 

15 avqust, 17:16

Yerdəyişmə imtahanla aparılan lisey və gimnaziyalara qəbul başlayır

15 avqust, 17:02

SDU ilə Bayburt Universiteti arasında əməkdaşlıq qurulur

15 avqust, 16:57

“Mərkəzi Asiya+ Akselerasiya” proqramı çərçivəsində “bootcamp” keçirilir

15 avqust, 16:40

Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar

15 avqust, 16:21

Tələbələr sahibkara çevrilirlər – Qəbələdə başlayan layihə Bakıda davam edəcək

15 avqust, 15:36

Təhsilə ayrılan investisiya açıqlanıb

15 avqust, 14:54

Hansı universitetlər müəllimlik ixtisaslarına qəbulu dayandırdı? 

15 avqust, 14:50

Ən bahalı universitetlərimiz: illik təhsil haqqı nə qədərdir? – SİYAHI

15 avqust, 14:11

Ali məktəblərdə pedaqoji ixtisasların təhsil haqları nə qədər artıb? – ARAŞDIRMA

15 avqust, 14:02

Gəncədə beynəlxalq şahmat festivalı keçiriləcək

15 avqust, 13:35

Türkiyə III yerdə: 25 DP iştirakçısı təhsil üçün bu ölkəni seçib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.