21 noyabr 2024

Bütün xəbərlər
test
18 noyabr, 15:43
73

Təhsil dəyişikliklərin baş verdiyi yerdə mərkəzi rola sahibdir

Andreas Şleyxer bildirir ki, pandemiya məktəb sistemlərinin nə qədər kövrək olduğunu göstərdi və gələcəkdə bizi daha böyük problemlərin gözlədiyinə işarə etdi. "İqlim dəyişikliyi, süni intellekt və digər dəyişikliklər həyatımıza pandemiyadan daha çox təsir göstərə bilər".

Təhsil gəncləri bu problemlərə qarşı hazırlamaq üçün balans yaratmalı, həm davamlılığı təşviq etməli, həm də gənclərin dünyadakı qeyri-sabitlik şəraitində yaşamaq bacarıqlarını gücləndirməlidir.

Sözlərdən fəaliyyətə

Təhsil yalnız mövcud vəziyyətə uyğunlaşma deyil, gələcəyi davamlı dəyərlərlə əlaqələndirmək üçün bir vasitə olmalıdır. Təhsil həm də elmi biliklərə əsaslanan optimizm və fəaliyyət yönümlü yanaşmalar üçün imkan yaradır. Şleyxer qeyd edir ki, insanlar arasında elmi reallığa əsaslanan ümumi anlayış yaratmaq təhsilin əsas missiyalarından biridir.

Bəs iqlim savadlılığı nədir?

İqlim savadlılığı insanların iqlim sisteminin necə işlədiyini, insan fəaliyyətlərinin iqlimə təsirini və iqlim dəyişikliyinin sosial, iqtisadi, etik və ekoloji aspektlərini anlamaq bacarığını əhatə edir. Bu anlayışlar fərdi səviyyədən qlobal səviyyəyə qədər tətbiq edilməli və gəncləri yeni vərdişlər və fəaliyyətlər vasitəsilə həyat tərzlərini dəyişməyə təşviq etməlidir.

PISA nəticələri göstərir ki, bir çox ölkələrdə 15 yaşlıların əksəriyyəti iqlim dəyişikliyi ilə bağlı ən əsas elmi anlayışlardan məhrumdur. Şleyxer vurğulayır ki, bu, gənclərin biliklərini hərəkətə çevirməkdə çətinlik çəkdiyini göstərir:

Biliklər var, lakin hərəkət yoxdur

Şagirdlər iqlim dəyişikliyinin təsirlərini anlasa da, əksər hallarda bu bilikləri gündəlik həyatlarında tətbiq edə bilmirlər.

Optimizm çatışmazlığı:

Şagirdlərin yalnız 20%-i, məsələn, su qıtlığı və ya heyvan növlərinin məhv olmasının 20 il ərzində yaxşılaşacağına inanır. Bu rəqəmlər gələcəyə olan ümidsizliyi əks etdirir.

İqlim savadlılığını necə ölçmək olar?

PISA-nın yeni qiymətləndirmə sistemi gənclərin bilik, bacarıq və dəyərlərini ölçməklə yanaşı, onların hərəkət qabiliyyətlərini də analiz edəcək. Bu, aşağıdakı sahələri əhatə edəcək:

1. Şagirdlərdən qlobal temperatur, karbon emissiyaları və biomüxtəlifliklə bağlı məlumatları analiz etmələri tələb olunur.

2. Şagirdlərin məlumatları dəqiq analiz etmə və proqnozlar irəli sürmə bacarıqları qiymətləndirilir.

3. Medianın təqdim etdiyi məlumatları analiz etmək və faktları fikirlərdən ayırmaq bacarıqları xüsusi əhəmiyyət daşıyır.

4. Şagirdlərin mövcud və gələcək ehtiyacları tarazlaşdıraraq prioritetlər müəyyənləşdirməsi təhlil edilir.

Təhsilin gələcəyi: Fəaliyyət yönümlü yanaşma

Andreas Şleyxer vurğulayır ki, ən yaxşı kurikulumlar belə, real həyatda tətbiq olunmadıqca faydasızdır. "Təhsil yalnız biliklər qazandırmaq deyil, eyni zamanda şagirdləri dəyişikliyin agentinə çevirmək məqsədini daşımalıdır". Bu baxımdan, iqlim savadlılığının öyrənilməsi və ölçülməsi gəncləri daha davamlı və məsuliyyətli bir dünya qurmağa hazırlayacaq.

Andreas Şleyxerin Bakıda COP29 çərçivəsində "İnsan inkişafı və iqlim dayanıqlılığı üçün yaşıl təhsil mövzusunda nazirliklərarası dəyirmi masa - Yaşıl təhsil tərəfdaşlığı'nın 2-ci illik toplantısı"ndakı nitqindən çıxarış.

Xəbər lenti

21 noyabr, 12:37
0

“Müasir metodik xidmətin təşkili” layihəsi çərçivəsində metodistlik fəaliyyətləri davam edir

21 noyabr, 12:12
6

Elm və təhsil naziri Balakəndə vətəndaşları qəbul edəcək

21 noyabr, 11:03
12

İqlim Elm Olimpiadasının mükafatlandırma mərasimi keçirilib

21 noyabr, 11:03
37

Azərbaycan universitetləri "Times Higher Education" reytinqində TOP 500-də yer alıb

21 noyabr, 10:51
32

Emin Əmrullayev: “60 manatı 80 və ya 90 manat etsək, elmimiz 20-30 faiz irəli getməyəcək”

21 noyabr, 10:09
13

Pakistan universitetinin nümayəndələri AzTU-da olublar

21 noyabr, 09:42
31

Bayıldakı Zəngilan məktəbi Reza Deqatinin vəsaiti hesabına tikilib

21 noyabr, 09:22
25

Reza Deqati: Mən fotoqraf kimi tanınmışam, amma əslində müəlliməm

21 noyabr, 09:08
10

Azərbaycanda “Silicon Vadisi” bazası əsasında yeni İT Akademiyası fəaliyyətə başlayır

21 noyabr, 09:04
13

ADNSU-da Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri Universiteti ilə birgə simpozium keçirilib

20 noyabr, 23:24
20

Nazir: 4400 məktəbimizin təxminən 1500-də şagird sayı 100-dən azdır, rasionallaşmaya getməliyik

20 noyabr, 23:10
18

Dövlət sifarişi ilə oxuyan tələbələr üçün ayrılan təhsil xərcləri artırılır

20 noyabr, 22:57
15

35 ölkədən 100 nəfər "Heydər Əliyev adına Beynəlxalq Təhsil Qrantı”na layiq görülüb

20 noyabr, 22:48
22

Gələn il daha çox tələbə təhsil krediti ala biləcək

20 noyabr, 22:36
20

Türkiyə-Azərbaycan Universitetinin fəaliyyəti üçün 10 milyon manat ayrılacaq

20 noyabr, 22:26
29

Qarabağ Universitetinə tələbə qəbulu artırılacaq

20 noyabr, 22:18
22

Nazir: Hər il 500 nəfərədək gəncin xaricdə ali təhsil alması təmin olunacaq

20 noyabr, 22:01
25

Gələn tədris ilindən SABAH proqramının əhatə dairəsi genişləndiriləcək

20 noyabr, 21:49
38

Növbəti ildə “Məktəblinin dostu” layihəsinə 7 milyon manat ayrılacaq

20 noyabr, 21:47
42

Adambaşına maliyyələşmə sisteminə keçən peşə məktəblərinin sayı artırılacaq

Şərhlər (0)

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.