Bütün xəbərlər
30 yanvar, 17:14

Bu gün dünya sürətlə dəyişir və bu dəyişikliklər təhsil sahəsində də özünü göstərir. Yüksək nəticələr əldə edən insanlar artıq ənənəvi iş bazarı modelləri əvəzinə, öz işlərini qurmağa yönəlirlər. Onlar istədikləri yerdə yaşayıb işləyə bilmək, sərbəst vaxtlarını idarə etmək və gəlir mənbələrini məhdudlaşdırmamaq kimi imkanlara sahib olmaq istəyirlər. Bu cür həyat tərzini yaşamaq və inkişaf etdirmək üçün sadə bir cavab var: “21-ci əsr təhsili”. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, keçmişin təhsil modelləri daha çox uyğunlaşma və təkrarlama üzərində qurulub. Bu yanaşmalar iş dünyasında uzun müddət davam edən uğur əldə etməyə imkan verir, lakin artıq keçmişdə qalıb. Artıq müasir dünyada tələbələr yalnız məlumatı bilmək deyil, onu düzgün analiz edib yaradıcı şəkildə tətbiq etmək bacarıqlarını inkişaf etdirməlidirlər. 

20-ci əsrin təhsil sistemində mükəmməl işçi qüvvəsi yetişdirmək məqsədilə tələbələrə məhdud bacarıqlar öyrədilirdi. Tələbələrə verilən əsas biliklər daha çox xatırlamağa yönəlib və bu da çox zaman yaradıcı düşüncə və fərqli yanaşmaları inkişaf etdirməyə imkan vermirdi. Bu yanaşmalar indi iş yerində lazım olan çevik və yaradıcı bacarıqlarla əvəzlənib. Tələbələrə yalnız təkrarlamağı öyrətmək onları geniş düşüncə tərzindən məhrum edir və bu, müasir dünyada təhsil vermək üçün qeyri-kafi hala gətirir. 

Bugünkü tələbələr – Z və Alfa nəsli artıq texnologiyanın əhatəsində böyüyüblər. Onlar dünyanı sadəcə internet vasitəsilə təcrübə edirlər və məlumat axtarmaq, öz maraqlarını öyrənmək üçün texnologiyadan sərbəst şəkildə istifadə edirlər. Bu tələbələr üçün məlumat çox yaxın və asan əldə edilə biləndir. Tələbələr dünya üzrə insanlar ilə əlaqə qurmağa, digər ölkələrlə təcrübə paylaşmağa çox rahatdırlar. Məktəblərdə bu cür tələbələrə fərdi yanaşmalar təklif edərək onları qlobal bir vətəndaş kimi yetişdirmək əsasdır. 

Bu yeni təhsil modeli tələbələrə sadəcə məlumat verməkdən çox onların informasiya ilə necə əlaqə qurduqlarını, onu necə analiz etdiklərini və digər insanlarla necə paylaşdıqlarını öyrədir. P21 (21-ci Əsr Təhsili üzrə Həmkarlar) cəmiyyətinin müəyyən etdiyi dörd əsas bacarıq isə yaradıcı düşüncə, tənqidi düşüncə, ünsiyyət və əməkdaşlıqdır. Bu dörd bacarıq müasir məktəblərdə hər dərsə daxil edilməli və hər tədris planında yer almalıdır. Bununla yanaşı, sahibkarlıq, emosional zəka (EQ) və problem həll etmə kimi əlavə bacarıqlar da önə çıxır. 

Texnologiyanın təhsildə inteqrasiyası çox vacibdir, lakin sadəcə mövcud tədris metodlarına texnologiya əlavə etmək kifayət etmir. Texnologiya tələbələrin ehtiyaclarına uyğun olaraq, tədris prosesi üçün strateji şəkildə istifadə edilməlidir. Bu, müəllimlərin təlimat verməkdən çox, tələbələrə özlərini inkişaf etdirmələri üçün ilham vermək və onları motivasiya etmək deməkdir. 

21-ci əsr məktəbləri beynəlxalq təhsil imkanlarına daha çox yönəlir. Tələbələr müxtəlif mədəniyyətlərdən olan insanlarla əlaqə qurur və bu onları qlobal vətəndaşlar kimi yetişdirməkdə çox önəmlidir. Bununla yanaşı, məktəblər arasında əlaqələr, mübadilə proqramları və beynəlxalq təhsil imkanları artırılaraq tələbələrə geniş bir dünyagörüşü qazandırılır. 

21-ci əsr müəllimi artıq ənənəvi bir müəllim deyil, o, tələbələrinə rəhbərlik edən və onları inkişaf etdirən bir bələdçidir. Müəllimlər, tələbələrinə məlumat verməkdən daha çox onların öz düşüncə tərzlərini inkişaf etdirmələrinə kömək etməlidirlər. Bu, müəllimlərin özlərini də inkişaf etdirmələrini və yeni tədris metodlarını öyrənmələrini tələb edir. 

21-ci əsr təhsili tələbələrə yalnız iş yerində deyil, həyatın digər sahələrində də uğur əldə etmələri üçün lazım olan bacarıqları öyrədir. Yaradıcı düşüncə, tənqidi düşüncə, ünsiyyət və əməkdaşlıq kimi bacarıqlar tələbələrə gələcəkdə daha uğurlu və xoşbəxt bir həyat qurmağa imkan verir. Bu təhsil yanaşması tələbələrə özlərini tapmağa, dünyanı dəyişdirməyə və həyatlarını daha mənalı etməyə kömək edir. Müəllimlər və məktəblər bu yeni yanaşmalarla tələbələrə daha yaxşı bir gələcək qurmaqda dəstək olmalıdırlar. 

Şərhlər

Xəbər lenti

17 avqust, 12:19

Ekspert: Müəllimlərdən əvvəl onları hazırlayan müəllimlər sertifikasiya olunmalıdır

16 avqust, 12:45

Qarabağ Universiteti “Enactus Azərbaycan” Milli Yarışının qalibi olub

16 avqust, 12:40

“Qafqazinfo” 15 yaşını qeyd edir

16 avqust, 12:28

BANM-in 34 məzunu Dövlət Proqramına qəbul olunub

16 avqust, 11:07

MİQ üzrə müsabiqənin müsahibə mərhələsinə start verilir 

15 avqust, 23:17

Gəncə məktəbliləri "AROVC 2025" yarışının qalibi olublar

15 avqust, 18:59

ADNSU ilə Çin universitetləri arasında təhsil və elm sahəsində əməkdaşlıq müzakirə edilib

15 avqust, 18:16

Peşə təhsili üzrə boş qalan plan yerlərinə tələbə qəbulunun vaxtı açıqlandı 

15 avqust, 18:10

Peşə təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI 

15 avqust, 17:16

Yerdəyişmə imtahanla aparılan lisey və gimnaziyalara qəbul başlayır

15 avqust, 17:02

SDU ilə Bayburt Universiteti arasında əməkdaşlıq qurulur

15 avqust, 16:57

“Mərkəzi Asiya+ Akselerasiya” proqramı çərçivəsində “bootcamp” keçirilir

15 avqust, 16:40

Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar

15 avqust, 16:21

Tələbələr sahibkara çevrilirlər – Qəbələdə başlayan layihə Bakıda davam edəcək

15 avqust, 15:36

Təhsilə ayrılan investisiya açıqlanıb

15 avqust, 14:54

Hansı universitetlər müəllimlik ixtisaslarına qəbulu dayandırdı? 

15 avqust, 14:50

Ən bahalı universitetlərimiz: illik təhsil haqqı nə qədərdir? – SİYAHI

15 avqust, 14:11

Ali məktəblərdə pedaqoji ixtisasların təhsil haqları nə qədər artıb? – ARAŞDIRMA

15 avqust, 14:02

Gəncədə beynəlxalq şahmat festivalı keçiriləcək

15 avqust, 13:35

Türkiyə III yerdə: 25 DP iştirakçısı təhsil üçün bu ölkəni seçib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.