Bütün xəbərlər
8 may, 14:28

Bu il sertifikatlaşdırma prosesinə cəlb olunacaq fənn müəllimlərə test mərhələsində Metodika və pedaqogika üzrə 10 sual təqdim olunacaq. Onlardan 1-i "Hüquqi savadlılıq", 5-i "Metodiki səriştəlilik", 4-ü isə "Pedaqoji və psixoloji yanaşmalar" mövzuları üzrə olacaq.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, məzmun sahələri üzrə mövzular aşağıdakılardır:

1. Hüquqi savadlılıq
➢ Təhsil qanunu, 12,13, 17-ci maddələr
➢ Ümumi təhsil haqqında Azərbaycan Respublikasının qanunu, 9, 11, 13, 21, 22, 23, 24, 27, 28-ci maddələr
➢ Fənn kurikulumlarına aid əsas terminlərin təsviri (məzmun xətləri, məzmun standartları, inteqrasiya və s.)
➢ Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsilin dövlət standartları (ümumi təhsilin təşkilinə dair ümumi pedaqoji tələblər, şəxsiyyətyönümlü təhsil, inklüziv təhsil və s.)
➢ “Müəllimlərin etik davranış Qaydaları”

2. Metodiki səriştəlilik
2.1. Təlimdə öyrətmə və öyrənmə prosesinin təşkili
➢ XXI əsr bacarıqları və kompetensiyaları (problem həlletmə, qərarvermə və s.)
➢ Təfəkkürün növləri (məntiqi, tənqidi, yaradıcı, abstrakt, analitik və s. )
➢ Metakoqnitiv bacarıqların formalaşdırılması
➢ Bilik, fəaliyyət və onların növləri haqqında ümumi məlumat. Tapşırıqların hazırlanmasında bilik və fəaliyyət növlərinin tətbiqi
➢ B. Blumun “İdrak taksonomiyası” və təlimdə tətbiqi
➢ Psixomotor və emosional-affektiv taksonomiyalar və təlimdə tətbiqi
➢ İllik və gündəlik planlaşdırma (təlim nəticələri, qiymətləndirmə meyarlarının müəyyənləşdirilməsi və s.)
➢ Şagirdyönümlü (interaktiv) təlimin təşkili: dərsə cəlbolunma (motivasiya), sual-cavab və müzakirələrin təşkili, əməkdaşlıq, refleksiya və s.)
➢ Müəllimin fasilitasiya bacarığı
➢ Təlimin forma və modelləri (birbaşa, layihə əsaslı (PBL), oyunəsaslı, problem əsaslı, araşdırma, sorğu əsaslı, sinxron və asinxron və s.)
➢ Təlim strategiyaları. Texnika və üsullar. (BİBÖ, Klaster, Anlayışın çıxarılması, Beyin həmləsi, Ziqzaq, 3-2-1, Karusel, Sinektika, Debat, İnsert, Simulyasiya və rollu oyunlar, Frayer modeli, Venn diaqramı, Auksion, Qərarlar ağacı, Qar topası, Sinkveyn, Proqnozlaşdırma, Müzakirə üsulları (Müzakirə xəritəsi, Akvarium, Sokrat dialoqu), Əşyaların qeyri-adi istifadəsi, Cisim və hadisələrə müxtəlif nöqteyinəzərdən baxılması, İnsident üzərində iş, Nə olardı əgər? Mən kiməm?, 4N1KH, Qızıl dairə, Blum kubu, Debat, Sinif küncləri, Düşün-çütləş-bölüş)
➢ Şagirdyönümlü (interaktiv) təlimdə iş formaları
➢ İnklüziv təhsil
➢ Təlimdə diferensial yanaşma
➢ Öyrənmə tərzləri

2.2. Qiymətləndirmə (ölçmə və dəyərləndirmə)
➢ Qiymətləndirmənin növləri (məktəbdaxili, milli, beynəlxalq)
➢ Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri (diaqnostik, formativ, summativ (kiçik, böyük)
➢ Qiymətləndirmə meyarları
➢ Formativ qiymətləndirmənin təşkili. Rubriklərin növləri. Effektiv əks-əlaqə (konstruktiv, yekunlaşdırıcı və s.)
➢ Beynəlxalq qiymətləndirmə (TİMS, PİRSL, PİSA və s.)

3. Pedaqoji və psixoloji yanaşmalar
3.1. Pedaqoji və psixoloji nəzəriyyələr
➢ H. Qardner “Çoxnövlü zəka” nəzəriyyəsi
➢ J. Piaje “Zehni inkişafın mərhələləri” nəzəriyyəsi
➢ L.Vıqotski “Sosial inkişaf ” nəzəriyyəsi. “Yaxın inkişaf zonası” anlayışı
➢ K. Dvek “Düşüncə tərzi” nəzəriyyəsi
➢ L. Kolberq “Mənəvi inkişaf” nəzəriyyəsi
➢ R. Qanye “Öyrənmənin şərtləri” nəzəriyyəsi
➢ D. Qoulman “Emosional zəka” nəzəriyyəsi
➢ K.Yunq “İntrovert və ekstravert şəxsiyyət”
➢ Şəxsiyyətin formalaşdırılması və inkişafı. Şəxsiyyətin formalaşdırılması və inkişafında məktəbin və müəllimlərin rolu

3.2. Sinifdə sağlam psixo-sosial mühitin yaradılması
➢ Sosial-emosional öyrənmə
➢ Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulmasının tələbləri və üstünlükləri. Təhlükəsiz öyrənmə mühiti
➢ Sinfin idarəedilməsi mexanizmləri və strategiyalar (buzqıranlar)
➢ Sinif otağının öyrətmə və öyrənmə mühitində funksiyası
➢ Effektiv müəllim-şagird, müəllim-valideyn münasibətləri
➢ Şagird davranışının idarəolunması
➢ Qısnama (bullinq)

Şərhlər

Xəbər lenti

1 iyun, 12:57

Naxçıvanda “Uşaqların rəngli dünyası” festivalı  keçirilir

1 iyun, 12:47

Uşaq olmaq necədir? – Onların məsum düşüncələri 

1 iyun, 11:27

“Atam məni görür” -  Atalarının izlərini Şuşada axtaranlar - REPORTAJ

1 iyun, 10:39

Məktəblilər səhnədə: Problemlərini sakit, “dərd”lərini gülərək həll edirlər - REPORTAJ

1 iyun, 10:11

Bu gün I və IV qruplar üzrə qəbul imtahanı keçirilir

31 may, 15:52

Naxçıvanda "Ümumi təhsilin aktual problemləri" mövzusunda konfrans keçirilib

31 may, 15:39

BSU tərəfindən özbək dilinə tərcümə olunan "Qərbi Azərbaycana qayıdış" Konsepsiyası sərgilənib

31 may, 14:16

“Zəkaların mübarizəsi” olimpiadası qaliblərinin mükafatlandırılması keçirilib

31 may, 12:42

Fuad Qarayev: Öyrənməyi sevən şagirdlər mütləq seçilirlər

31 may, 11:44

4SİM: Azərbaycanın süni intellekt təcrübəsi Davos İqtisadi Forumunda təqdim olunacaq

31 may, 09:01

Azərbaycan Texnologiya Universiteti Özbəkistanın universitetləri ilə əlaqələrini genişləndirir

30 may, 23:45

Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü çərçivəsində maraqlı təşəbbüs

30 may, 23:09

“Məktəblilərarası Milli Hakaton - 2025” müsabiqəsinin olimpiada mərhələsi keçirilib

30 may, 21:58

6 nəfərin buraxılış imtahanı nəticəsi ləğv olunub

30 may, 21:51

Buraxılış imtahanında maksimal bal toplayanların sayı açıqlandı - SİYAHI 

30 may, 21:49

Buraxılış imtahanının nəticələri elan olunub

30 may, 18:20

UNEC-də III Xarici Dil Müəllimləri Forumu keçirilib

30 may, 17:48

ADNSU-da “Qazaxıstan – Azərbaycan: yeni üfüqlər” adlı konfrans keçirilib

30 may, 17:29

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – May 2025

30 may, 17:07

Elm və təhsil naziri Astarada vətəndaşları qəbul edib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.