Bütün xəbərlər
1 oktyabr, 10:30

Təhsilimizin keyfiyyətini yüksəltmək, müəllimlərin peşəkar inkişafını təmin etmək günün vacib məsələlərindəndir. Bu istiqamətdə xüsusi missiyanı metodistlər daşıyır. Onlar məktəb kollektivlərində bələdçi, yol göstərən və dəstəkçi kimi çıxış edirlər. 

“Azərbaycan müəllimi” metodistlərin rolu, qarşılaşdıqları çətinliklər və fəaliyyətləri barədə araşdırma aparıb və metodistlərin fikirlərini öyrənib.  

“Metodistin rolu motivasiyaedici olmalıdır”

1985-ci ildə Masallı rayonunun Sığdaş kəndində anadan olan Sadiq Nuriyev 2009-cu ildən müəllim kimi fəaliyyət göstərir. 16 illik pedaqoji təcrübəsi var. 2024-2025-ci tədris ilində məktəbdaxili metodist kimi çalışıb, bu ildən isə Lənkəran-Astara Regional Təhsil İdarəsində aparıcı metodistdir.

Onun sözlərinə görə, müasir metodistin əsas rolu müəllimlərin peşəkar inkişafına dəstək verməkdir: “Müasir metodistin əsas rolu müəllimlərin təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirib, onların peşəkar inkişafına dəstək vermək, pedaqoji texnologiyaların tətbiqini düzgün istiqamətləndirməkdən ibarətdir. Onlar eyni zamanda müəllimlər arasında əməkdaşlığa şərait yaradaraq ən yaxşı təcrübələrin paylaşılmasına, təlim prosesində innovativ yanaşmaların tətbiqinə şərait yaradır”. 

Metodist kimi o, fərdi əks-əlaqə, dərs dinləmələri, praktiki məşğələlər, rəqəmsal resurslardan istifadə bacarıqlarını artıran təlimlər təşkil edir. S. Nuriyev çətinliklərdən də danışır: “Ən böyük çətinliklərdən biri müəllimlərin dəyişən təhsil tələblərinə tez uyğunlaşa bilməməsidir. Bəzi müəllimlər illərlə formalaşmış, köhnə metodlardan imtina etməkdə çətinlik çəkir. Bu problemi aşmaq üçün müəllimlərlə fərdi söhbət etməklə, düzgün ünsiyyət qurmaqla onların təlim ehtiyaclarına uyğun metodik görüşlər keçirirəm”. O hesab edir ki, metodistin rolu məcburi deyil, dəstəkçi və motivasiyaedici olmalıdır. Etimad isə şəffaflıq və açıq ünsiyyətlə qazanılır.

“Metodist özü nümunə göstərməlidir”

1996-cı ildə Lənkəranda doğulan Aygün Kərimova LDU-nun “Azərbaycan dili və ədəbiyyat” ixtisası üzrə məzunudur. 2017-ci ildən müəllim, bu ildən isə metodist kimi çalışır.  Aygün müəllim bildirir ki, metodist müəllimlərə həm nəzəri, həm də praktiki dəstək göstərməlidir: “Metodist müəllimlərə yalnız nəzəri biliklər təqdim etmir, həm də onların praktiki işinə kömək edir, dərs planlaşdırılması, təlim metodlarının seçilməsi, qiymətləndirmə mexanizmləri və şagird motivasiyası ilə bağlı istiqamət göstərir. Eyni zamanda, metodist müəllimlərin innovativ texnologiyalardan istifadə etməsini təşviq edir və təhsil mühitinin daim yenilənməsinə dəstək verir”. 

O, müəllimlər arasında təcrübə mübadiləsi və "peer-learning"i daha səmərəli hesab edir. Onun fikrincə, praktiki metodları göstərərək öyrətmək müəllimlərdə motivasiyanı artırır: “Müəllimlərin yeni texnologiyalara uyğunlaşma çətinliyi, şagirdlərin maraq və motivasiya azlığı, vaxt məhdudiyyəti – bütün bunlar təhsildə rast gəlinən problemlərdir. Çıxış yolu isə praktiki təlimlər, interaktiv metodlar, layihə əsaslı öyrənmə və resurs paketləridir”. 

Metodistin rəhbərliyi barədə isə belə düşünür: “Metodistin rəhbərliyi demokratik, dəstəkləyici və nümunəvi olmalıdır. Öncə metodist özü yeni texnologiyaları tətbiq edib nümunə göstərməlidir. Faydasını izah etməli, motivasiya yaratmalıdır”. Onun sözlərinə görə, metodistin fəaliyyəti səmərəli olmaq üçün fasiləsiz öyrənmə və beynəlxalq təcrübənin izlənilməsi zəruridir.

“Metodistin əsas rolu müəllimlərə dəstək olmaqdır”

Lənkəran rayon V.Həsənov adına Liman 2 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Aksana Hüseynova hazırda Lənkəran rayonu İ. Mahmudov adına Liman 1 nömrəli tam orta məktəbdə metodist kimi də fəaliyyət göstərir. O, metodistin işini belə xarakterizə edir: “Metodist təhsil sahəsində təlim-tərbiyə prosesinin keyfiyyətini artırır, müəllimlərin peşəkar inkişafını təmin edir, tədris metodlarını təkmilləşdirir. Əsas rolu müəllimlərə dəstək olmaqdır. Müəllimlərə müasir metodlar haqqında məsləhətlər verir, dərslərin müşahidəsini keçirir, yaranan çətinlikləri aşkarlayır və təkliflər verir".

Aksana müəllim bildirir ki, müəllimlərin inkişafına dəstək üçün fərdi söhbətlər, metodiki görüşlər, vebinarlar təşkil edir, onların inkişaf planlarının hazırlanmasında iştirak edir: “Təhsil prosesində qarşılaşdığım ən böyük çətinliklər yeni tədris metodlarının tətbiqidir. Bu çətinliyi aradan qaldırmaq üçün müəllimləri yeni proqramlar və metodlarla tanış edir, onların səmərəli istifadəsini təmin edirəm”. 

Onun fikrincə, metodistin müəllimlərlə ünsiyyəti motivasiyaedici olmalıdır: “Müəllimlərin etimadını qazanmaq üçün metodist müəllimin çətinlik çəkdiyi sahədə ona dəstək verilməlidir. Öncə onun müsbət cəhətlərini vurğulamalıdır ki, müəllim özünə olan güvənini itirməsin. Daha sonra nöqsan olan sahələrdə inkişaf- etdirici tövsiyələr verilməlidir”. 

Aksana Hüseynova hesab edir ki, metodistin səmərəli fəaliyyəti təhsil sahəsində uğurlu nəticələrin qiymətləndirilməsi ilə ölçülür. 
Metodistlərin dediklərindən aydın olur ki, onların işi yalnız metodik göstəriş verməkdən ibarət deyil. Müəllimlərin peşəkar inkişafı, yeni texnologiyalara adaptasiya, şagirdlərin motivasiyası – bütün bunların arxasında metodistlərin səbirli və dəstəkləyici fəaliyyəti dayanır.

Şərhlər

Xəbər lenti

21 oktyabr, 21:44

Bakıda məktəbdə yanğın olub? – BŞTİ-dən AÇIQLAMA

21 oktyabr, 21:15

Qarabağ Universitetində startap və rəqəmsallıq mövzusunda görüş keçirilib

21 oktyabr, 21:07

Qarabağ Universiteti təhsil və innovasiyanın mərkəzinə çevrilir

21 oktyabr, 18:55

Türkiyənin Ali Təhsil Şurasının sədri Qarabağ Universitetini ziyarət edib

21 oktyabr, 16:52

Məktəblilər arasında qaçış üzrə Muxtar Respublika birinciliyi keçirilib

21 oktyabr, 16:49

ADNSU-da 7-ci Beynəlxalq Avrasiya Risk Konfransı öz işinə başlayıb

21 oktyabr, 16:20

MDU-da Energetiklər Gününə həsr olunmuş elmi-praktik konfrans keçirilib

21 oktyabr, 16:03

Naxçıvanda IX-XI siniflər üçün buraxılış qiymətləndirmə monitorinqi keçiriləcək

21 oktyabr, 15:54

Tədqiqat universitetləri ali məktəblərin bazasında yaradılacaq

21 oktyabr, 15:50

ASA ilə Akdeniz Universiteti arasında ikili diplom proqramı başlayır

21 oktyabr, 15:46

“Alim” adı elmə töhfə qatan şəxslərə veriləcək – Nicat Məmmədli

21 oktyabr, 15:44

Nicat Məmmədli: Gəncləri elm sahəsinə təşviq etmək lazımdır

21 oktyabr, 15:42

LDU-da ideoloji mövzuda konfrans keçirilib

21 oktyabr, 15:40

İlkin mərhələdə ixtisarlar planlaşdırılmır – Nazirin müşaviri

21 oktyabr, 14:13

Qəbələ Peşə Təhsil Mərkəzinin tələbələri “Qarabağ Kuboku”nda uğur qazanıblar

21 oktyabr, 13:58

Optimallaşdırma məsələlərinin həlli müəyyən qədər vaxt aparacaq – Nicat Məmmədli

21 oktyabr, 13:25

Elmə xərclənən pul “ölçülən nəticə”yə necə çevrilə bilər? – Alim mövqeyi

21 oktyabr, 12:42

“Məktəbli Kuboku”na Siyəzəndə start verilib

21 oktyabr, 12:39

İqlim böhranına qarşı hərəkətə keçmək üçün vaxtımız azdır - Kristina Ozdene

21 oktyabr, 12:23

İSESKO rəsmisi: Təhsil islahatları yalnız ümumi prinsiplərə əsaslanmamalıdır

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.