Bütün xəbərlər
test
10 yanvar, 11:05

Son illərdə Yeni Zelandiyada riyaziyyat təhsilində ciddi problemlər müşahidə edilir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, ölkə beynəlxalq səviyyədə təhsil göstəricilərinin pisləşməsi ilə üzləşir və bu, xüsusən riyaziyyat sahəsində özünü daha qabarıq göstərir. Yeni Zelandiyanın şagirdləri beynəlxalq riyaziyyat testlərində, o cümlədən PISA (Programme for International Student Assessment) və TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) kimi qiymətləndirmələrdə əvvəlki mövqelərindən geriləyib. Bu göstəricilər ölkənin təhsil siyasətini təkrar gözdən keçirməsinə və mövcud problemləri aradan qaldırmağa yönəlik tədbirlər görməsinə səbəb olub. 

Yeni Zelandiyada məktəblərin yüksək səviyyədə müstəqilliyə malik olması ölkənin təhsil sisteminin fərqləndirici xüsusiyyətlərindən biridir. Məktəblər və müəllimlər tədris proqramlarını və metodlarını azad şəkildə müəyyən edə bilirlər. Bu yanaşma təhsildə kreativlik üçün şərait yaratsa da, eyni zamanda nizamsızlıq və bərabərsizlik problemlərinə yol açıb. Müxtəlif tədris metodları arasında uyğunluq olmaması və bəzi məktəblərdə mövcud resurs çatışmazlığı şagirdlərin fərdi nailiyyətlərində ciddi fərqlər yaradıb. 

Riyaziyyat sahəsində çatışmazlıqların əsas səbəblərindən biri əvvəlki illərdə tətbiq olunan “açıq təlim” (open-ended teaching) metodudur. Bu metod şagirdlərin sərbəst düşünmə qabiliyyətini artırmaq məqsədini güdsə də, təməl biliklərin mənimsənilməsində çatışmazlıqlara səbəb olub. Nəticədə, şagirdlərin riyazi anlayışları tam formalaşmayıb və bu da onların beynəlxalq qiymətləndirmələrdə zəif nəticələr göstərməsinə gətirib çıxarıb. 

Yeni Zelandiyanın Təhsil Nazirliyi yaranan böhrana cavab olaraq riyaziyyat təhsilində yeni bir strategiyanın tətbiqinə başlayıb. Bu strategiya “strukturlaşdırılmış təlim” adlandırılan bir yanaşmaya əsaslanır. Bu metod şagirdlərin riyaziyyat mövzularını sistemli şəkildə və mərhələli olaraq öyrənməsini təmin edir. Əsas məqsəd təməl biliklərin hərtərəfli mənimsənilməsi və möhkəmləndirilməsidir. 

Strukturlaşdırılmış təlim şagirdlərin mövzuları anlamaq üçün lazımi izahatları addım-addım əldə etmələrini təmin edir. Müəllimlərə mövzuların ardıcıllığını necə tədris edəcəkləri ilə bağlı dəqiq təlimatlar verilir. Bundan əlavə, irəliləyişlərin müntəzəm olaraq qiymətləndirilməsi də bu metodun vacib hissəsidir. 

Təhsil naziri Erika Stanford bildirib ki, bu yanaşma “öyrənmə elmi” prinsiplərinə əsaslanır. O vurğulayıb ki, strukturlaşdırılmış təlim təkcə təməl biliklərin mənimsənilməsini deyil, həm də riyazi anlayışların daha dərindən qavranılmasını təmin edəcək. 

Yeni yanaşma ümidverici görünsə də, bəzi müəllimlər və təhsil ekspertləri bu dəyişikliklərə şübhə ilə yanaşırlar. Onların fikrincə, əvvəlki islahatlar gözlənilən nəticələri vermədiyi üçün yeni metodun effektivliyinə dair zəmanət yoxdur. 

Müəllimlər bildirirlər ki, strukturlaşdırılmış təlimin uğurlu olması üçün məktəblərin və müəllimlərin lazımi resurslarla təmin olunması vacibdir. Hal-hazırda bir çox məktəb tədris vəsaitləri və təlim proqramlarına çıxış baxımından məhdudiyyətlərlə üzləşir. Bundan əlavə, bəzi müəllimlərin yeni metodologiyaya uyğunlaşmaq üçün əlavə təlimlərə ehtiyacı var. Bu həm vaxt, həm də maliyyə baxımından əlavə yük yarada bilər. 

Yeni strategiyanın uğurlu olub-olmayacağını zaman göstərəcək. Lakin hökumət bu dəyişiklikləri dəstəkləmək üçün əlavə tədbirlər görməyi planlaşdırır. Müəllimlərin peşəkar inkişafını təmin etmək, məktəbləri lazımi resurslarla təmin etmək və valideynləri təhsil prosesinə cəlb etmək bu tədbirlər arasında yer alır. 

Yeni Zelandiyanın riyaziyyat təhsili sahəsində beynəlxalq rəqabət gücünü bərpa etməsi üçün bu strategiyanın düzgün tətbiqi həyati əhəmiyyət kəsb edir. Bu, yalnız ölkə daxilində təhsil keyfiyyətini artırmaqla kifayətlənməyəcək, həm də beynəlxalq səviyyədə nüfuzunu gücləndirəcək. 

Yeni Zelandiyanın bu yeni yanaşması digər ölkələr üçün də maraqlı bir nümunə ola bilər. Təhsil islahatlarının tətbiqi, düzgün strategiyalar və dəstək mexanizmləri ilə şagirdlərin uğurlarını artırmaq mümkündür. Riyaziyyat sahəsində atılan bu addımlar, həm Yeni Zelandiyanın gələcəyi, həm də qlobal təhsil üçün vacib bir təcrübə kimi qiymətləndirilir.  

Xəbər lenti

10 yanvar, 17:42

Yeni kurikuluma görə xarici dilin tədrisində dərsliyə ehtiyac olmayacaq

10 yanvar, 17:40

Bakı Avrasiya Universiteti “TələbəPlus” layihəsinə qoşuldu 

10 yanvar, 17:37

BMU ilə İNHA Universitetinin İqlim Böhranına Cavab Layihə Qrupu arasında sənəd imzalanıb

10 yanvar, 16:58

Yeni kurikulumda xarici dil üzrə ünsiyyət bacarıqlarının inkişafına xüsusi diqqət ayrılıb

10 yanvar, 16:31

ADMİU-ya kafedra müdiri axtarılır

10 yanvar, 16:14

Elmlər doktorları 100, fəlsəfə doktorları 60 manat əlavə alacaqlar

10 yanvar, 16:05

Tələbələr təhsil üçün hansı ölkələri seçirlər? 

10 yanvar, 15:24

Dövlət Proqramı iştirakçısının məqaləsi nüfuzlu jurnalda dərc olunub

10 yanvar, 14:55

Ötən il Lənkəran-Astara üzrə 1166 nəfər təhsil müəssisələrində işlə təmin olunub

10 yanvar, 14:30

Peşə təhsil pilləsində təhsilin bərpası prosesinə start verilib

10 yanvar, 14:30

Riyaziyyat asanlıqla öyrənilən bir dildir

10 yanvar, 14:07

Danışmayan uşaqlar bu bağçada dil açırlar - REPORTAJ

10 yanvar, 13:36

Mars planeti yaxın günlərdə Bakıdan adi gözlə aydın görünəcək

10 yanvar, 13:35

Ötən il 193 nəfərə elmi dərəcə verilməsindən imtina edilib 

10 yanvar, 12:54

Yoldaşına xəsarət yetirən şagird məktəbdən xaric edildi

10 yanvar, 10:55

Ötən il TİF-in layihələrində 15 664 tələbə iştirak edib

10 yanvar, 10:43

ADNSU-nun doktorantları Avropada tədqiqat aparıblar

10 yanvar, 10:39

AzMİU-da imtahan sessiyası ərzində “Açıq qapı” günləri keçiriləcək

10 yanvar, 10:34

BilBacar müsabiqəsinin yanvar ayı üzrə hazırlıq mərhələsinə start verilib

Şərhlər (0)

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.