
“Elm və Təhsil Nazirliyinin təşəbbüsü ilə beynəlxalq şagird qiymətləndirmələrinə dayanıqlı iqlim dəyişikliyi, yaşıl enerjiyə keçid kimi mövzular üzrə sualların daxil edilməsi istiqamətində artıq işlər görülür. Bu məzmunun qiymətləndirmələrə inteqrasiyası üzərində ciddi şəkildə çalışırıq”.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, elm və təhsil nazirinin müavini Həsən Həsənli bu fikri VII İqtisadiyyat və İdarəetmə Sahəsində Tədqiqatçıların Beynəlxalq Elmi Konfransında çıxışı zamanı səsləndirib.
O bildirib ki, bu təşəbbüs bir sıra müzakirələrdə dəstək qazanıb: “Artıq bunu rəsmi şəkildə elan etmək olar ki, cari il ərzində onun hüquqi və təşkilati əsaslarının formalaşdırılması planlaşdırılır. Ümid edirik ki, bu təşəbbüs COP-30-da COP-29-un nəticələrindən biri kimi təqdim olunacaq”.
COP29-dan sonra baş verən təhsil transformasiyası, Elm və Təhsil Nazirliyinin təşəbbüsü ilə həyata keçirilən beynəlxalq qiymətləndirmələrə iqlim dəyişikliyi, yaşıl enerji və davamlılıq kimi mövzuların inteqrasiyası dəyişikliyin bariz nümunəsidir. Bu təşəbbüs artıq dəstək qazanıb və 2025-ci ildə rəsmi şəkildə tətbiqi planlaşdırılır”.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər