“Məsafədən təhsil alanların diplomlarının bu vaxta qədər tanınmamasının əsas səbəbi müvafiq mexanizmin mövcud olmamasıdır”.
Bunu Təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyinin (TKTA) İdarə Heyətinin sədri Tural Əhmədov “Azərbaycan müəllimi” qəzetinə müsahibəsində deyib.
O bildirib ki, “Təhsil haqqında” Qanunda məsafədən təhsil bir təhsil forması kimi nəzərdə tutulsa da, bu məsələyə bir az daha geniş perspektivdən yanaşılmalıdır. Hazırda ənənəvi təhsilə münasibətdə də diplomların tanınması ilə bağlı ciddi çağırışlar mövcuddur:
“Bir çox hallarda ali təhsil kvalifikasiyalarının tanınması üzrə müraciət edən şəxslərin sənədlərində boşluqlar və uyğunsuzluqlarla qarşılaşırıq. Təəssüf ki, bəzi universitetlərdə, xüsusilə yaxın coğrafiyadakı ali təhsil müəssisələrində tədris prosesi qeyri-ciddi şəkildə təşkil edilir. Transkriptləri dəyərləndirərkən bəzi məqamlar bizi həqiqətən məyus edir”.
Onun sözlərinə görə, tədris dili rus dili olan bir universitetdə transkriptin üçdə birinin rus dili fənni üzrə kreditlərdən ibarət olduğunu görürüksə, bu, həmin universitetin fəaliyyətində ciddi problemlərin olduğunu göstərir:
“Belə ki, tədris dili təhsil səviyyəsi üzrə əldə olunan ümumi kreditin üçdə birini təşkil edə bilməz. Beynəlxalq təcrübəyə əsasən, kreditlər tədris dili fənni üzrə deyil, tədris dilində keçirilən digər fənlər üzrə təqdim edilməlidir. Lakin həmin universitetlərdə tədris dili üzrə kreditlər qeyri-adekvat şəkildə şişirdilir. Bu isə həmin təhsil müəssisəsinin qeyri-ciddiliyini göstərir”.
O daha bir problemə toxunaraq əlavə edib ki, bəzi şəxslər əyani təhsil forması üzrə diplom təqdim edir, lakin tədris prosesinin əslində qiyabi və ya məsafədən həyata keçirildiyi aşkar olunur:
“Belə hallar xüsusilə son dövrlərdə bəzi xarici təhsil şirkətlərinin “imtahansız əyani təhsil” və ya “ölkəyə getmədən məsafədən təhsil” kimi vədləri ilə geniş yayılıb. Bununla yanaşı, bəzi şəxslər hüdudları nəzərə almadan həm diplomların tanınmasına, həm də hərbi xidmətdən möhlət hüququna zəmanət veriləcəyini iddia edir. Bu cür hallarda qeyri-ciddilik açıq-aşkar görünür və bu, həm vətəndaşlarımızın, həm də dövlətimizin maraqlarına ciddi ziyan vurur”.
Sədr qeyd edib ki, ilk növbədə ənənəvi təhsil üzrə diplomların tanınmasında olan boşluqlar aradan qaldırılmalıdır:
“Bu çağırışlar həll edildikdən sonra məsafədən təhsil üzrə diplomların tanınması məsələsi daha sağlam müstəvidə müzakirə oluna bilər. Düşünürəm ki, hazırkı vəziyyətdə ənənəvi və qiyabi təhsilə dair formalaşmış təcrübə məsafədən təhsilə münasibətdə inamsızlıq yaradır. Xüsusilə məsafədən təhsilin necə həyata keçirilməsi və bu təhsil formasından əldə edilən kvalifikasiyaların tanınması məsələlərində ciddi şübhələr mövcuddur. Bu doğrudan da məyusedici bir haldır. Reallıq odur ki, bu gün ənənəvi təhsil formaları üzrə əldə olunan kvalifikasiyaların tanınmasını həyata keçirən bir qurum olaraq, bəzən bu cür reallıqlarla üzləşirik. Təəssüf ki, bəzi insanlar üçün təhsilin mahiyyəti deyil, yalnız diplom, sənəd və ya status maraqlıdır”.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
Bölmələrimiz
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)