Bütün xəbərlər
test
17 dekabr, 16:19

Sinfi effektiv idarə etmək

Son tədqiqatlar məktəblərdə tətbiq olunan təcridetmə praktikalarının problemli davranışların dərin səbəblərini həll edə bilmədiyini, əksinə vəziyyəti daha da ağırlaşdırdığını göstərir. Sinifdəki nizam-intizamsızlıq şagirdlərin akademik nailiyyətlərini zəiflədir və təhsil mühitini çətinləşdirir.

Avstraliya məktəbləri üçün hazırlanan bir hesabatda vəziyyətin kritik həddə olduğu vurğulanıb.

Böyük Britaniyanın Təhsil Departamentinin müstəqil davranış məsləhətçisi və “ResearchED” təşkilatının qurucusu Tom Bennett bu problemin həlli üçün müəllimlərə və təhsil siyasətçilərinə konkret təkliflər verib. Bennettin fikirləri hazırkı yanaşmaların məhdudiyyətləri, müəllimlər üçün effektiv strategiyalar və məktəblərdə ümumi rifahın gücləndirilməsinə dair aydın və praktik həllər təqdim edir.

Valideynlərin məktəb və müəllimlərdən gözləntiləri artıb

Britaniyalı mütəxəssis hesab edir ki, bu problem uşaqların təbii olaraq sərhədləri yoxlamağı xoşlamalarından qaynaqlanır və onlar həmişə bizim istədiklərimizi etməyə meyilli deyillər: "Digər böyük çətinlik isə böyüklərin bunu qəbul etməsidir: uşaqlara təhlükəsiz və özlərini dəyərli hiss etmələrinə imkan verən sərhədlər müəyyən etmək vacibdir. Bu həmişə mövcud olmuş bir problemdir və yeni deyil. Hər zaman uşaqların nə etmək istədikləri ilə nə etməli olduqları arasında ziddiyyət olacaq. Son illərdə smartfonlar, internet və pandemiya səbəbilə davranışlara təsir edən yeni problemlər yaranıb. Müəllimlər və məktəblər valideynlərin böyük gözləntiləri ilə üzləşirlər, lakin bəzən valideynlər özləri məktəbləri necə dəstəkləyəcəklərini bilmirlər. Məktəblərdə davranışı ciddiyə almaq vacibdir, çünki bu amillər problemin daha da dərinləşməsinə səbəb ola bilər".

Bennett bildirib ki, yeni müəllimlərin etməli olduğu ilk şey “yaxşı davranış dedikdə nəyi nəzərdə tuturuq?” sualına cavab tapmaqdır. Şagirdlər qeyri-müəyyən olan təlimatları asanlıqla yerinə yetirə bilməzlər. Lakin onların öz düşüncələrinə uyğun olaraq hərəkət etmələrinə də icazə verilməməlidir. Müəllimin vəzifəsi doğru davranışları və sinif normalarını müəyyən etməkdir. Əsas odur ki, konkret olun – “Sinif otağına ilk necə daxil olaq?” və s. Normalar aydın, praktik olmalıdır. Şagirdlər nə etməli olduqlarını aydın şəkildə bildikdə daha düzgün davranış sərgiləyəcəklər.

Şagirdin davranış qaydaları necə tərtib edilməlidir?

Mütəxəssisin fikrincə, şagirdlərin davranışına nəzarət uzun illər qeyri-effektiv şəkildə öyrədilib və nəticədə bu sahədə müxtəlif miflər və səhv yanaşmalar formalaşıb. Məsələn, bəzi insanlar hesab edirlər ki, davranış problemlərində əsas həll yolu terapevtik yanaşmalar olmalıdır:

"Məktəblərdə bu sahədə çox zəif təcrübələr mövcuddur və bunlar aradan qaldırılmalıdır. Davranış idarəçiliyi problemi heç vaxt sinifdə problemli sinfi idarə etməmiş şəxslər tərəfindən irəli sürülən yanaşmalarla həll edilə bilməz. Lakin çox vaxt bu şəxslər ictimaiyyətə açıq şəkildə danışaraq siyasətə təsir edir və başlıqlara çıxırlar".

Müəllimlər əvvəlcə hansı davranışları görmək istədiklərini tam şəkildə anlamalıdırlar. Daha sonra bu davranışları bütün məktəb həyatına – ictimai sahələrə, siniflərə və digər məktəb mədəniyyətinin mövcud olduğu yerlərə tətbiq etməlidirlər. Bu, yazılı davranış siyasəti ilə rəsmiləşdirilməli və düzgün davranışlara fokuslanmalıdır.

Müəllimlərə rəhbərlik təlimləri də keçirilməlidir. Liderlər müəllimləri dəstəkləməli və onlardan da cavabdehlik tələb etməlidirlər. Məktəb davranışını idarə etməyin əsas açarı liderlikdir. Bu, böyük bir məsuliyyətdir.

Mənbə: theeducatoronline

Xəbər lenti

2 yanvar, 17:20

Plastik cərrahların diplomlarının yoxlanılması üçün Xüsusi Təftiş Komissiyası yaradılıb

2 yanvar, 17:18

Ötən il bu iki sahə üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsəi alan olmayıb

2 yanvar, 15:29

Ən çox fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi verilən sahələr açıqlanıb

2 yanvar, 15:25

Ötən il fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi alanların sayı açıqlanıb

31 dekabr, 16:46

"Təhsildə həmrəylik” adlı qış düşərgəsi təşkil olunub

31 dekabr, 12:00

Şaxta baba bütün uşaqları görmək üçün hansı sürətlə hərəkət etməlidir?

31 dekabr, 11:29

SDU 2024-cü ildə 10 əsas nailiyyətini təqdim edir

30 dekabr, 20:01

20 ildə ADPU alimlərinin 397 məqaləsi SCOPUS bazasına düşüb

30 dekabr, 17:43

Leyla Əliyeva STEAM İnnovasiya Mərkəzini ziyarət edib

30 dekabr, 13:00

2024-cü ildə haqqında çox danışılan 10 arxeoloji kəşf

29 dekabr, 17:59

Prezident onlara Milli Qəhrəman adı verdi - Sərəncam

29 dekabr, 16:55

DP çərçivəsində 2025-2026-cı il üzrə xaricdə təhsil üçün universitet və proqramlar açıqlanıb

29 dekabr, 16:22

Prezident İlham Əliyev təyyarə qəzası ilə bağlı müsahibə verib

29 dekabr, 14:13

Molekulyar Biologiya və Biotexnologiyalar İnstitutunda tələbələr üçün təlim keçirilib

29 dekabr, 13:41

Direktorların işə qəbulu müsabiqəsinin test mərhələsinin nəticələri açıqlanıb

29 dekabr, 13:00

Çin ilk sıfır karbon magistral yolunu açır

29 dekabr, 12:10

AzMİU elmi nailiyyətlərdən əldə etdiyi gəlirin həcmini açıqlayıb

29 dekabr, 11:56

Xızıda vəfat edən məktəb direktorunun ölüm səbəbi araşdırılır 

29 dekabr, 11:50

Uşaqlara sağlam həyat tərzi öyrədilir – İsmayıllı şagirdləri üçün layihə 

29 dekabr, 11:23

Paytaxt məktəbliləri idman yarışlarında beş minə yaxın medal qazanıblar

Şərhlər (0)

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.