Bütün xəbərlər
17 dekabr, 16:19

Sinfi effektiv idarə etmək

Son tədqiqatlar məktəblərdə tətbiq olunan təcridetmə praktikalarının problemli davranışların dərin səbəblərini həll edə bilmədiyini, əksinə vəziyyəti daha da ağırlaşdırdığını göstərir. Sinifdəki nizam-intizamsızlıq şagirdlərin akademik nailiyyətlərini zəiflədir və təhsil mühitini çətinləşdirir.

Avstraliya məktəbləri üçün hazırlanan bir hesabatda vəziyyətin kritik həddə olduğu vurğulanıb.

Böyük Britaniyanın Təhsil Departamentinin müstəqil davranış məsləhətçisi və “ResearchED” təşkilatının qurucusu Tom Bennett bu problemin həlli üçün müəllimlərə və təhsil siyasətçilərinə konkret təkliflər verib. Bennettin fikirləri hazırkı yanaşmaların məhdudiyyətləri, müəllimlər üçün effektiv strategiyalar və məktəblərdə ümumi rifahın gücləndirilməsinə dair aydın və praktik həllər təqdim edir.

Valideynlərin məktəb və müəllimlərdən gözləntiləri artıb

Britaniyalı mütəxəssis hesab edir ki, bu problem uşaqların təbii olaraq sərhədləri yoxlamağı xoşlamalarından qaynaqlanır və onlar həmişə bizim istədiklərimizi etməyə meyilli deyillər: "Digər böyük çətinlik isə böyüklərin bunu qəbul etməsidir: uşaqlara təhlükəsiz və özlərini dəyərli hiss etmələrinə imkan verən sərhədlər müəyyən etmək vacibdir. Bu həmişə mövcud olmuş bir problemdir və yeni deyil. Hər zaman uşaqların nə etmək istədikləri ilə nə etməli olduqları arasında ziddiyyət olacaq. Son illərdə smartfonlar, internet və pandemiya səbəbilə davranışlara təsir edən yeni problemlər yaranıb. Müəllimlər və məktəblər valideynlərin böyük gözləntiləri ilə üzləşirlər, lakin bəzən valideynlər özləri məktəbləri necə dəstəkləyəcəklərini bilmirlər. Məktəblərdə davranışı ciddiyə almaq vacibdir, çünki bu amillər problemin daha da dərinləşməsinə səbəb ola bilər".

Bennett bildirib ki, yeni müəllimlərin etməli olduğu ilk şey “yaxşı davranış dedikdə nəyi nəzərdə tuturuq?” sualına cavab tapmaqdır. Şagirdlər qeyri-müəyyən olan təlimatları asanlıqla yerinə yetirə bilməzlər. Lakin onların öz düşüncələrinə uyğun olaraq hərəkət etmələrinə də icazə verilməməlidir. Müəllimin vəzifəsi doğru davranışları və sinif normalarını müəyyən etməkdir. Əsas odur ki, konkret olun – “Sinif otağına ilk necə daxil olaq?” və s. Normalar aydın, praktik olmalıdır. Şagirdlər nə etməli olduqlarını aydın şəkildə bildikdə daha düzgün davranış sərgiləyəcəklər.

Şagirdin davranış qaydaları necə tərtib edilməlidir?

Mütəxəssisin fikrincə, şagirdlərin davranışına nəzarət uzun illər qeyri-effektiv şəkildə öyrədilib və nəticədə bu sahədə müxtəlif miflər və səhv yanaşmalar formalaşıb. Məsələn, bəzi insanlar hesab edirlər ki, davranış problemlərində əsas həll yolu terapevtik yanaşmalar olmalıdır:

"Məktəblərdə bu sahədə çox zəif təcrübələr mövcuddur və bunlar aradan qaldırılmalıdır. Davranış idarəçiliyi problemi heç vaxt sinifdə problemli sinfi idarə etməmiş şəxslər tərəfindən irəli sürülən yanaşmalarla həll edilə bilməz. Lakin çox vaxt bu şəxslər ictimaiyyətə açıq şəkildə danışaraq siyasətə təsir edir və başlıqlara çıxırlar".

Müəllimlər əvvəlcə hansı davranışları görmək istədiklərini tam şəkildə anlamalıdırlar. Daha sonra bu davranışları bütün məktəb həyatına – ictimai sahələrə, siniflərə və digər məktəb mədəniyyətinin mövcud olduğu yerlərə tətbiq etməlidirlər. Bu, yazılı davranış siyasəti ilə rəsmiləşdirilməli və düzgün davranışlara fokuslanmalıdır.

Müəllimlərə rəhbərlik təlimləri də keçirilməlidir. Liderlər müəllimləri dəstəkləməli və onlardan da cavabdehlik tələb etməlidirlər. Məktəb davranışını idarə etməyin əsas açarı liderlikdir. Bu, böyük bir məsuliyyətdir.

Mənbə: theeducatoronline

Şərhlər

Xəbər lenti

30 mart, 10:13

Tarixi faciələr şagirdlərə necə öyrədilməlidir?

29 mart, 15:35

“Şagirdlərin biliyinə qiymət vermək haqqında” QƏZETİN ARXİVİNDƏN

28 mart, 14:07

Novruz 2025: Təhsil işçiləri və tələbələrin birlik düşərgəsi – REPORTAJ

28 mart, 12:38

Əminağa Sadıqov: Elmi nəticələrimizi bazara çıxarmağa çalışmalıyıq

28 mart, 12:31

“Məktəbəqədər və ibtidai təhsil” jurnalı nüfuzlu elmmertik platformada qeydiyyata alınıb

28 mart, 10:39

Martın 29-da ilin ilk Günəş tutulması olacaq

27 mart, 17:22

"Mədəniyyət və yaradıcı sənayelər üzrə xüsusi Təqaüd Proqramı"na sənəd qəbulu başlayır

27 mart, 16:15

İqtisad elminin yorulmaz tədqiqatçısı, alim, pedaqoq

27 mart, 15:19

Prezident və birinci xanım Sarıcalıda məktəb və bağça açılışında iştirak ediblər

27 mart, 12:50

Nazir Fransa və digər Qərbi Avropa ölkələrində azərbaycanlı tələbələrlə görüşüb

27 mart, 11:52

Tələbə yaz məktəbləri uğurla davam edir

27 mart, 10:29

“Gənc müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsi artdıqca təhsilin səviyyəsi artır” – MÜSAHİBƏ

27 mart, 10:00

27 Mart Azərbaycanda Elm Günüdür

26 mart, 21:27

Emin Əmrullayev malayziyalı həmkarı ilə görüşüb

26 mart, 16:30

Motosiklet sürücülərinin təhlükəsizliyi ilə bağlı layihə  – Şagirdlərin yeni təşəbbüsü

26 mart, 14:48

Xankəndi şəhəri və Xocalı rayonu üzrə təhsil sektoruna yeni müdir təyin olunub

26 mart, 12:48

Elm və təhsil nazirinin rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti Parisdə bir sıra görüşlər keçirib

26 mart, 12:46

Azərbaycanlı tələbə ABŞ-də keçirilən müsabiqədə birinci oldu

26 mart, 12:02

Qazaxıstan universitetlərinə sənəd qəbulu davam edir

25 mart, 18:21

Nazir UNESCO-nun “Elm Diplomatiyası üzrə Qlobal Nazirlər Dialoqu”nda iştirak edir

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.