Bütün xəbərlər
28 yanvar, 16:53

Müəllimlərin sinif saatlarından kənarda şagirdlərlə vaxt keçirməsi onların təhsil həyatında dərin və uzunmüddətli təsirlər yarada bilər.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, “EdSurge” platformasında dərc olunmuş “Niyə nahar saatımı şagirdlərlə keçirirəm?” adlı məqalədə müəllif şagirdlərlə nahar saatlarında bir araya gəlməklə onların sosial, emosional və mədəni inkişafına necə dəstək olduğunu izah edir. Bu təcrübə sadəcə nahar paylaşımı deyil, həm də icma hissini formalaşdıran bir fəaliyyət olaraq təqdim olunur. 

Pandemiyadan sonra şagirdlər öz sosial bacarıqlarını yenidən qurmaq üçün daha çox dəstəyə ehtiyac duyurlar. Məqalədə müəllif qeyd edir ki, nahar saatını sinif otağında şagirdlərlə keçirmək, onların bir-biriləri ilə daha yaxın əlaqələr qurmasına kömək edir. Müxtəlif mədəniyyətlərdən gələn şagirdlər naharlarını paylaşır, bir-birilərinin yemək adət-ənənələri, dəyərləri və həyat tərzi haqqında daha çox məlumat əldə edirlər. Bu proses yalnız onların özlərinə deyil, həm də müxtəlifliyin və qarşılıqlı anlayışın dəyərini başa düşmələrinə töhfə verir. 

Məqalədə vurğulanan əsas məqamlardan biri müəllimlərin şagirdlər üçün emosional dayaq rolunu oynaya bilməsidir. Sinif otağını nahar saatlarında açıq saxlamaq, şagirdlərə özlərini təhlükəsiz və dəstəkli hiss etmək imkanı yaradır. Bəzən bu sadə bir söhbət, bəzən isə daha dərin mövzularda müzakirələr şəklində olur. Belə yanaşm şagirdlərin yalnız akademik performansına deyil, həm də onların şəxsi inkişafına müsbət təsir edir. 

Sinif otağında nahar vaxtı keçirilən bu fəaliyyət sadəcə yemək yeməkdən ibarət deyil. Burada əsas məqsəd icma hissinin yaradılmasıdır. Müəllif qeyd edir ki, nahar saatları həm şagirdlər arasında, həm də şagirdlərlə müəllimlər arasında qarşılıqlı inam və hörmətin formalaşması üçün əhəmiyyətli bir fürsətdir. Bu, şagirdlərin məktəbi yalnız öyrənmə yeri deyil, həm də onları dəstəkləyən bir icmanın parçası kimi görməsinə kömək edir. 

Bu tip təşəbbüslər yalnız sosial və emosional mühitlə məhdudlaşmır. Şagirdlərin müəllimləri ilə qeyri-rəsmi şəraitdə vaxt keçirməsi onların akademik motivasiyasını artırır. Şagirdlər özlərini daha yaxşı ifadə edir, suallarını rahatlıqla verə bilir və müəllimlərindən fərdi tövsiyələr ala bilirlər. Belə münasibət şagirdlərə məktəb mühitində özlərini daha yaxşı tanımağa və gələcək məqsədlərini daha dəqiq müəyyənləşdirməyə kömək edir. 

Məqalədə müəllif həmçinin müəllimlər üçün bu təcrübənin necə dəyərli olduğunu vurğulayır. Şagirdlərin fərqli şəxsiyyətlərini tanımaq, onların maraqlarını və ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşmək üçün nahar vaxtı ünsiyyət qurmaq böyük bir fürsətdir. Bu cür görüşlər, müəllimlərin dərs proqramını şagirdlərin maraq və tələblərinə uyğunlaşdırmasına imkan yaradır. Həmçinin müəllimlər üçün bu fəaliyyət, işlərinin təsirini görmək baxımından ilhamverici və motivasiyaedici olur. Bu təcrübə, müəllimlər və təhsil sistemi üçün vacib bir mesaj verir: məktəb yalnız dərs və qiymətlərdən ibarət deyil. Məktəbin əsas məqsədi insan yetişdirməkdir. Bu cür yanaşmalar məktəblərdə sosial bağların gücləndirilməsi, emosional dəstəyin artırılması və şagirdlərin daha kompleks şəkildə inkişafına dəstək olmaq üçün nümunə ola bilər. 

Nəticə etibarilə, müəllimlərin nahar saatlarını şagirdlərlə keçirməsi, onların məktəbdə özlərini evdəki kimi hiss etmələrinə imkan yaradır və onların sosial, emosional və akademik inkişafına əvəzsiz bir töhfə verir. Bu cür təşəbbüslər, daha insan mərkəzli təhsil yanaşmalarının tətbiqi üçün vacib addımlardır. 

Mənbə: https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.edsurge.com%2Fnews%2F2024-12-11-why-i-spend-my-lunch-hour-with-students&psig=AOvVaw2XhU_4AkI2gYnUHnZYkQEU&ust=1738141182377000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBQQjRxqFwoTCODyuNCGmIsDFQAAAAAdAAAAABAg-  

Xəbər lenti

29 yanvar, 17:52

“Hədəfdə STEAM – 7”: təhsildə yeniliklər və texnologiyanın zəfəri

28 yanvar, 21:34

Aktiv fəaliyyətlər uşaqların xoşbəxtlik hormonunu artırır - MÜSAHİBƏ

28 yanvar, 20:38

STEAM-in təcrübə proqramına 500-dən çox gənc müraciət edib

28 yanvar, 20:31

4 rayonda yeni peşə təhsili müəssisələri tikiləcək

28 yanvar, 20:17

Folklor İnstitutuna yeni direktor təyin olunub

28 yanvar, 20:11

Tələbələr ildə bir dəfə özəl klinikada pulsuz tibbi müayinədən keçəcəklər

28 yanvar, 18:13

Prezidentdən yeni təyinat

28 yanvar, 17:14

Məktəb sənədləri rəqəmsallaşdırılır

28 yanvar, 17:10

Uşaq Gənclər Futbol Məktəbinin təlim bazası yenilənir – FOTO

28 yanvar, 16:30

Lənkəranda qəza: xəsarət alanlar arasında məktəbli də var

28 yanvar, 16:23

Peşə mərkəzində hibrid və elektrik avtomobillər emalatxanası yaradılır

28 yanvar, 16:23

Region birincisinin uğur formulu: Vaxtdan düzgün istifadə edin!

28 yanvar, 16:08

Kənan Mirzəyev: Region gənclərinin peşə təhsilinə cəlbi prioritetdir

28 yanvar, 15:41

Əmək vəzifələrinin kobud pozulması halları hansılardır?

28 yanvar, 15:25

Universitetlər “yaşıl bacarıqlar” baxımından geridə qalır?

28 yanvar, 15:05

2025-ci ildə təhsili formalaşdıracaq 5 trend

28 yanvar, 14:57

Könüllülük gənclərin iş tapmasını asanlaşdırırmı? 

28 yanvar, 14:39

Yüksək nəticə toplayan region olimpiadaçıları - Uğur hekayələri

28 yanvar, 13:47

“Müəllim hər yeniyetmənin unikal olduğunu qəbul etməlidir” – Psixoloq

Şərhlər (0)

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.