Londonda özəl məktəblərdən biri ənənəvi tədrisi süni intellektlə əvəz edən Birləşmiş Krallığın ilk sinfini yaratmağa hazırlaşır.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, nüfuzlu David Game Kolleci ötən ilin sentyabr ayında 20 GCSE şagirdi üçün bu yenilikçi, müəllim iştirakı olmayan kursu istifadəyə verəcək. Bu, Birləşmiş Krallıqda tədrisin təqdimatında mühüm bir dönüş nöqtəsini işarə edir.
Bu qabaqcıl süni intellektlə idarə olunan sinif yüksək dərəcədə fərdiləşdirilmiş tədris təcrübəsi təmin etmək üçün müasir texnologiyalardan istifadə edir. Şagirdlər kompüterlərdə müxtəlif süni intellekt platformaları ilə işləyəcək və virtual reallıq başlıqlarından istifadə edərək unikal və immersiv bir təhsil mühiti yaradacaqlar. Süni intellekt sistemi hər bir şagirdin güclü və zəif tərəflərini anlayaraq dərs planlarını dinamik şəkildə onların spesifik ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa kömək edir.
Məsələn, şagirdin artıq öyrəndiyi mövzular semestrin sonuna qədər təkrarlanmaq üçün saxlanılır, daha çox diqqət tələb edən mövzular isə dərhal öyrədilir. Bu fərdiləşdirilmiş yanaşma hər bir şagirdin təhsil prosesini onların fərdi sürətinə və üslubuna uyğunlaşdırır. Bu səviyyədə dəqiqlik və davamlı qiymətləndirmə hətta ən yaxşı müəllimlərin belə çətinliklə nail ola biləcəyi bir nüansdır.
“Çox gözəl müəllimlər var, ancaq hər birimiz səhvlər edə bilərik”, - deyə direktor Con Dalton bildirib. “Süni intellektin təmin etdiyi dəqiqlik, davamlı qiymətləndirmə səviyyəsinə nail olmaq müəllimlər üçün olduqca çətindir”.
Həmin kursa qeydiyyatdan keçən 20 şagird bu gələcəkyönümlü sinifdə təhsil almaq üçün ildə təxminən 27 000 funt sterlinq ödəyəcəklər. Sistemi test edən GCSE şagirdlərindən biri Cozef həyəcanını belə ifadə edib: “Müəllimlər sizin zəif tərəflərinizi bilmirlər, çünki onların çoxlu şagirdi var. Süni intellekt isə sizin zəifliklərinizi müəyyənləşdirəcək və sizi inkişaf etdirməyə kömək edəcək”.
Texnoloji yeniliyə baxmayaraq, şagirdlər tamamilə tək qalmayacaqlar. Davranışı izləmək və lazım gəldikdə dəstək göstərmək üçün sinifdə üç “öyrənmə məşqçisi” iştirak edəcək və bu, şagirdlərin yenə də müəyyən insani qarşılıqlı əlaqə və dəstək almasını təmin edəcək.
Ancaq hər kəs bu yanaşmanın təhsilin gələcəyi olacağına inanmır. Keçmiş məktəb direktoru və hazırda Real Təhsil Kompaniyasına rəhbərlik edən Kris MakGovern sinifdə süni intellektdən həddindən artıq asılılığın əleyhinə xəbərdarlıq edib. “Süni intellekt və kompüter ekranının problemi odur ki, bu bir maşındır”,- deyə MakGovern bildirib. “Siz öyrənmə prosesini dehumanizasiya edirsiniz və şagirdlər ilə müəllim arasında olan qarşılıqlı əlaqəni aradan qaldırırsınız”.
Təhsildə süni intellektin artan rolu ilə əlaqədar olaraq, müəllimlərin siniflərində süni intellektdən daha effektiv şəkildə istifadə etmələrini dəstəkləmək üçün yeni təşəbbüs elan edib. Bu layihə müxtəlif süni intellekt modellərinin təlimi üçün anonim dərs planları və tədris proqramlarından ibarət bir bank yaratmağı əhatə edəcək. Bu süni intellekt alətləri ev tapşırıqlarının yoxlanılması və dərs planlarının hazırlanmasında müəllimlərə kömək edəcək. Stiven Morqan bunu belə təsvir edib: “Sinif həyatı ilə bağlı bir yardım əli”.
“Etibarlı və təhlükəsiz olduğu təqdirdə süni intellekt məktəb rəhbərləri və müəllimlərimizə dəstək olmaq üçün həyəcanverici bir imkan təklif edir”, - deyə Morqan bildirib.
Süni intellekt inkişaf etməyə davam etdikcə onun təhsildəki rolu ilə bağlı mübahisələr yəqin ki, daha da artacaq. David Game Kollecindəki bu eksperiment Birləşmiş Krallıqda siniflər üçün yeni bir standart müəyyənləşdirəcək, yoxsa unikal bir araşdırma nümunəsi olaraq qalacaq, bunu zaman göstərəcək.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı
Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun
Bölmələrimiz
2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər (0)