YUNESKO-nun əlilliyi olan müəllimlərlə bağlı çağırışı: “Onların təcrübəsini nümayiş etdirək”
YUNESKO qeyd edir ki, təhsilin bütün səviyyələrində inklüziv öyrənmə mühitləri ayrı-seçkilik münasibəti və gender qərəzliyi ilə mübarizə aparmaq, qonaqpərvər icmaları təşviq etmək, hamı üçün təhsilə nail olmaq və nəticədə inklüziv cəmiyyət qurmaq üçün ən təsirli vasitələrdən biridir.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, 3 dekabr - Beynəlxalq Əlillər Günü ilə əlaqədar təşkilat qeyd edir ki, əlilliyi olan müəllimlər inklüziv siniflərin formalaşdırılmasında mühüm rol oynayırlar. Unikal perspektivlər gətirməklə və müxtəlif öyrənmə mühitlərini inkişaf etdirməklə onlar öyrənmə prosesini zənginləşdirir və tədris prosesində güclü rol modelləri kimi xidmət edirlər.
Təşkilat hesab edir ki, əhəmiyyətlərinə baxmayaraq, onlar tez-tez təhsil sistemlərində tam iştirak və tanınmaq üçün ciddi maneələrlə üzləşirlər. 2025-ci ilin avqustunda Santyaqo de Çilidə keçirilən UNESCO -nun Müəllimlər üzrə Ümumdünya Sammiti əlillər də daxil olmaqla, bütün müəllimləri dəstəkləmək üçün qlobal öhdəliyi bir daha təsdiqləyib.
Bundan əlavə, YUNESKO-nun yeni Əlilliyin İnklüzivləşdirilməsi Strategiyası (2026-2029) əlilliyi olan müəllimlərin sistemə daxil olmaları, qalmaları və inkişaf etmələrinə dəstək verməyə yönəlmiş siyasətlərin işlənib hazırlanmasını təşviq edir.
YUNESKO ölkələri əlilliyi olan müəllimlərin inklüziv siniflərin inkişaf etdirilməsindəki təcrübələrini və töhfələrini nümayiş etdirməyə, inklüziv təhsil üçün ən yaxşı təcrübələr, problemlər və innovativ strategiyalar üzrə bilik mübadiləsini və dialoqu asanlaşdırmağa və genişləndirməyə, təhsil siyasətinə və praktikasına təsir etmək üçün əlilliyi olan müəllimlərin səslərini gücləndirməyə çağırır.
YUNESKO qeyd edir ki, təhsildə Davamlı İnkişaf Məqsədinə çatmaq üçün 2030-cu il son tarixi yaxınlaşdıqca, dərin bərabərsizliklər davam edir. Son onilliklərdə əldə edilən irəliləyişlərə baxmayaraq, dünyada 139 milyon oğlan və 133 milyon qız məktəbdən kənarda qalır. Bundan əlavə, gənclərin 42 faizi məktəbi erkən tərk edir və əlilliyi olan uşaqlar və gənclər ən çox təcrid olunmuşlar arasındadır.



