
“Tədrisdə rəqəmsal oyunlaşdırmanın əsas funksiyalarından biri də inklüzivliyi təmin etməkdir. Belə ki, inklüziv tədris və tələbəyönümlü yanaşma hər bir təhsilalanın öyrənmə bacarıqlarını nəzərə alır”.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bunu "Peşə təhsilverəni: Yeni çağırışlar və perspektivlər" mövzusunda keçirilən konfransın panel müzakirələrində Təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyinin Analitik təhlil şöbəsinin rəhbəri Nurlana Məmmədova deyib.
O bildirib ki, bəzi tələbələr kinestetik olaraq, yəni tətbiq edərək və prosesə cəlb olunaraq öyrənirlər. Digərləri vizual materiallar vasitəsilə, bəziləri isə oxuyaraq və yazaraq daha yaxşı öyrənir:
“Moduldan müəllimlər necə istifadə edə bilərlər? Peşə təhsili üçün bir nümunə götürək. Təsəvvür edək ki, “Aşpazlıq” ixtisası üzrə dərs keçən bir müəllim bu modulu tətbiq etmək istəyir. Burada hər şey planlamadan başlayır. Müəllim hər zaman "niyə" sualından başlamalıdır. Niyyət və məqsəd aydınlaşdırıldıqda proses daha təsirli olur”.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər