Müəllimlərin sinif saatlarından kənarda şagirdlərlə vaxt keçirməsi onların təhsil həyatında dərin və uzunmüddətli təsirlər yarada bilər.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, “EdSurge” platformasında dərc olunmuş “Niyə nahar saatımı şagirdlərlə keçirirəm?” adlı məqalədə müəllif şagirdlərlə nahar saatlarında bir araya gəlməklə onların sosial, emosional və mədəni inkişafına necə dəstək olduğunu izah edir. Bu təcrübə sadəcə nahar paylaşımı deyil, həm də icma hissini formalaşdıran bir fəaliyyət olaraq təqdim olunur.
Pandemiyadan sonra şagirdlər öz sosial bacarıqlarını yenidən qurmaq üçün daha çox dəstəyə ehtiyac duyurlar. Məqalədə müəllif qeyd edir ki, nahar saatını sinif otağında şagirdlərlə keçirmək, onların bir-biriləri ilə daha yaxın əlaqələr qurmasına kömək edir. Müxtəlif mədəniyyətlərdən gələn şagirdlər naharlarını paylaşır, bir-birilərinin yemək adət-ənənələri, dəyərləri və həyat tərzi haqqında daha çox məlumat əldə edirlər. Bu proses yalnız onların özlərinə deyil, həm də müxtəlifliyin və qarşılıqlı anlayışın dəyərini başa düşmələrinə töhfə verir.
Məqalədə vurğulanan əsas məqamlardan biri müəllimlərin şagirdlər üçün emosional dayaq rolunu oynaya bilməsidir. Sinif otağını nahar saatlarında açıq saxlamaq, şagirdlərə özlərini təhlükəsiz və dəstəkli hiss etmək imkanı yaradır. Bəzən bu sadə bir söhbət, bəzən isə daha dərin mövzularda müzakirələr şəklində olur. Belə yanaşm şagirdlərin yalnız akademik performansına deyil, həm də onların şəxsi inkişafına müsbət təsir edir.
Sinif otağında nahar vaxtı keçirilən bu fəaliyyət sadəcə yemək yeməkdən ibarət deyil. Burada əsas məqsəd icma hissinin yaradılmasıdır. Müəllif qeyd edir ki, nahar saatları həm şagirdlər arasında, həm də şagirdlərlə müəllimlər arasında qarşılıqlı inam və hörmətin formalaşması üçün əhəmiyyətli bir fürsətdir. Bu, şagirdlərin məktəbi yalnız öyrənmə yeri deyil, həm də onları dəstəkləyən bir icmanın parçası kimi görməsinə kömək edir.
Bu tip təşəbbüslər yalnız sosial və emosional mühitlə məhdudlaşmır. Şagirdlərin müəllimləri ilə qeyri-rəsmi şəraitdə vaxt keçirməsi onların akademik motivasiyasını artırır. Şagirdlər özlərini daha yaxşı ifadə edir, suallarını rahatlıqla verə bilir və müəllimlərindən fərdi tövsiyələr ala bilirlər. Belə münasibət şagirdlərə məktəb mühitində özlərini daha yaxşı tanımağa və gələcək məqsədlərini daha dəqiq müəyyənləşdirməyə kömək edir.
Məqalədə müəllif həmçinin müəllimlər üçün bu təcrübənin necə dəyərli olduğunu vurğulayır. Şagirdlərin fərqli şəxsiyyətlərini tanımaq, onların maraqlarını və ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşmək üçün nahar vaxtı ünsiyyət qurmaq böyük bir fürsətdir. Bu cür görüşlər, müəllimlərin dərs proqramını şagirdlərin maraq və tələblərinə uyğunlaşdırmasına imkan yaradır. Həmçinin müəllimlər üçün bu fəaliyyət, işlərinin təsirini görmək baxımından ilhamverici və motivasiyaedici olur. Bu təcrübə, müəllimlər və təhsil sistemi üçün vacib bir mesaj verir: məktəb yalnız dərs və qiymətlərdən ibarət deyil. Məktəbin əsas məqsədi insan yetişdirməkdir. Bu cür yanaşmalar məktəblərdə sosial bağların gücləndirilməsi, emosional dəstəyin artırılması və şagirdlərin daha kompleks şəkildə inkişafına dəstək olmaq üçün nümunə ola bilər.
Nəticə etibarilə, müəllimlərin nahar saatlarını şagirdlərlə keçirməsi, onların məktəbdə özlərini evdəki kimi hiss etmələrinə imkan yaradır və onların sosial, emosional və akademik inkişafına əvəzsiz bir töhfə verir. Bu cür təşəbbüslər, daha insan mərkəzli təhsil yanaşmalarının tətbiqi üçün vacib addımlardır.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
Bölmələrimiz
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)