Bütün xəbərlər
28 yanvar, 10:13

Məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçı ümumi təhsil müəssisələrində şagirdlərin tərbiyəsinə rəhbərlik edir, onların milli-mənəvi dəyərlər əsasında formalaşmasını, hüquq və sosial məsuliyyətlərinin inkişafını təmin edir. Bu vəzifə yüksək məhsuldarlıqla komanda işi təşkil etməyi, müasir təlim-tərbiyə metodlarını və pedaqoji elmin nailiyyətlərini tətbiq etməyi, təhsil qanunvericiliyini dərindən bilməyi tələb edir. Təşkilatçı müəllimlər, valideynlər və digər maraqlı tərəflərlə sıx əməkdaşlıq edərək şagirdlərin asudə vaxtlarının səmərəli təşkili, tədris və tərbiyə prosesinin keyfiyyətinin artırılması, eləcə də məktəb daxilində sağlam korporativ mühitin formalaşdırılmasına yönəlmiş fəaliyyətlər həyata keçirir.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, “Təhsil sahəsinə aid olan qulluqçu vəzifələrinin Vahid Tarif-İxtisas Sorğu Kitabçası”nın təsdiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Kollegiyasının 20 dekabr 2017-ci il tarixli qərarında ümumtəhsil müəssisələrində fəaliyyət göstərən məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçı məktəbin əsasnaməsinə uyğun olaraq məktəbdə tərbiyə işinə rəhbərlik edir. Müəllimlərin, psixoloqların, tərbiyəçilərin, uşaq birliyi təşkilatının, sinif, dərnək rəhbərlərinin, valideynlərin, ictimai təşkilatların, şagird özünüidarə orqanlarının və hüquq-mühafizə orqanlarının köməyi ilə şagirdlərin tərbiyə işini təşkil edir.

O, gənclərin milli-mənəvi, əxlaqi dəyərlər zəminində formalaşmasına, vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə olunmasına, çağırışaqədərki hazırlığına, fiziki inkişafına və bədii-texniki yaradıcılığına, turizm, diyarşünaslıq və ekskursiya məsələlərinə rəhbərlik edir. Müvafiq tədris müəssisələri, yaradıcılıq ittifaqları, idarə və təşkilatlarla əlaqə yaradır, birgə kütləvi tədbirlər keçirir. Bununla yanaşı, təhsil alan uşaqlar arasında hüquq pozuntuları və cinayətkarlıq hallarına qarşı genişmiqyaslı profilaktik işin təşkilini və ona rəhbərliyi təmin edir.

Təşkilatçı həmçinin aşağıdakıları bilməlidir:

- “Təhsil haqqında”, “Gənclər siyasəti haqqında” və “Uşaq hüquqları haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarını; 
- Birləşmiş Millətlər Təşkilatının “Uşaq hüquqları haqqında” Konvensiyasını;
- təhsil və elm sahəsinə aid Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını; 
- Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin aidiyyəti qərar və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsi üzrə mərkəzi icra hakimiyyəti orqanının aidiyyəti qərar, sərəncam və əmrlərini; 
- məktəbdənkənar təhsilin səmərə və keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə müasir təhsil proqramlarının hazırlanmasını; 
- qabaqcıl təlim-tərbiyə metodlarını, pedaqogika və pedaqoji psixologiya elminin son nailiyyətlərini, uşaqların asudə vaxtlarının səmərəli təşkili yollarını;
- informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə tələblərini; 
- tərbiyənin tədrislə vəhdətini; 
- fəal təlim, sosial-psixoloji ünsiyyət metodlarını; 
- əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə norma və qaydalarını.

Ümumilikdə, təşkilatçı yüksək produktivliklə komanda işini və məktəbin inkişaf etdirilməsi zəruri olan sahələrini müəyyən edərək nəticəyönümlü fəaliyyəti təşkil etməlidir. Müəllimlər, sinif rəhbərləri və psixoloqla sıx əməkdaşlıq, valideyn və şagirdlərlə müntəzəm görüşlər keçirmək, rəhbərliyin qərarına əsasən məktəbi müxtəlif tədbirlərdə təmsil etmək və il ərzində fəaliyyət planına uyğun məktəbdaxili tədbirlərin təşkilində iştirak etmək təşkilatçının əsas öhdəlikləridir. Həmçinin müxtəlif plan və proqramların hazırlanmasında iştirak etmək və prosesə rəhbərlik etmək, müəllimlərin peşəkar inkişafı üçün imkanlar müəyyən etmək, şagirdlərdə həyati bacarıqların inkişafı üçün yeni yanaşmalar tətbiq etmək və yerli və beynəlxalq təcrübələri araşdıraraq onları məktəbə inteqrasiya etmək, məktəb daxilində sağlam və korporativ mühitin yaradılmasında fəal iştirak təşkilatçıdan gözlənilən fəaliyyətlərdir.

Şərhlər

Xəbər lenti

30 mart, 10:13

Tarixi faciələr şagirdlərə necə öyrədilməlidir?

29 mart, 15:35

“Şagirdlərin biliyinə qiymət vermək haqqında” QƏZETİN ARXİVİNDƏN

28 mart, 14:07

Novruz 2025: Təhsil işçiləri və tələbələrin birlik düşərgəsi – REPORTAJ

28 mart, 12:38

Əminağa Sadıqov: Elmi nəticələrimizi bazara çıxarmağa çalışmalıyıq

28 mart, 12:31

“Məktəbəqədər və ibtidai təhsil” jurnalı nüfuzlu elmmertik platformada qeydiyyata alınıb

28 mart, 10:39

Martın 29-da ilin ilk Günəş tutulması olacaq

27 mart, 17:22

"Mədəniyyət və yaradıcı sənayelər üzrə xüsusi Təqaüd Proqramı"na sənəd qəbulu başlayır

27 mart, 16:15

İqtisad elminin yorulmaz tədqiqatçısı, alim, pedaqoq

27 mart, 15:19

Prezident və birinci xanım Sarıcalıda məktəb və bağça açılışında iştirak ediblər

27 mart, 12:50

Nazir Fransa və digər Qərbi Avropa ölkələrində azərbaycanlı tələbələrlə görüşüb

27 mart, 11:52

Tələbə yaz məktəbləri uğurla davam edir

27 mart, 10:29

“Gənc müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsi artdıqca təhsilin səviyyəsi artır” – MÜSAHİBƏ

27 mart, 10:00

27 Mart Azərbaycanda Elm Günüdür

26 mart, 21:27

Emin Əmrullayev malayziyalı həmkarı ilə görüşüb

26 mart, 16:30

Motosiklet sürücülərinin təhlükəsizliyi ilə bağlı layihə  – Şagirdlərin yeni təşəbbüsü

26 mart, 14:48

Xankəndi şəhəri və Xocalı rayonu üzrə təhsil sektoruna yeni müdir təyin olunub

26 mart, 12:48

Elm və təhsil nazirinin rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti Parisdə bir sıra görüşlər keçirib

26 mart, 12:46

Azərbaycanlı tələbə ABŞ-də keçirilən müsabiqədə birinci oldu

26 mart, 12:02

Qazaxıstan universitetlərinə sənəd qəbulu davam edir

25 mart, 18:21

Nazir UNESCO-nun “Elm Diplomatiyası üzrə Qlobal Nazirlər Dialoqu”nda iştirak edir

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.