Bütün xəbərlər
4 fevral, 17:40

UNESCO-nun məqaləsində müasir dövrdə uşaqların həddindən artıq ekran qarşısında vaxt keçirməsinin onların beyinlərini yenidən proqramlaşdırdığı və bu problemin həlli üçün “meşə məktəbləri”nin potensialı müzakirə olunur. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, rəqəmsal texnologiyalar uşaqların həyatında mühüm rol oynasa da, onların uzun müddət ekran qarşısında qalması diqqət və yaddaş problemlərinə, sosial bacarıqların zəifləməsinə və ümumi psixi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Ekrana həddindən artıq məruz qalma uşaqların kəşf etmək, fiziki fəaliyyət göstərmək və ətraf mühitlə təmas qurmaq kimi fundamental bacarıqlarını zəiflədə bilər. 

Bu problemin qarşısını almaq üçün “meşə məktəbləri” kimi alternativ təhsil yanaşmaları getdikcə daha çox diqqət çəkir. “Meşə məktəbləri” açıq havada tədris metodlarını təşviq edərək uşaqların təbiətə yaxınlaşmasına və ondan öyrənməsinə şərait yaradır. Bu yanaşma onların yaradıcılığını, problem həll etmə bacarıqlarını və emosional rifahını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Açıq havada keçirilən dərslər və təbiətlə təmas uşaqların fiziki aktivliyini artırmaqla yanaşı, onların öyrənmə motivasiyasını da yüksəldir. Ağaclara dırmaşmaq, parkları araşdırmaq, torpaqla və müxtəlif təbii materiallarla təmasda olmaq uşaqların sensor və motor bacarıqlarını gücləndirir, diqqət və konsentrasiya səviyyələrini artırır. 

Bundan əlavə, “meşə məktəbləri” uşaqlara daha sərbəst öyrənmə imkanları verərək onların müstəqilliyini və özünəinamını inkişaf etdirməyə kömək edir. 

Məqalə rəqəmsal texnologiyanın faydalarını inkar etmədən uşaqların ekran qarşısında keçirdikləri vaxtı balanslaşdırmaq üçün təbiət əsaslı alternativlərin vacibliyini vurğulayır. “Meşə məktəbləri” kimi yanaşmalar uşaqların daha sağlam və hərtərəfli inkişafına töhfə verə biləcək təsirli metodlar kimi qiymətləndirilir. 

Şərhlər

Xəbər lenti

18 sentyabr, 18:41

ADNSU “Mərkəzi Asiya+ rektorlar klubu”nun 6-cı görüşünə ev sahibliyi edəcək

18 sentyabr, 17:56

BSU-da “Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günü” mövzusunda görüş keçirilib

18 sentyabr, 17:51

Direktorların işə qəbulunda imtahan göstəriciləri necə olmalıdır?

18 sentyabr, 16:36

LDU-da Milli Musiqi Gününə həsr olunmuş tədbir keçirilib

18 sentyabr, 16:02

“Milli Proqram” istifadəçiləri rekord sayda təlimi başa vurublar

18 sentyabr, 15:43

Peşə ixtisaslarının yeni təsnifatı hazırlanır: 200-dən çox ixtisas müzakirə edilir

18 sentyabr, 15:33

Peşə təhsili müəssisələrinə tələbə qəbulu başa çatıb

18 sentyabr, 15:14

MDU-da qrant müsabiqəsinin qalibləri ilə görüş keçirilib

18 sentyabr, 15:01

SAF 2025 – Bakı beşinci yubileyə hazırlaşır

18 sentyabr, 13:24

LDU-nun iki məzunu Türkiyədə doktoranturaya qəbul olub

18 sentyabr, 12:54

Buraxılış imtahanına xarici dil üzrə salınacaq yeni sual tipi necə olacaq? – DİM-dən AÇIQLAMA

18 sentyabr, 12:44

Yeni model tətbiq olunacaq məktəblərdə kimlər dərs deyə bilər?

18 sentyabr, 12:25

Süni intellektin elmdə və təhsildə rolu: çağırışlar, yeni imkanlar və risklər

18 sentyabr, 12:24

Təmayül tədris modeli bu məktəblərdə tətbiq olunacaq – SİYAHI

18 sentyabr, 12:14

Azərbaycanda "PeşəFest-2025" başlayıb

18 sentyabr, 11:51

“Qənnadıçı-şirniyyatçı” ixtisası üzrə bacarıqlar qiymətləndirilib

18 sentyabr, 11:23

Fətəli xan Xoyskinin 150 illik yubileyi keçiriləcək - SƏRƏNCAM

18 sentyabr, 11:06

Tələbələr üçün antinarkotik mövzusunda elmi-praktik konfranslar keçiriləcək

18 sentyabr, 10:15

Şəhid övladlarına məktəbli formaları və ləvazimatlar təqdim olunub

18 sentyabr, 10:06

Məktəb psixoloqları və tibb işçiləri üçün təlimat hazırlanacaq

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.