Bütün xəbərlər
4 fevral, 17:40

UNESCO-nun məqaləsində müasir dövrdə uşaqların həddindən artıq ekran qarşısında vaxt keçirməsinin onların beyinlərini yenidən proqramlaşdırdığı və bu problemin həlli üçün “meşə məktəbləri”nin potensialı müzakirə olunur. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, rəqəmsal texnologiyalar uşaqların həyatında mühüm rol oynasa da, onların uzun müddət ekran qarşısında qalması diqqət və yaddaş problemlərinə, sosial bacarıqların zəifləməsinə və ümumi psixi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Ekrana həddindən artıq məruz qalma uşaqların kəşf etmək, fiziki fəaliyyət göstərmək və ətraf mühitlə təmas qurmaq kimi fundamental bacarıqlarını zəiflədə bilər. 

Bu problemin qarşısını almaq üçün “meşə məktəbləri” kimi alternativ təhsil yanaşmaları getdikcə daha çox diqqət çəkir. “Meşə məktəbləri” açıq havada tədris metodlarını təşviq edərək uşaqların təbiətə yaxınlaşmasına və ondan öyrənməsinə şərait yaradır. Bu yanaşma onların yaradıcılığını, problem həll etmə bacarıqlarını və emosional rifahını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Açıq havada keçirilən dərslər və təbiətlə təmas uşaqların fiziki aktivliyini artırmaqla yanaşı, onların öyrənmə motivasiyasını da yüksəldir. Ağaclara dırmaşmaq, parkları araşdırmaq, torpaqla və müxtəlif təbii materiallarla təmasda olmaq uşaqların sensor və motor bacarıqlarını gücləndirir, diqqət və konsentrasiya səviyyələrini artırır. 

Bundan əlavə, “meşə məktəbləri” uşaqlara daha sərbəst öyrənmə imkanları verərək onların müstəqilliyini və özünəinamını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Məqalə rəqəmsal texnologiyanın faydalarını inkar etmədən uşaqların ekran qarşısında keçirdikləri vaxtı balanslaşdırmaq üçün təbiət əsaslı alternativlərin vacibliyini vurğulayır. “Meşə məktəbləri” kimi yanaşmalar uşaqların daha sağlam və hərtərəfli inkişafına töhfə verə biləcək təsirli metodlar kimi qiymətləndirilir. 

Şərhlər

Xəbər lenti

30 iyun, 17:35

MİQ imtahanının şərtləri açıqlanıb

30 iyun, 17:03

AzTU-da “TəhsilPlus” kartı ilə bağlı görüş keçirilib

30 iyun, 16:25

İyul ayına olan hava proqnozu açıqlanıb

30 iyun, 16:19

“Elm və təhsilə birgə baxış” layihəsi çərçivəsində İTİ-də görüş keçirilib

30 iyun, 16:19

Peşə təhsili müəssisələrində “Məzun günü” tədbirləri keçirilib

30 iyun, 16:15

“Ən böyük arzum özümü inkişaf etdirməkdir” – Məzunların uğurları

30 iyun, 16:10

Kembric Universiteti azərbaycanlı tələbəni mükafatlandırdı

30 iyun, 15:58

Türk Dövlətləri üçün Tədqiqat Fondu yaradıla bilər 

30 iyun, 15:41

Azərbaycan dili imtahanının doğru cavab etalonları açıqlanıb

30 iyun, 15:41

“Müasir metodist” müsabiqəsinə qeydiyyat başa çatır

30 iyun, 14:53

AzMİU tələbələri Dünya Robot Çempionatının Azərbaycan finalında uğur qazanıblar

30 iyun, 14:40

“Nə? Harada? Nə zaman?” oyununun finalı keçirilib

30 iyun, 14:39

“Nəticəm gözlədiyimdən də yaxşı oldu” – Müəllimlər sertifikasiyadan danışır

30 iyun, 13:13

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

30 iyun, 12:55

Məktəblilərimiz Balkan Riyaziyyat Olimpiadasında uğur qazanıblar

30 iyun, 12:45

“Biz müəllimlərin və valideynlərin düşüncə tərzini dəyişdirməliyik” – Andreas Şleyxer

30 iyun, 12:28

67 yaşlı Əməkdar müəllim sertifikatlaşdırmada yüksək nəticə göstərdi

30 iyun, 12:15

Cəzaçəkmə müəssisələrindəki peşə məktəblərini bitirənlərin sayı açıqlanıb  

30 iyun, 12:15

Sertifikatlaşdırma gələcək fəaliyyətim üçün stimuldur – Maksimal bal toplayan müəllim

30 iyun, 12:00

SXM-lərdə 260 uşağa aktiv xidmətlər göstərilir

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.